مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با Queensland

آشنایی با Queensland

در این مقاله با Queenland استرالیا آشنا می شویم.

آشنایی با Queensland استرالیا

  • 135000 دانشجو بین المللی در Queensland مشغول به تحصیل هستند.
  • 5 میلیون نفر جمعیت دارد.
  • 10دانشگاه و 32 پردیس دانشگاه در سراسر ایالت دارد.
  •  5 اثرمیراث جهانی ثبت شده.
  •  5 فرودگاه بین المللی دارد.
  •  تمرکز بر نوآوری جهانی 


اندازه Queensland شش برابر انگلستان است و بیشتر از 5 میلیون نفر در آن زندگی می کنند.

بیش از 280 مدرسه و مرکز آموزشی در سراسر ایالت شما را قادر می سازد تا طیف وسیعی از مقصدها و تجربیات منحصر به فرد ، که بسیاری از آنها فقط در کوئینزلند موجود است ، در اختیارتان باشد.می توانید در شهرهای بزرگ جهان وطنی ، شهرهایی بزرگ و نزدیک به گنجینه های طبیعی مشهور استرالیا، و یا در مناطق اطراف شهر که در آنها می توانید از زندگی ناب حومه ی شهرهای استرالیا بهره مند شوید، زندگی و تحصیل کنید.

Queensland دارای 10 دانشگاه در 32 پردیس دانشگاهی و بیش از 100 سازمان آموزش خصوصی است. این ایالت ، آموزش و پرورش فنی و حرفه ای را در قالب پروژه های درون مدرسه ای ارائه می دهد که به دانش آموزان اجازه می دهد برای مدرک تحصیلی دیپلم آموزش ببینند و بسیاری از دوره های آموزش زبان انگلیسی نیز وجود دارد که متناسب با سطح مهارت های مختلف و طول مدت اقامت دانشجویان است.

دو شهر Queensland در بین 5 شهر برتر از لحاظ  قیمت مناسب برای زندگی دانشجویی در استرالیا قرار دارند. گُلد کوست (Gold Coast) با ارزانترین قیمت اجاره، که 40 درصد پایین تر از سیدنی ست، به عنوان ارزان ترین شهر برای زندگی دانشجویی در استرالیا در نظر گرفته شده است. بریزبن (Brisbane) چهارمین شهر مقرون به صرفه برای زندگی دانشجویی در استرالیاست که به دانشجویان کوئینزلند 50٪ تخفیف در حمل و نقل عمومی در سراسر ایالت می دهد.

صرفنظر از اینکه به کدامیک علاقمند هستید، به هر حال رشته ، حوزه تحصیلی ، سطح تحصیلات یا شغل مورد علاقه ی خود را در کوئینزلند خواهید یافت.

تمرکز روی استعداد ، اشتغال و آینده

آینده ی کاری در Queensland

Queensland با استعداد ترین دانشجویان جهان را جذب کرده، آنها را پیشرفت داده و به سمت مشاغل جهانی سوق می دهد.

در Queensland ، رهبران آموزش و پرورش و صنعت با هم و با شبکه های جهانی همکاری می کنند تا به روز بمانند و دانشجویان را برای موفقیت در آینده آماده کنند. ارائه دهندگان آموزش کوئینزلند به طور مداوم خود را با فناوری های نوین و صنایع نوظهور وفق می دهند ، به این معنی که دانش آموزان را در معرض روش های جدید تفکر ، آموزش نوآورانه و مشاغل بالقوه قرار می دهند. این ایالت توسط دولتی که طرفدار نوآوری ست حمایت می شود و این دولت سازمان ها و ارائه دهندگان آموزش و پرورش را ترغیب می کند تا نوآوری و کارآفرینی را سرلوحه کار خود قرار دهند. این مسئله باعث شده است که ارائه دهندگان آموزش دوره های خود را به شیوه ای طراحی کنند که به دانشجویان کمک کنند تا به فکر کارآفرینی باشند و همزمان با پیشرفت علم، سطح شغلی خود را ارتقا دهند.

Queensland ابتکارها و تجربیات متنوعی را ارائه می دهد که دانشجویان را حمایت کرده و آنها را به پیشرفت در زمینه های حرفه ای و اشتغال ترغیب می کند. برنامه استعدادیابی تحصیلی کوئینزلند بزرگترین طرح اشتغال دانشجویی در استرالیا است که بر توسعه مهارت های اشتغال دانشجویان و ارتباط آنها با فارغ التحصیلان و کارفرمایان متمرکز شده است. این برنامه توسط دولت کوئینزلند اجرا می شود و فرصت های فراوانی را برای برقراری ارتباط های مورد نیاز و به دست آوردن مهارت، دانش و تجربیات لازم برای پیشرفت دانشجویان در حرفه شان را فراهم می کند.

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه دنیا را در دستان خود بگیرید ، اکنون زمان تحصیل در Queensland است.


حمایت از دانشجویان در Queensland

دانشجویان Queensland اطمینان دارند که به آنچه توان انجام آن را دارند، خواهند رسید. کوئینزلند با ارائه ی طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی ، دانشجویان را ترغیب می کند که بهترین خود باشند و به اهداف علمی ، اجتماعی و شخصی خود برسند.

شبکه مرکزی دانشجویی Queensland (Queensland Student Hub Network ) فضاهای ایمن و پذیرا را برای دانشجویان فراهم می کند تا دوستان جدیدی یافته، میزبان رویدادهای شخصی خود باشند، و دسترسی به مشاوره رایگان ، مشاوره شغلی ، و کارگاهها و دروس آموزش زبان انگلیسی داشته باشند.

1800QSTUDY خط تلفن دانشجویی بین المللی کوئینزلند است که پشتیبانی تلفنی و اطلاعات مربوط به تحصیل در کوئینزلند را ارائه می دهد. وقتی با یک تلفن ثابت یا اپراتور تلفن همراه استرالیا تماس می گیرید ، این خط تلفن بصورت 24 ساعته و رایگان در دسترس است ، بنابراین هنگام تحصیل در Queensland ، همیشه به پشتیبانی دسترسی خواهید داشت. اعضای خانواده ، سرپرست قانونی تان ، نماینده شما یا افراد دیگر نیز می توانند در مورد موضوعات مربوط به تحصیل در کوئینزلند با این سرویس تماس بگیرند. این خط تلفن، خدمات ترجمه معتبر را نیز برای بیشتر زبانها به صورت رایگان ارائه می دهد.

فراتر از کلاس بیاموزید

Queensland برخی از بهترین مکان ها را برای مطالعه آنچه شما می خواهید در محیطی فوق العاده متنوع که شامل مناطق حومه شهر ، سواحل گرمسیری و نیمه گرمسیری ، کوه ها ، زمین های کشاورزی روستایی و شهرهای بزرگ است ، ارائه می دهد. این مناطق فرصت های واقعی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا رشته های تخصصی مانند علوم دریایی ، اکوتوریسم ، صنعت تجارت ، علوم زیست شناسی ، ساخت و ساز و موارد دیگر را مطالعه کنند.

هر یک از مقصد های مختلف تحصیلی که در سراسر کوئینزلند هستند ، تجربه تحصیل با کیفیت بالا و منحصر به فرد را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. می توانید در کلاس درسی در نزدیکی صخره های ساحلی کوئینزلند شمالی یا در کلاسی واقع در جنگلهای بارانی مطالعه کنید. یا بخشی از انجمن های پررونق و پرتحرک کوئینزلند ، محلی برای فضاهای همکاری و مراکز نوآوری شوید.

چه شهرهای شلوغ و چه شهرهای دنج را ترجیح بدهید ، مکانی در کوئینزلند برای شما وجود دارد.

یک سبک زندگی بی نظیر

هر منطقه ویژگی ها و فرصت های متمایز خود را دارد و همه مناطق حس جامعه ای همدل و پذیرای فرهنگ های مختلف را در خود دارند. در حالی که هر منطقه متفاوت است ، همه به عنوان پذیراترین و مشوق ترین ها در عرصه ی تحصیل در جهان شهرت دارند.  بریزبن در بین 20 شهر برتر از لحاظ زندگی دانشجویی در سطح جهان قرار دارد. این مرکز دارای 3 دانشگاه بزرگ و نزدیک به 100000 دانشجو است که می توانند از یک سبک زندگی جهان وطنی لذت ببرند. این شهر پر از خلاقیت و دارای برخی تفریحات شبانه ی لذتبخش و صحنه های پر رونق هنر و موسیقی است.

با رانندگی کوتاهی به سمت جنوب، دو دنیای متفاوت جذاب، یعنی مرکز شهری مدرن و جنگلهای بارانی نمیه گرمسیری را خواهید یافت. با حرکت به سمت شمال بریزبن ساحل آفتابی و Cairns، Townsville، Machay،  Greater whit sunday، Rockhampton را كه همه آنها با Grier Barrier Reef  متصل شده اند و 2300 کیلومتر در امتداد ساحل امتداد دارند، خواهید یافت. این مناطق محل اجتماعات پر جنب و جوش دانشجویانی هستند که از فرصت های تحصیلی با ارزش و شیوه زندگی ایده آل استرالیا برخوردارند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: