مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ناحیه Northern Territory در استرالیا

ناحیه Northern Territory در استرالیا

نگاهی کلی به Northern Territory در استرالیا

  •  2600 دانشجوی بین المللی در این منطقه مشغول به تحصیل هستند.
  •  100 ملیت مختلف که در این سرزمین زندگی می کنند.
  •  1 دانشگاه (دانشگاه چارلز داروین)
  •   دروازه آسیا
  •   داروین ، تنها پایتخت جهان به نام یک دانشمند - چارلز داروین - نامگذاری شده است.

دانشگاه چارلز داروین از لحاظ تعداد فارغ التحصیلان در رتبه سوم و از لحاظ حقوق و دستمزد * در رتبه ی اول قرار دارد

* مطابق نظرسنجی شاخص های کیفیت برای تدریس و یادگیری 2018 (اقدامی که توسط اداره آموزش و پرورش دولت استرالیا تأمین مالی می شود)

مواردی که در Northern Territory خواهید یافت:

  • مدارک تحصیلی استرالیایی با کیفیت بالا که در جامعه ای امن و دوستانه تحویل داده می شود.
  • کارفرمایانی که از رشد شغلی دانشجویان بین المللی و فرصت های شغلی آنان، از جمله کارهای گاه به گاه در طول تحصیل ، کارآموزی به عنوان بخشی از دوره تحصیلی، و اشتغال پس از مطالعه در رشته تحصیلی تان با ویزای مناسب ، استقبال می کنند.
  • جمعیت پر جنب و جوش و متشکل از مردمی از سراسر جهان
  • هوای گرم

داروین ، پایتخت Northern Territory ، با تمام خدمات و زیرساخت های اساسی یک پایتخت ، جهان وطنی و پر جنب و جوش است. داروین با 100 گروه مختلف فرهنگی و اجتماعی مختلف ، محل برگزاری بسیاری از جشنواره های هیجان انگیز ، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و غذاهای جالب است.

با مناظر خیره‌کننده ، اجتماعات دورافتاده و تاریخی پیشگام و منحصر به فرد ، آلیس اسپرینگز یک مرکز تفریحی پررونق و رو به رشد است.

سرزمین شمالی همچنین دارای دو مورد ازعجایب طبیعی مشهور استرالیا ست که شهرت جهانی دارند: پارک ملی Uluru-Kata Tjuta  و پارک ملی Kakadu .

دولت سرزمین شمالی ، با همکاری با ارائه دهندگان آموزش و پرورش ، تحصیل در بورسیه های تحصیلی مناطق شمالی استرالیا را به دانشجویان با استعداد ارائه می دهد تا در این سرزمین تحصیل کنند. بورسیه ها در تمام سطوح تحصیلی در دسترس هستند.

دانشگاه چارلز داروین در Northern Territory چشم انداز بی نظیری را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.


مطالعه زبان انگلیسی در Northern Territory

در داروین، که دروازه استرالیا به آسیا ست، بسیاری از دانشجویان بین المللی حس میکنند بسیار به خانه نزدیک هستند.

دانشگاه چارلز داروین (CDU)

CDU  واقعاً بی نظیر است. به عنوان یک دانشگاه بین المللی ، دانشجویان ، کارمندان ، دانشگاهها و تلاش های  تحقیقاتی در سراسر جهان مورد احترام هستند. هیچ یک از خدمات دانشگاهی استرالیا چنین محدوده  ی وسیعی از قاره را پوشش نمی دهد. علاوه بر آن، محل های اقامت در پردیس های دانشگاه  قلمرو شمالی، بهترین سبک زندگی گرمسیری و جهان وطنی را، درست در آستانه ی آسیا، به نمایش می گذارد.

CDU  به خلاقیت در امر آموزش و یادگیری و پرفعالیت بودن در زمینه ی تحقیقاتی در استرالیا شهرت بسزایی دارد. مدارک تحصیلی CDU در سطح جهان معتبر هستند و فارغ التحصیلان آن بسیار با ارزش و مورد قبول هستند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: