مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهر Nantes در فرانسه

شهر Nantes در فرانسه

نانت در یک نگاه

به عنوان یکی از پنج شهر برتر فرانسه برای تحصیل، نانت گزینه فوق العاده ای برای گرفتن مدرک تحصیلی در خارج از کشور است. این شهر مقصدی جذاب برای هزاران دانش آموز بین المللی است، زیرا می توانند از بین تعداد زیادی از برنامه های معتبر، که هم به زبان های فرانسوی و هم انگلیسی ارائه می شوند استفاده کنند و از زندگی زیبا و پر جنب و جوش در نانت که یکی از بهترین شهرهای اروپا برای زندگیست، لذت ببرند.

  • جمعیت 280 هزار نفر
  •  هزینه های زندگی در شهر  نانت 600 – 650  یورو در ماه
  •  4 دانشگاه

زندگی شهری در نانت

اگرچه نانت معماری شگفت انگیزی که در شهرهای دیگر فرانسه مشاهده خواهید کرد، ندارد، اما در هر کجای نانت که قدم می زنید می توانید ظرافت و جذابیت معمولی فرانسوی را احساس کنید. برخی از مکان هایی که در نانت بسیار پربازدید هستند عبارتند از:

  • کلیسای جامع سنت پیر و سنت پاول ( یا بطور ساده 'کلیسای جامع سن پیر' )
  • کلیسای  Sainte-Croix
  • منطقه ی Bouffay که شامل قلعه و کلیسای Bouffay است
  • Place du Commerce که میدان اصلی شهر است و the Palais de la Bourse نیز در آن قرار دارد
  • میدان تاریخی Place Royale
  • Place Graslin، محلی که brasserie La Cigale که در سرتاسر جهان مشهور است، در آن قرار دارد
  • Quai de la Fosse بندر تاریخی ای در نانت
  • Musée d'Art de Nantes  موزه ی هنر نانت
  • موزه ی Musée Jules Verne


نانت با جاذبه های منحصر به فرد، گردشگران را به خود جلب می کند؛ پارک تفریحی Les Machines de l'île، با الهام از داستان های ژول ورن، جایی ست که بازدید کنندگان می توانند بر روی موجودات دریایی مکانیکی در سه طبقه سوار شوند. ماهی مرکب و خرچنگ در پایین ترین طبقه، ماهی معلق طبقه دوم و قایق و چتر دریایی در بالاترین طبقه. این تنها یکی از ماشین های جالب این پارک است.

مرکز سرگرمی های نانت، یعنی  کافه ها، کلوپ های شبانه و سینماها عمدتا در منطقه Bouffay و Place du Commerce  واقع شده است. برخی از غذاهای محلی مانند شراب سفید Muscadet، گالت ها (مانند کرپ، اما سنگین تر و شیرین تر) یا پنیر  Curé Nantais را حتما امتحان کنید.

فضای بین المللی در شهر Nantes

نانت تعداد زیادی از اقلیت ها را در خود جای داده است. افرادی که از کشورهایی مانند قزاقستان، ویتنام، روسیه، گینه، یونان، تعداد کمی از افراد آمریکایی و سایر کشورهای اروپایی که زندگی در اینجا را انتخاب کرده اند.

با توجه به مشاغل بین المللی در این منطقه، نانت از نظر پروژه های سرمایه گذاری خارجی در فرانسه، بین ده شهر برتر قرار دارد. شرکت های مرتبط با بخش نرم افزار و خدمات فناوری اطلاعات، و علاوه بر آن، محصولات کشاورزی و ماهیگیری، مواردی هستند که این منطقه روی آن ها سرمایه گذاری می کند. بخش عمده ای از افرادی که اینجا تجارت می کنند، سرمایه گذاران آمریکایی، آلمانی، اسپانیایی و سوئدی هستند.

آب و هوای نانت

به دلیل داشتن هر چهار فصل، نانت از بارندگی های مکرر و دمای خنکی در تمام طول سال برخوردار است. فصول پاییز و زمستان عموماً با بارندگی همراه است و در سردترین ماه ها بارش ملایم برف دیده می شود. در ماه دسامبر و ژانویه، بیشترین دما در حدود 9 درجه سانتی گراد (48 درجه فارنهایت) است. میانگین دمای بهار و تابستان روزانه 24 - 25 درجه سانتیگراد (76 - 77 درجه فارنهایت) است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: