مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
پرداخت اپلیکیشن فی برای دانشگاه های سوئد 2020

پرداخت اپلیکیشن فی برای دانشگاه های سوئد 2020

پرداخت هزینه‌های درخواست خود

اگر شهروندی کشوری را دارید كه عضو اتحادیه‌ی اروپا/منطقه‌ی اقتصادی اروپا (یا سوئیس) نیست، برای بررسی درخواست خود، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

پروسه‌ی هزینه‌ی درخواست

هزینه‌ی درخواست 900 کرون سوئد، باید در مهلت تعیین شده دریافت شود تا درخواست شما رسیدگی شود. هرگونه پرداختی پس از مهلت تعیین شده، باعث می‌شود وضعیت درخواست شما به 'درخواست دیرتر از موعد مقرر' تغییر یابد. درخواست‌های دیرتر از موعد مقرر، فقط به اختیار هر دانشگاه و در صورت وجود جا، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یک هزینه‌ی درخواست برای هر ترم

دانشجویان برای هر ترمی که درخواست خود را ارسال می‌کنند، فقط یک هزینه‌ی درخواست پرداخت می‌کنند. فرقی نمی‌کند برای چند دوره یا برنامه در آن ترم، درخواست داده‌اید، شما فقط یک‌بار 900 کرون پرداخت می‌کنید.

روش‌های پرداخت

سه روش برای پرداخت هزینه‌های درخواست خود وجود دارد:

  • بهترین روش، ارسال الکترونیکی پرداخت خود در وب‌سایت مورد نظر با استفاده از کارت اعتباری یا کارت بانکی است. این سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راه دریافت وجه از شماست.
  • متقاضیانی که کارت اعتباری یا کارت بانکی ندارند، می‌توانند با انتقال وجه از طریق بانک مورد نظر خود به دانشگاهی که در سوئد پذیرش شده‌اند، هزینه‌ی درخواست خود را پرداخت کنند. ما توصیه نمی‌کنیم که متقاضیانی که به کارت دسترسی دارند، از این روش استفاده کنند، چون مدت زمان بیشتری طول می‌کشد، پیچیده‌تر است و از امنیت کمتری برخوردار است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در سوئد
محل اقامت در سوئد

به عنوان یک دانشجوی خارجی که در سوئد به دنبال خانه می گردد اولین جایی که تماس میگیرید باید دانشگاهتان باشد. اغلب دانشگاه ها سرویس های اقامتی برای دانشجویان خارجی ارائه میدهند، که شامل فراهم کردن محل سکونت قطعی یا توصیه هایی در مورد یافتن اتاقی برای خودتان ...

بیشتر بخوانید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید
لیست کارهایی که باید قبل از آمدن به سوئد انجام دهید

انتظار سرانجام به سررسید. اکنون شما رسماً دارای جایگاهی را در یک دانشگاه سوئد به دست آورده اید. زمان هیجان زده بودن است! در کمتر از چندماه به سوئد خواهیدآمد. در اینجا لیستی از لوازم مورد نیاز که باید آماده کنید را ارائه کرده ایم. ...

بیشتر بخوانید
سوئد را بشناسید
سوئد را بشناسید

سوئد کشوری بسیار چندفرهنگی است. 15 درصد افراد سوئد در کشوری دیگر متولد شده اند. در حالی که حدوداً از هر 5 کودک یک نفر خانواده ای ریشه هایی در کشوری دیگر دارد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: