مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در شهر اوپسالا و معرفی دو دانشگاه این شهر

تحصیل در شهر اوپسالا و معرفی دو دانشگاه این شهر

اگر شهری در سوئد وجود داشته باشد که فرهنگ دانشجویی را متفاوت تر از هر شهر دیگری مجسم کند، اوپسالا، چهارمین شهر بزرگ این کشور است. بیش از یک چهارم از 140000 ساکن آن دانشجو هستند. اکثر آنها در دانشگاه اوپسالا، قدیمی ترین دانشگاه کشور که هنوز هم پابرجاست، ثبت نام کرده اند. دانشگاه اوپسالا از شهرت خوبی برخوردار است و به دلیل برتری آموزشی و پژوهشی خود، اغلب  در میان 100 رتبه برتر جهانی قرار می گیرد. اما UU تنها دانشگاه در اوپسالا نیست. دانشگاه کشاورزی بسیار کوچکتر سوئد (SLU) دفتر مرکزی و پردیس اصلی خود را در خارج از این شهر دارد. 

حضور گسترده دانشجویان در اوپسالا فضای خوبی را ایجاد می کند، به ویژه برای کسانی که به دنبال یک تجربه تحصیلی  در خارج از کشور خود هستند. اوپسالا به ویژه بخاطر جشن‌های سالانه والبورگ معروف است - معادل سوئدی شب Walpurgis که در 30 آوریل جشن گرفته می‌شود. هر ساله هزاران گردشگر دانشجو از سراسر سوئد را به خود جذب می کند. سنت های والبورگ عبارتند از نوشیدنی برای صبحانه، به دنبال آن تماشای مسابقه سالانه قایق رانی، سپس شاه ماهی برای ناهار، و آتش بازی و مهمانی های بی پایان برای شب. اگر در سوئد تحصیل می کنید، حتی اگر دور از اوپسالا باشید، حتما باید والبورگ را ببینید و تجربه کنید. اوپسالا خیلی  از استکهلم دور نیست: شما می توانید در کمتر از یک ساعت با قطار به پایتخت برسید. فرودگاه آرلاندا استکهلم تقریباً در نیمه راه بین هر دو شهر واقع شده است و ارتباطات مستقیم متعددی در سراسر جهان را ارائه می دهد.

دانشگاه اوپسالا سوئد

دانشگاه اوپسالا قدیمی ترین دانشگاه سوئد است که در سال 1477 تاسیس شده و دارای محیط فرهنگی زنده و دانشجویی فوق العاده است. 45000 دانشجو اینجا هستند و همه جا دیده و شنیده می شوند و مورد توجه قرار می گیرند. تحقیقات در سطح جهانی و آموزش با کیفیتی که در اینجا دنبال می شود به نفع جامعه و تجارت در سطح جهانی است. این دانشگاه بخاطر تنوع و گستره ی خود، تحقیقات پیشگام بین المللی در 9 دانشکده و ارائه های آموزشی بی حد و حصر در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد شناخته می شود.

عنوان شرح
مکان اوپسالا سوئد
تاسیس 1477
تعداد دانشجو 45000
هیئت علمی 3769
رتبه 29 اروپا  89 جهان
دوره های تحصیلی  85

رتبه بندی دانشگاه اوپسالا سوئد

دانشگاه اوپسالا جزو 100 دانشگاه برتر جهان و 50 دانشگاه برتر اروپا می باشد.

رتبه بندی سال رتبه در جهان رتبه در اروپا
سیستم رتبه بندی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی تایمز 2022 131 55
رتبه بندی دانشگاه های جهان (شانگهای) 2022 89 29
رتبه بندی دانشگاهی جهانی QS 2023 128 50


SLU – دانشگاه علوم کشاورزی سوئد

SLU به آموزش و تحقیق در مورد منابع طبیعی بیولوژیکی و توسعه پایدار مناطق شهری و روستایی می پردازد. ما برای کیفیت زندگی و رفاه انسان ها و حیوانات به طور یکسان تلاش می کنیم. SLU یک دانشگاه سوئدی است، اما اقدامات و مسائل ما بخشی از یک بستر جهانی است. ما تحقیقات در سطح بین الملل مان را در چندین زمینه انجام می دهیم. دوره های تحصیلی ما به مشاغل منتهی می شوند و شایستگی ما به نفع این بخش و به طور کلی به نفع جامعه است.

عنوان شرح
مکان اوپسالا
تعداد تاسیس 1977
دانشجو 4575
هیئت علمی 1467
رتبه 144 در اروپا 301 در جهان
دوره های تحصیلی 14

رتبه بندی دانشگاه SLU

SLU – دانشگاه علوم کشاورزی سوئد جزو 400 دانشگاه برتر جهان و 150 دانشگاه برتر اروپا  می باشد.

رتبه بندی سال رتبه در جهان رتبه در اروپا
سیستم رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی تایمز
2022 301 144
رتبه بندی دانشگاه های جهان (شانگهای)
2022 301 111



این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در سوئد
محل اقامت در سوئد

به عنوان یک دانشجوی خارجی که در سوئد به دنبال خانه می گردد اولین جایی که تماس میگیرید باید دانشگاهتان باشد. اغلب دانشگاه ها سرویس های اقامتی برای دانشجویان خارجی ارائه میدهند، که شامل فراهم کردن محل سکونت قطعی یا توصیه هایی در مورد یافتن اتاقی برای خودتان ...

بیشتر بخوانید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید

انتظار سرانجام به سررسید. اکنون شما رسماً دارای جایگاهی را در یک دانشگاه سوئد به دست آورده اید. زمان هیجان زده بودن است! در کمتر از چندماه به سوئد خواهیدآمد. در اینجا لیستی از لوازم مورد نیاز که باید آماده کنید را ارائه کرده ایم. ...

بیشتر بخوانید
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم

در این مقاله مراحل روند درخواست برای دوره ی لیسانس و ارشد را در دانشگاه های سوئد را برای شما آورده ایم. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: