مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با شهر پاریس

آشنایی با شهر پاریس

پاریس در یک نگاه

پایتخت فرانسه ، پاریس ، در رده بندی یکی از شهرهای برتر جهان برای دانشجویان قرار گرفته است. دانشگاه های برجسته ی پاریس با داشتن مدارس مختلف تجاری، کالج های مهندسی و پژوهشکده ها، برنامه های تحصیلی جامعی را ارائه می دهند. به عنوان یک دانشجو در پاریس، چشم انداز شغلی شما بسیار افزایش می یابد؛ شما دسترسی فوق العاده ای به شبکه های بین المللی خواهید داشت و یک تجربه ی فراموش نشدنی از تحصیل در در خارج از کشور کسب خواهید کرد. پاریس که بر روی رودخانه سن، در شمال فرانسه واقع شده است، 2.25 میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از بزرگترین شهرهای دانشگاهی اروپا است و سالانه پذیرای بیش از 95،000 دانشجوی خارجی است.

  • جمعیت: 2.2 میلیون نفر
  • هزینه های زندگی: 1195 - 1780 یورو در ماه
  • تعداد دانشگاه ها: 59 دانشگاه

زندگی شهری در پاریس

پاریس مطمئناً مکانی عالی برای به دست آوردن خاطرات خوب و تجربه های متنوع است. در اینجا لیستی از کارهایی هست که باید در پاریس، حتی با بودجه ی کم، انجام داد:

  • در کنار رودخانه سن و اطراف کانال سنت مارتین پرسه بزنید
  • در Parc des Buttes-Chumum یک پیک نیک برپا کنید و یا ورزش کنید.
  • غروب خورشید را در بالای چرخ و فلک Ferris  در Place de La Concorde تماشا کنید.
  • در Café Procope  (قدیمی ترین رستوران پاریس) قهوه بنوشید.
  • خرید اقتصادی در محله ی سیزدهم (13th arrondissement).
  • یک تور دوچرخه سواری در Fat Tire Paris داشته باشید.
  • به صورت رایگان از کلیسای جامع نوتردام بازدید کنید، از برج آن بالا بروید و از ناودان های آن دیدن کنید.
  • از اولین یکشنبه های خود که وقت آزاد دارید استفاده کنید و از موزه ی لوور یا Musée d'Orsay بازدید کنید.
  • نگاهی به دیوار عشق (Love Wall) بیاندازید، جایی که 'دوستت دارم' به صدها زبان مختلف با خطوطی ناخوانا نوشته شده است.

سایر جاذبه های مهم گردشگری در پاریس عبارتند از: مرکز ژرژ پومپیدو ، برج ایفل ، Hôtel de Ville ، Musée de l'Orangerie ، Musée Rodin ، موزه Carnavalet ، L'Opera Garnier ، Maisons de Victor Hugo ، Promenade Plantée ، گورستان Montparnasse ، Jardin du Luxembourg و بسیاری دیگر.

برای اطمینان از گذراندن یک شب ارزان، به نقاط مهم دانشجویی مانند Place Monge در محله ی پنجم، Parmentier در محله ی یازدهم و Rue de Lappe در نزدیکی Bastille بروید ، جایی که کافه های زیادی ساعاتی شاد همراه با کنسرت رایگان ارائه می دهند. مترو ساده ترین و ارزان ترین روش حمل و نقل است، اما آنها از ساعت 12:40 صبح در طول هفته، و 2 صبح در آخر هفته ها بسته هستند.


فضای بین المللی در پاریس

پاریس واقعاً شهر یکی شدن ملیت هاست که از دانشجویان خارجی، گردشگران و جوامع بزرگ مهاجران به طور یکسان استقبال می کند. برخی از متداول ترین کشورهای مبدأ دانشجویان بین المللی در پاریس شامل مراکش ، چین ، الجزایر ، تونس ، سنگال ، آلمان ، ایتالیا ، کامرون ، ویتنام و اسپانیا هستند.

پایتخت فرانسه همچنین یکی از دیدنی ترین مکان های روی زمین است و جوامع مختلف خارجی، پاریس را به عنوان خانه ی خود برگزیده اند. به غیر از فرانسوی و انگلیسی، عمده ی زبان های که در این شهر صحبت می شود عربی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، لهستانی ، ترکی ، چینی و آلمانی است.

آب و هوا در پاریس

هوا در طول سال معتدل است و از ژوئن تا سپتامبر درجه حرارت متوسط مطلوبی در حدود 20 درجه سانتی گراد (68 درجه فارنهایت) وجود دارد. جولای گرم ترین ماه سال است، در حالی که دسامبر سردترین ماه سال است و میانگین دمای آن به 5 درجه سانتی گراد (41 درجه فارنهایت) کاهش می یابد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: