مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
گشت وگذار در شهر نانت فرانسه

گشت وگذار در شهر نانت فرانسه

سفری به شهر نانت

از کجا در نانت می توانید منظره ای 360 درجه ای از شهر و حومه آن که 150 متر ارتفاع دارد ، ببینید؟ کدام بخش از هنر مدرن آخرین پیش بینی وضع هوا را به شما می دهد؟ چند هکتار از فضای شهر با باغ های گل پوشیده شده است و قلب شهر را سبز کرده است؟ دیوار افتاده از آسمان را ببینید؟ خوش آمدید، و از بازدید خود لذت ببرید! فکر کردید غربی ترین کلان شهر اروپا را می شناسید؟ شما هنوز چیزی ندیده اید ...

کارهایی برای انجام، مکان هایی برای دیدن

Machines de L'ile and Sea World Merry-Go-Round

 جایی که زمانی در آن کشتی های بزرگی ساخته می شدند، در چهارراهی بین 'جهان های تخیلی' ژول ورن، دنیای مکانیکی لئوناردو داوینچی و تاریخ صنعتی نانت، این مجسمه های تاریخی و نمادهای شهری برای بازدید عموم آزاد است. سوار Merry-Go_Round بشوید و دریا را جوری ببینید که تا به  حال ندیده اید، از عمق تا سطح دریا. این ماشین سه طبقه شما را به کشف دریا می برد.

LE MUSÉE DARTARTS

 از هنر باستان تا هنر معاصر. تحت نظارت آژانس استنتون ویلیامز- Stanton-Williams Agency- (تئاتر ملی رویال ، برج لندن ،  تئاتر بلگراد ، و...) ، در کل 17000 متر مربع، چندین سالن نمایشگاه و یک سالن اجتماعات را در خود جای داده  است. این مکان یک پانورامای گسترده از هنر را به نمایش میگذارد که از قرن سیزدهم تا قرن بیست و یکم را نشان می دهد. این مجموعه دارای 10،000 اثر هنری (نقاشی ، مجسمه سازی ، ترسیم ، چاپ و چیدمان معاصر) و چند صد شاهکار است که توسط دولاتور، اینگرس، کوربه ،شاگال ،کاندینسکی ،پیکاسو نقاشی شده اند ...

سفر چند ساله Estuaire Nantes Saint-Nazair

در سال 2012 و در طول نمایشگاه سوم Estuaire ، هشت اثر هنری جدید با امضای هنرمندان مشهور بین المللی، در نانت، در امتداد 60 کیلومتری سواحل Saint-Nazaire نصب شده است. امروزه، این مسیر از 17 اثر هنری تشکیل شده ودر بیش از 9 شهرداری گسترش یافته است. این مسیرشما را به کشف یک سرزمین جذاب از گنجینه های زیست محیطی و میراث آن می برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آثار هنری و هنرمندان دعوت شده (چاپ 2007-2009)، در مورد قلمرو و منطقه، راهنمای صوتی را دانلود و یا 16 فیلم کوتاه به کارگردانی Gaëtan Chataigner را تماشا کنید که این مسیر هنری را به شما نشان می دهد.


The lieu unique

کارخانه سابق بیسکویت های افسانه ای Petit-Lu در حال حاضر یک مکان ترسیم چند منظوره هنری از سراسر کشور است. یک نوع واقعی. این یک صحنه ملی، سالن نمایشگاه، کافه، رستوران، اتاق زیر شیروانی صد ساله و حتی یک حمام ترکی است! درون «ژیراما» بایستید و از نمای 360 درجه بام به شهر نگاه کنید. کلیسای جامع سنت پیر و سنت پاول The Cathedral of St Pierre and St Paul برج عظیم آن به طور محکم این بنای گوتیک پر زرق و برق را در قلب نانت قرارداده و مقبره های François II و Marguerite de Foix را درون دیوارهای خود نگه می دارند.

قلعه دوک های بریتانی (The Castle of the dukes of Brittany)

اخرین قلعه در سواحل لوآر Loir قبل از رسیدن به اقیانوس. این اقامتگاه دوبل، موزه تاریخ نانت را در خود جای داده است و می تواند شما را به 500 سال پیش ببرد. تاریخ غنی قلعه و شهر را با طراحی جدید و غرفه های چندرسانه The Tour Bretagne برج Tour Bretagne که در دهه 1970 ساخته شد، با وزن 80000 تن و در ارتفاع 144، یک پرچمدار و یکی از بهرتین مناظر را در نانت دارد.از تراس بالای سقف آن (بازگشایی مجدد در تابستان 2012) میتوان برای دیدن منظره و چشم اندازهای زیبای شهر و مایل ها دورتر استفاده کرد. در یک روز خوب می توانید St Nazaire را ببینید!

The Graslin Opera House

در The Graslin Opera House این تئاتر با سبک ایتالیایی، می توان از صدای خواننده اپرا لذت برد. La Cigale Brasserie این براسری (رستوران فرانسوی) قرن نوزدهم آرت-نوو (سبک هنر نو) مدت ها الهام بخش جنبش سوررئالیستی بود و ژاک دمی صحنه هایی از لولا را آنجا فیلمبرداری کرد.

Passage Pommeraye

 بالا رفتن از پله های چوبی این مرکز خرید قرن نوزدهم یک لذت واقعی است. امروزه تعداد بسیار کمی از شهرها هستند که در آن هنوزهم گذرگاه طاقدار پنهان از اهمیت معماری برخوردار باشد.

 یادبود لغو برده داری 

این مسیر مراقبه، بی نظیر در فرانسه، توسط هنرمند Krzysztof Wodiczko و معمار Julian Bonder طراحی شده است. این یادبود با نقل قول هایی در بیش از 50 زبان، از همه سنین و همه مکان ها وهمینطور 2000 پلاک یادبود به عنوان یاد آوری ازهر سفر انجام شده توسط کشتی های برده داری از نانت و همچنین  تجارت برده در آفریقا و آمریکا، تشکیل شده است. 

HAB gallery  در جزیره نانت

ژان نوول، دانیل بورن، ژان پرووه، کریستیان دپورتزآمپاک... برخی از بزرگترین نام های بین المللی در معماری، طرح های این جزیره احیا کننده را ترسیم کرده اند. ساختمان های صنعتی سابق، در حال حاضر در کنار ساختمان های جدید کاملاً مرمت شده اند. به غربی ترین نقطه جزیره نانت بروید تا به گالری 1400 متر مربعی HAB که به دنیای هنر مدرن داده شده است برسید.


Trentemoult 

این دهکده ماهیگیری سابق یکی از زیباترین منظره های نانت و غروب خورشید خیره کننده را بر فراز رودخانه به شما نشان می دهد. بعد از عبور ازرودخانه Loire توسط Navibus یا همان اتوبوس دریایی، بدون شک می توانید از پیچ و خم جاده های ریز مانند عجیب ترین آونگ ها لذت ببرید! اجازه دهید رودخانه I Erdre François، زیباترین رودخانه فرانسه شما را با پای پیاده یا با قایق، مجذوب مناظر طبیعی چشمگیر کنید.

مراسم ها

Nantes Saint-Nazaire Estuary Trail در 60 کیلومتری رود Loir، در موزه ای با فضای باز شما را به مسافرت از کشف این سرزمین جذاب و میراث غنی محیطی که در آن نگهداری می شود، می برد. در سال 2012، با افزودن 8 چیدمان (نصب) دائمی جدید در امتداد این مسیر هنری، تعداد کل آثار هنری در تمام مسیر به 29 رسید.

  • جشنواره (Hellfest (Clisson، ژوئن
  • Le Voyage à Nantes، تابستان
  • جشنواره Les goûts uniques، تابستان
  • Carrousel des Mondes Marins، در 15 ژوئیه افتتاح می شود
  • Rendez-vous de l’Erdre، اوت - سپتامبر
  • Noël au Château، دسامبر
  • Noël aux nefs، دسامبر
  • جشنواره La Folle Journée، فوریه

غذا

برخلاف بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر فرانسه، غذاهای نانت به طور معمول از طریق دستور العمل ها و مواد غذایی خاص آماده نمی شوند. غذاهای ما با روحیه ای منحصر به فرد در ارتباط با تاریخ، موقعیت جغرافیایی و چهره هایی که تاثیری بر آن داشته است، مشخص می شوند. این روح، بدون شک یکی از دریچه های جهان است، چند فرهنگی، کنجکاوی، مسافرت ... زیرا نانت در یک چهارراه بین دریا و زمین، ترش و شیرین، دنیای گیاهان و دنیای حیوانات، بین بریتانی، Vendée و رودخانه Loire قرار دارد و همچنین نانت با داشتن بندرگاه عطر و طعم های جهان را پذیرا شده است که کاشفان و ناوبران طی قرن ها این طعم و بو را به این شهر آورده اند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: