مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل کارشناسی مهندسی عمران در استرالیا 2021

تحصیل کارشناسی مهندسی عمران در استرالیا 2021

همزمان با کار، به تحصیل خود در محیط دانشگاه و یا خارج از آن ادامه دهید. شما میتوانید انعطاف لازم برای تطابق تحصیلات خود با زندگی واقعی را بدست بیاورید. در صورتی که در رشته مهندسی عمران تحصیل می کنید، تمرکز اصلی شما بر روی طراحی، برنامه ریزی، توسعه، و ساخت و نگهداری زیرساخت ها خواهد بود. شما میتواند دانش خود را به صورت عملی در محیط کار اعمال کنید و پروژه ی عملی سال آخر نیز در به دست آوردن تجربه عملی در مهارت های لازمه به شما کمک فراوانی می کند. دانشجویان قبلی پروژه هایی در زمینه آزمایش مواد و خصوصیات بتن دوستدار زمین، تجزیه و تحلیل حوادث ترافیکی با سرعت بالا در روستاها و تأثیرات بهبود یافته فناوری خودرو بر طراحی جاده تولید کرده اند. مهارت های خود را تنوع ببخشید و مطالعات خود در مهندسی عمران را با یک درس چهار واحدی در مدیریت، مهندسی حمل و نقل، مدیریت داده، و مهندسی معدن ترکیب کنید.

اعتبار مدرک کارشناسی مهندسی عمران از دانشگاه های استرالیا

زمانی که با مدرک کارشناسی مهندسی فارغ التحصیل می شوید، شما می توانید برای عضویت در انجمن مهندسان استرالیا اقدام کنید. با تجربه ای که با کار کردن در این زمینه بدست خواهید آورد، شما می توانید به عنوان یک مهندسی حرفه ای، برای حضور در دسته بندی chartered status تقاضا بدهید. همچنین به شما این فرصت داده می شود تا با تکیه بر مدرک اعتباربخشی حرفه ای خود، در سایر کشورهای که عضو توافقنامه واشنگتن (Washington Accord) هستند مشغول به کار شوید. به عنوان یک مهندس عمران حرفه ای که مورد تایید قرار گرفته، در زمینه های طراحی، توسعه، ساخت و مدیریت در رشته های سازه ها، حمل و نقل، منابع آب، و زیرساخت ها به فعالیت مشغول خواهید شد.

شروع تحصیل مهندسی عمران در استرالیا 2021

اگر تصمیم دارید تحصیلات خود را در سال 2021 آغاز کنید، قالب پیش نیازهای موضوعی نسبت به سال های گذشته کمی تغییر خواهد کرد. برای آن دسته از فارغ التحصیلان دوره ی متوسطه در سال 2020 در کوئینزلند، سرویس رتبه بندی ATAR جای سیستم OP را می گیرد. برای اطمینان از اینکه شما برای حضور در این برنامه ها آمادگی دارید، اطلاعات لازم راجع به این تغییرات را کسب کنید.

پذیرش کارشناسی مهندسی عمران در دانشگاه کوئینزلند استرالیا

سهمیه بندی و یا همان (Adjustments) امتیازات اضافی داده شده در شرایط خاص هستند که ممکن است رتبه شما را افزایش دهد. پس ضروری است که از قبل نسبت به واجد شرایط دریافت سهمیه ی خاص (adjustments) مانند ضعف آموزشی در محل زندگی خود و یا موارد مشابه آگاه باشید. USQ متعهد به شفافیت در پذیرش دانشجویان است. نسبت به تحصیلات و تجربه کاری و همچنین میانگین رتبه OP برای حضور در گروه دانشجویی ترم 1 از اطلاعات سال قبل می توانید استفاده کنید.

  • در صورتی که شما از سوی TAFE مورد تایید قرار گرفته اید، شما می توانید از این مدرک برای تطابق با شرایط حضور در USQ استفاده کنید.
  • شما می بایست شرایط لازم مندرج در English Language Requirements را برآورده کنید و برای این کار، شما باید حداقل نمره شش آیلتس و یا مشابه آنرا داشته باشید. در صورتی که شما واجد این شرایط نباشید، شما میتوانید برای حضور در یک برنامه آموزش زبان انگلیسی که از سوی دانشگاه مورد تایید قرار گرفته درخواست دهید.
  • در صورتی که شما در رشته تحصیلی خود تحصیلات و یا سابقه کاری داشته باشید، این امکان برای شما وجود دارد تا این سوابق را به تایید برسانید. این کار به شما کمک میکند تا دوره های آموزشی کمتری را بگذرانید. 

در صورتی که شما شرایط اصلی ورود را نداشته باشید، ما روش های جایگزین را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • دیپلم مطالعات دانشگاهی (مهندسی)؛
  • برنامه آماده سازی سه گانه؛




برای تکمیل این برنامه تحصیلی، دانشجویان موظف به گذراندن 32 واحد هستند. بیشتر این دوره ها تک واحدی هستند. در صورت تحصیل به صورت تمام وقت، معمولا شما میتوانید در هر ترم، چهار واحد را بگذرانید. به عنوان بخشی از این برنامه تحصیلی، شما باید برنامه تجربه عملی را پشت سر بگذارید که در حین آن، فعالیت های عملی، مانند آزمایشات و استفاده از ابزارآلات تخصصی از جمله فعالیت هاست. همه دانشجویان باید بتوانند در این مقطع از لحاظ عملی و فیزیکی تمام این تجربیات را داشته باشند.

اگر در این مقطع تحصیلی در خارج از کشور ثبت نام کرده باشید، این فرصت را خواهید داشت که در مدارس شبانه روزی حضور پیدا کنید، جایی که در سخنرانی ها و آموزش های حضوری شرکت می کنید، از امکانات متنوع بسیاری استفاده می کنید و با کارکنان و دانشجویان دیگر آشنا می شوید.

ممکن است شما بخواهید کارشناسی مهندسی  خود را به عنوان بخشی از یک برنامه تحصیلی ترکیبی دریافت کنید تا به شما انعطاف پذیری کافی برای تطابق مهارت های آموزشی با اهداف کاریتان را بدهد.  

  • لیسانس مهندسی، لیسانس بازرگانی و تجارت؛
  • لیسانس مهندسی، لیسانس علوم؛

هزینه ی تحصیل کارشناسی مهندسی عمران در دانشگاه کوئینزلند استرالیا 2021

هزینه واقعی شما ممکن است بسته به دوره هایی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. ما سالانه شهریه های خود را بررسی می کنیم، بنابراین ممکن است این شهریه ها تغییر کند. هزینه های تقریبی سالانه برای سال اول تحصیل شما (8 واحد) برای این برنامه تحصیلی به این صورت است:

نوع تحصیل شهریه سالانه 
تحت حمایت کشورهای مشترک المنافع 7950 دلار استرالیا
(Domestic) شهریه کامل 27920 دلار استرالیا

هزینه خدمات و خدمات رفاهی دانشجویی

شما ممکن است نیاز به پرداخت هزینه خدمات و امکانات دانشجویی (SA) به عنوان بخشی از هزینه دوره خود داشته باشید.

هزینه های تجربه حرفه ای

این برنامه تحصیلی شامل یک دوره ی تجربه حرفه ای است که ممکن است شامل هزینه های سفر، اسکان و غذا باشد.

هزینه های مدارس شبانه روزی

این برنامه تحصیلی شامل یک دوره ی حضور در مدارس شبانه روزی در محیط دانشگاه می باشد که شامل هزینه های سفر، اسکان و غذا نیز می باشد. 

وام کمکی برای پرداخت هزینه های تحصیلی 

به شما این امکان داده شده تا هزینه دوره ی تحصیلی خود را از قبل پرداخت نکنید. برنام های HECS-HELP و FEE-HELP به شما این امکان را می دهد تا زمانی که درآمد شما به یک سطح مشخص نرسد، هزینه های خود را به تعویق بیندازید. پس بهتر است که از قبل ببینید که آیا واجد شرایط HECS-HELP یا FEE-HELP هستید یا خیر. همچنین ممکن است شما واجد شرایط دریافت پشتیبانی مالی از Centrelink باشید.

در USQ ما برای حمایت از موفقیت شما در دانشگاه، بورسیه های مختلفی ارائه می دهیم. بورسیه تحصیلی مناسب خود را پیدا کنید.

اگر از طریق QTAC (مرکز پذیرش عالی کوئینزلند) اقدام کنید می بایست:

  • هرگز قبلاً در USQ تحصیل نکرده باشید؛
  • دانشجوی سال 12 باشید؛
  • می خواهید از دانشگاه دیگری به USQ منتقل شوید؛

برای پذیرش مستقیم در USQ، شما باید این موارد را داشته باشید:

  • دانشجوی فعلی یا قبلی USQ باشید که با مدارک کامل یا ناقص به تحصیل باز می گردد (به استثنای دانشجویان Head Start)؛
  • اخیراً از TAFE فارغ التحصیل شده باشید؛

آخرین مهلت برای ارسال درخواست پذیرش مستقیم به USQ عبارتند از:

  • ترم اول، سال 2021- مهلت ارسال فرم پذیرش دوشنبه، 22 فوریه (ترم اول در روز دوشنبه، 22 فوریه سال 2021 آغاز می شود)
  • ترم دوم، سال 2021- مهلت ارسال فرم پذیرش دوشنبه، 12 ژولای (ترم دوم در روز دوشنبه 12 ژولای سال 2021 آغاز می شود)


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: