مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ناحیه ی South Australia استرالیا

ناحیه ی South Australia استرالیا

در این مقاله ناحیه ی South Australia را مورد بررسی قرار می دهیم، شهر Adelaide در این ناحیه واقع شده است.

  •  38،000 دانشجوی بین المللی | 266000 دانشجوی داخلی در این منطقه مشغول تحصیل هستند.
  •  1.7 میلیون جمعیت (1.3میلیون در آدلاید ساکن هستند.)
  •  آموزش عالی با کیفیت در مدارس ، آموزش های فنی و حرفه ای ، دانشگاه ها و کالج های زبان انگلیسی
  •  یک سال اضافی حق کار پس از مطالعه برای فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلات عالی که در استرالیا جنوبی باقی می مانند
  •  قرار گرفتن در معرض صنعت برای دانشجویان بین المللی
  •  دانشگاه ها دربین  2٪ برتر جهان قرار دارند

آدلاید پایتخت پر جنب و جوش استرالیا جنوبی و قطب اقتصادی ، آموزشی و فرهنگی آن است.

صنایع قوی برای فارغ التحصیلان آینده در استرالیا

استرالیای جنوبی (South Australia) به عنوان قطب اقتصادی برای صنایعی از جمله بهداشت و پزشکی ، گردشگری ، انرژی و مواد معدنی ، دفاع و فضا ، فناوری اطلاعات ، مواد غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق شناخته می شود.

این منطقه همچنین به دلیل صنعت شراب سازی و جشنواره های بین المللی فرهنگی و هنری که هر ساله هزاران گردشگر بین المللی را به خود جذب می کند، مشهور است.

آژانس فضایی استرالیا در آدلاید مستقر است و در میان یک اکوسیستم مناسب برای استارت‌آپ ها، که سرمایه گذاری و استعدادهای جهانی را به شهر جذب می کند، قرار گرفته است. آدلاید همچنین میزبان رهبران فناوری جهان، از جمله مایکروسافت ، NEC ، BAE Systems و چهار شرکت حسابداری بزرگ است.

فرصت های فراوانی برای دانشجویان بین المللی برای شرکت در کارآموزی و یافتن شغل پاره وقت هنگام تحصیل در آدلاید وجود دارد. پس از فارغ التحصیلی، تقاضا برای دانشجویان اغلب بسیار زیاد است، زیرا دانشگاه ها و سایر مؤسسات آموزشی در آدلاید به خاطر پرورش فارغ التحصیلان برجسته ی بین المللی شهرت فراوانی کسب کرده اند. فارغ التحصیلان آدلاید سبک ها، چشم اندازها و مهارتهای منحصر به فرد خود را خلق می‌کنند - سرمایه ای که برای هر شرکتی لازم است.


یک مزیت شغلی در آدلاید

بخش آموزش و پرورشِ پیشرفته ی استرالیای جنوبی تقریباً همه ی دوره ها و رشته های ممکن را ارائه می دهد، اما تمرکز جدی روی تحصیلاتی است که منطبق با صنایع رو به رشد آینده، چه در آدلاید و چه در سطح بین المللی، می باشند.

آدلاید یک مکان فوق‌العاده برای دانشجویان بین المللی برای تحصیل و شروع شغل است.

به منظور حمایت بیشتر از دانشجویان بین المللی برای پیشبرد حرفه ی خود در آدلاید، دانشجویانی که دارای مدرک تحصیلات عالی از آدلاید هستند می توانند یک سال اضافی پس از اتمام تحصیل برای کار دریافت کنند.

وینی در هنرستان موسیقی بزرگان دانشگاه آدلاید تحصیل کرده است.

بن ابتدا برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران و محیط زیست و مدیریت پروژه در دانشگاه آدلاید به استرالیا آمد. شهری با حس پرشور دانشجویی و مردمی مهمان نواز.

آدلاید به طور پیوسته در بین 10 شهر مناسب برای زندگی در جهان انتخاب شده است، زیرا کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن و لذت بردن با هزینه ای مناسب وجود دارد.

شهر پایتخت، آدلاید (با جمعیت 1.3 میلیون نفر) شهری متوسط و بسیار زیبا است. معماری زیبا و خیابان های خوش نقشه ی آن شما را به صحنه های پررونق غذا، هنر و سرگرمی سوق می دهد. آدلاید 16٪ بیشتر از سایر شهرهای بزرگ استرالیا مقرون به صرفه است، به این معنی که شما پول بیشتری برای صرف وقت و خوشگذرانی در این شهر خواهید داشت.

به عنوان یک شهر جمع و جور، دستیابی به دانشگاه های برجسته و بسیاری از مراکز معتبر ارائه دهنده ی آموزش دیگر آسان است. گزینه های اقامت بسیار متنوع و مقرون به صرفه هستند. این شهر با داشتن احساس آرامش و خوشایندی یکی از مناسب ترین شهرها در جهان برای زندگی است.

استرالیای جنوبی ترکیبی ایده آل از گزینه های تحصیلی برتر، ارتباط با صنایع ، سبک زندگی عالی با قیمتی مناسب برای جوانان، و یک تجربه ی استرالیایی واقعاً چشمگیر که برای همیشه در کنار شما خواهد ماند را ارائه می دهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل و زندگی در استرالیا
هزینه ی تحصیل و زندگی در استرالیا

در این مقاله، ما تخمینی از هزینه‌های زندگی و تحصیل در استرالیا را برای‌تان محاسبه کرده‌ایم. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: