مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در شهر Nantes در فرانسه

تحصیل در شهر Nantes در فرانسه

شهر Nantes در کشور فرانسه یکی از شهرهای دانشجو پذیر این کشور است، در این شهر 280 هزار نفری چهار دانشگاه تاسیس شده است، که عبارتند از:

1.University of Nantes 

2.École Centrale de Nantes 

3.Audencia Business School 

4.École des mines de Nantes (École nationale supérieure des mines de Nantes)

دانشگاه های نانت در کشور فرانسه و مؤسسات آموزش عالی آن طیف گسترده ای از برنامه های مطالعاتی را ارائه می دهد، که برای دوره های متنوعی در دسترس هستند، دوره هایی از جمله: کارشناسی و کارشناسی ارشد ، دوره های دکترا و همچنین مدرک های دوگانه، MOOC  (دوره های گسترده قابل دسترسی آنلاین)، برنامه های Erasnus Mundus و MBA.

بیشتر برنامه های دانشگاهی به زبان فرانسه تدریس می شوند و در صورتی که تمایل داشته باشید در یک برنامه که به زبان فرانسوی ارائه می شود ثبت نام کنید ، گواهی TCF یا DALF رایج ترین مدرک پذیرفته شده برای مهارت زبان است - برخی از برنامه ها هستند که همه یا برخی از دوره هایشان به زبان انگلیسی تدریس می شوند و TOEIC، آیلتس و تافل، برای دانشجویان بین المللی که زبان اول آنها انگلیسی نیست، مدرک مورد قبول برای مهارت زبان انگلیسی است.

پس از ثبت نام، می توانید با شرکت در کلاس های فرانسه مهارت های زبان فرانسوی را یاد بگیرید یا زبان فرانسوی خود را بهبود ببخشید.(موسسات آموزش زبان فرانسه)

در دانشگاه های نانت، می توان رشته های تحصیلی مانند: مهندسی، فناوری، علوم سیاسی، زبان ها، هنر، داروسازی، پزشکی، حسابداری، مدیریت تجارت و جامعه شناسی، و‌همچنین برنامه های بین رشته ای مانند: صنایع غذایی، توسعه پایدار و علوم دریایی انتخاب کرد. تعداد قابل توجهی از دوره های کوتاه مدت دانشگاه ، عمدتاً برای دانشجویان علاقمند به رشته هایی مانند: رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ، ارتباطات و طراحی وجود دارد.

فرصت های شغلی در شهر Nantes

شهر نانت اقتصاد غنی و متنوعی دارد که به طور مداوم در حال رشد است. بزرگترین صنایع شهر عبارتند از: ساخت هواپیما، امور مالی، کشتی سازی، انرژی تجدید پذیر، تولید مواد غذایی، تجارت.

برخی از کارفرمایان برتر در Nantes عبارتند از Airbus Group ، Credit Agricole، Decathlon، Unilever، Lidl، EDF، Carrefour، BNP Paribas، Accenture، Alstom Power، Société Générale . 

نانت دومین شهر موفق فرانسه در زمینه رشد اشتغال است که می توان فرصت های کارآموزی فراوانی را در شرکت های محلی این شهر یافت. 



این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: