مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی در استرالیا

اجازه ی کار بعد از فارغ التحصیلی در استرالیا

برخلاف برخی کشورهای انگلیسی زبان دیگر، بعد از اتمام دوره‌ی تحصیلی‌، هیچ حق طبیعی در ارتباط با اقامت و کار شما برای یک دوره‌ی زمانی مشخص در استرالیا، با استفاده از ویزای دانشجویی‌تان بوجود نمی‌آید. وقتی ویزای دانشجویی استرالیا را دریافت می‌کنید، دولت به شما به شکل موقتی و فقط برای تحصیلات با این فرض اجازه‌ی ورود می‌دهد که شما با تمام کردن دوره‌ی تحصیلی‌تان و قبل از آنکه مدت ویزای‌تان منقضی شود، استرالیا را ترک خواهید کرد. استرالیا پیوسته به نیروی کار خارجی نیاز دارد و دانشجویانی که مدرکی در استرالیا بدست آورده‌اند، در دسته‌ی خاص دریافت ویزای کار قرار می‌گیرند. همچنین چند نوع ویزای دیگر برای دانشجویان خارجی وجود دارد و استرالیا با استفاده از سیستم نمره‌دهی، مسیر مستقیمی برای کسب اقامت دائم است. اگر می‌خواهید بعد از فارغ‌ التحصیلی، در استرالیا بمانید و کار کنید، باید درخواست صدور ویزای کار بدهید.

ویزای کار در استرالیا 2021
485 Skilled Graduate Temporary Visa
این ویزا، رایج‌ترین ویزای موجود برای دانشجویان خارجی بعد از فارغ‌ التحصیلی است. با ویزای 485، شما اجازه دارید برای بدست آوردن تجربه‌ی کاری، به‌ مدت 18 ماه در استرالیا بمانید، اگر فقط حداقل دو سال تحصیلی‌تان را در استرالیا تمام کرده باشید.
402 Training and Research Visa
گزینه‌ی دیگر برای دانشجویان خارجی، ویزای 402 برای دانشجویانی است که می‌خواهند مهارت‌های کاری خود را به‌ مدت 2 سال بهبود بخشند، در حالی که توسط یک کارفرما حمایت و پشتیبانی می‌شوند.
487 Regional Sponsored Visa
ویزا 487، مسیر اقامت دائم را فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به‌ مدت 3 سال در یک ناحیه‌ی خاص کار کنید.
887 Skilled Regional Residence Visa
ویزای 887 به شما اجازه‌ی اقامت دائم می‌دهد و با داشتن این ویزا، می‌توانید برای همیشه در استرالیا زندگی و کار کنید. شما باید به‌ مدت 2 سال در استرالیا زندگی کرده باشید، یک سال تجربه‌ی کاری و امتیازات کافی نیز داشته باشید.
885 Skilled Independent Residence Visa
ویزای 885 به شما اجازه می‌دهد در استرالیا اقامت دائم داشته باشید و بدون نیاز به حمایت شدن، کار کنید.
886 Skilled Sponsor Resident Visa
ویزای 886 به یک دانشجوی خارجی اجازه می‌دهد درخواست اقامت و کار دائم دهد، در حالیکه توسط یک کارفرما حمایت می‌شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، استرالیا از سیستم نمره‌ دهی برای بررسی صلاحیت افراد برای صدور ویزا استفاده می‌کند. ارزیابی‌های نمره‌ دهی به‌ همراه درخواست شما ارزیابی می‌شود. چند مورد وجود دارد که می‌تواند برای شما امتیازآور باشد:

  •  توانایی یا تسلط شما بر زبان انگلیسی؛
  •  شغلی که خواهان جذب شماست؛
  •  بین 19 تا 44 سال سن داشتن؛
  •  تجربه‌ی کاری؛
  •  طول مدت تحصیل در استرالیا؛
  • پشتیبانی شدن؛




این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: