مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهر Tasmania در استرالیا

شهر Tasmania در استرالیا

نگاهی اجمالی به Tasmania در استرالیا

  •  11000 دانشجوی بین المللی در Tasmania مشغول به تحصیل هستند.
  •  این شهر 520،000  هزار نفر جمعیت دارد.
  • دانشگاه UTAS در سال 1890 تأسیس شد.
  •  قطب غذایی ، هنری و فرهنگی
  •  دو ارائه دهنده ی آموزش عالی دولتی
  •  تمرکز علوم قطب جنوب ، علوم دریانوردی و علوم دریایی
  •  مشهور به اکو توریسم ، مهمان نوازی و محصولات لذیذ
  •  بیابان بکر: میراث جهانی

Tasmania از داشتن تنها یک دانشگاه ، دانشگاه UTAS و یک ارائه دهنده حرفه ای ، TasTAFE ، سود می برد.

این دو مؤسسه شناخته شده ، در کنار هم، به بیش از 70،000 دانشجو در 20 کمپس در سراسر Tasmania ، برنامه هایی با کیفیت بالا ارائه می دهند. در حالی که بخش آموزش Tasmania دارای سابقه طولانی تعالی و تدریس با کیفیت و عالی در کلیه مقاطع تحصیلی است ، اما در علوم قطب جنوب ، زمینه های دریایی و دریانوردی ، علوم پزشکی ، جنگلداری و علوم کشاورزی به روشنی پیشرو است.

Tasmania همچنین به دلیل شهرت به داشتن جوامع ایمن و خونگرم ، تعالی دانشگاهی ، شهریه مقرون به صرفه و یک محیط تحصیلی انگلیسی معتبر، بسیاری از پررشدترین دانشگاههای تحصیلات تکمیلی در استرالیا را در خود جای داده.

نزدیکترین شهر استرالیا به قطب جنوب

Tasmania پیشرو در علم و سیاست مطالعات قطب جنوب ودر این زمینه در بین کشورهای جهان مشهور است. با قدم زدن در خیابان های هوبارت ، به سازمان هایی بر می خورید که منجر شدند به تلاش برای تحقیق جهانی در قاره قطب جنوب که غیرقابل سکونت و پوشیده از یخ است. بخش مطالعات قطب جنوب استرالیا ، انستیتوی مطالعات دریایی و مطالعات قطب جنوب (IMAS) و دفتر هواشناسی (BoM) و دفتر مطالعات قطب جنوب، همه در مرکز شهر هوبارت یافت می شوند.

در بندر هوبارت ، شفق قطبی بزرگ استرالیایی که پرچمدار مطالعات قطب جنوب در استرالیا ست را مشاهده خواهید کرد که نامش از نام پدیده جوی نیمکره جنوبی به نام aurora australis گرفته شده است. به دانشجویانی که در رشته های مطالعات قطب جنوب و علوم دریایی و دریانوردی مشغول تحصیل هستند ، فرصتهای استثنایی از جمله آموزش ضمن کار ، برنامه های اصلی ، فرصت های بورس تحصیلی ، اشتغال و سایر گزینه های تحصیلات تکمیلی داده می شود.


صحنه ای از شکوفایی هنر و جشنوارها در Tasmania

در بندر هوبارت یک قایق دیگر وجود دارد که حتما نظر شما را جلب خواهد کرد. این قایق، یک کاتامران بزرگ با قدرت بالا است که با طرح ارتشی نقاشی شده است و شما را در کنار رود Derwent به موزه هنرهای قدیمی و جدید (MONA) می برَد. این موزه مشهور بین المللی ، هوبارت را روی نقشه جهانی تبدیل به یک مقصد برتر هنری و فرهنگی کرده است. دانشکده هنرهای خلاق UTAS دارای ارتباطات محکمی با MONA است و دانش آموزان اغلب آثار خود را در جشنواره ی Dark Mofo  موزه به نمایش می گذارند که بازدید کننده هایی از سراسر کشور را به خود جلب می کند.

زندگی در شهر اما با قلب سبز

سبک زندگی Tasmania ، درست مانند آموزش و پرورش آن ، بر کیفیت و ارتباط محکم با طبیعت متمرکز است. پاک ترین آب استرالیا را بنوشید ، محصولات غذایی تازه بازارهای محلی خیابان را میل کنید .وقتی در هوبارت یا Launceston  تحصیل می کنید ، برخلاف آنچه در جاهای دیگر استرالیا خواهید یافت ، هیچگاه از مناظر طبیعی شگفت انگیز دور نیستید. مراکز شهری به اندازه ای کوچک هستند که دارای یک اجتماع قدرتمند باشند اما به اندازه ای هم بزرگ هستند که راحتی یک شهر را زیر پای خود لمس کنید.

بخشی از تحول باشید

Tasmania در حال حاضر شاهد رونق است. این بخش دارای سریعترین رشد اقتصادی ، جمعیت ، گردشگری ، آموزش بین المللی و صنعت ساخت و ساز است. فارغ التحصیلان Tasmania حقوقی بالاتر از حد متوسط استرالیا می گیرند. واقعاً جای تعجب ندارد - تحصیل در Tasmania ، دری به دنیایی از فرصت ها به روی شما خواهد گشود!

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: