مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با مرکز Pompidou فرانسه

آشنایی با مرکز Pompidou فرانسه

مرکز پومپيدو(The Centre Pompidou)، بزرگترين مجموعه هنرهای مدرن و معاصر در اروپا.

مرکز پومپیدو به همه اشکال فرهنگ تصویری اختصاص دارد. این مرکز بزرگترین مجموعه هنرهای مدرن و معاصر در اروپا است و آثار هنری فاخری در زمینه های طراحی، معماری، عکاسی و مدیا را به نمایش می گذارد در این مرکز بیش از70000 اثر وجود دارد و این مجموعه ها با در نظر گرفتن معیارهای مشخصی تغییر می کند و به هر مجموعه به نمایش گذاشته می شود.

همه ساله حدود بیست نمایشگاه تک نگاری یا موضوعی توسط مرکز پومپیدو برپا می شود که همچنین تعداد زیادی از رویدادها، موسیقی، رقص، تئاتر، اجراها و سینما را به نمایش می گذارد و ارتباط  بین این رشته های متنوع و هنرهای تجسمی را بررسی می کند.

مرکز پومپيدو همچنین از مردم دعوت می کند تا در کنفرانس های دوره ای، ملاقات ها ، مناظره ها با تمرکز بر هنرهای تجسمی وحوزه های میان رشته ای شرکت کنند. این مرکز شامل فضاهای طراحی شده مخصوص کودکان، نوجوانان و خانواده ها است.

The Galerie des enfants ، the Atelier des enfants و استودیو 13/16 (اولین فضایی که به نوجوانان در یک نهاد فرهنگی بزرگ اختصاص داده شده)، کارگاه ها و برنامه هایی را برای افزایش آگاهی و تسهیل تجربه هنری، ارائه می دهند. در برنامه ای که مناسب افرادی است که ناتوانی دارند، از نمایشگاه های موزه بازدید می شود و می توانند در کنفرانس هایی که سطح مقدماتی دارند شرکت کنند، این تورها تورلیدر دارند، که آشنایی با موزه را آسان تر می کنند.

این مجموعه همچنین دارای یک کتابخانه عمومی (Bpi) است که برای همه رایگان و آزاد می باشد. یک مرکز تحقیق و اطلاع رسانی مستند (کتابخانه Kandinsky) که برای محققان تاریخ هنر مدرن و معاصر در نظر گرفته شده است. یک موسسه تحقیق و هماهنگی آکوستیک/ موسیقی (Ircam) که همه ساله کنسرت های مختلفی از جمله حدود بیست اثر جدید را به همراه 'جشنواره آکادمی' در ماه ژوئن برگزار می کند.

مرکز پومپیدو که توسط معماران 'رنزو پیانو و ریچارد راجرز' در قلب پاریس طراحی شده است ، در فوریه 1977 افتتاح شد. از زمان ساخت آن، این مرکز جدید و رنگارنگ با ساختار درونی و بیرونی به نمادی از معماری قرن بیستم تبدیل شده است و به عنوان منبع الهام برای یک نسل کامل از معماران باقی مانده است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: