مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
اقامت پس از تحصیل در استرالیا

اقامت پس از تحصیل در استرالیا

شما به ‌عنوان یک دانشجوی خارجی در استرالیا بوده‌اید و اکنون فارغ ‌التحصیل شده‌اید. الان چه‌ کار می‌کنید؟ آیا می‌توانید در استرالیا بمانید؟ آیا ویزای دیگری نیاز دارید؟ همه‌ی این سوالات، مهم و معتبر هستند و اغلب پس از فارغ‌ التحصیلی دانشجویان خارجی، اگر نه زودتر، در ذهن آن‌ها ایجاد می‌شود. بعد از فارغ ‌التحصیلی و بسته به شرایط، یک دانشجوی خارجی می‌تواند از 18 ماه تا چهار سال در استرالیا بماند. برای اقامت، او به ویزای موقت فارغ‌ التحصیلان (زیرگروه 485) نیاز دارد.

ویزای موقت فارغ ‌التحصیلان (Temporary Graduate Visa)، بر دو نوع است. ویزای برنامه‌ی کار پس از تحصیل (Post-Study Work Stream Visa) و ویزای برنامه‌ی کار فارغ ‌التحصیلان (Graduate Work Stream Visa).

برای گرفتن این ویزاها، مدرک فارغ ‌التحصیل باید در رشته‌‌ی مورد نیاز باشد. مشاغل واجد شرایط، در فهرست مشاغل تخصصی (Skilled Occupation List) ذکر شده است. کار باید در رشته‌ای باشد که فارغ‌ التحصیل در آن رشته، مدرک کسب کرده یا باید با آن ارتباط نزدیکی داشته باشد. برای مثال، اگر فارغ ‌التحصیل لیسانس بازرگانی دارد، نمی‌تواند به‌ عنوان تاجر کار کند.

ویزای برنامه‌ی کار پس از تحصیل در استرالیا

این ویزا به فارغ ‌التحصیلان و خانواده‌ی آن‌ها این امکان را می‌دهد که اگر در شش ماه گذشته، از یک موسسه‌ی آموزشی در استرالیا فارغ ‌التحصیل شده‌اند، بین دو تا چهار سال در استرالیا زندگی، کار، سفر و تحصیل کنند. مدت اقامت آن‌ها به سطح مدرک‌شان بستگی دارد. کسانی که دارای مدرک لیسانس هستند، می‌توانند تا دو سال در استرالیا بمانند. اگر مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند، می‌توانند دو یا سه سال بمانند و دارندگان مدرک دکترا، می‌توانند تا چهار سال در این کشور بمانند. با این حال، اگر مدارک تحصیلی زیر لیسانس باشد (برای مثال، گواهینامه‌ی III یا دیپلم)، فارغ‌ التحصیلان واجد شرایط دریافت این ویزا نخواهند شد.

ویزای برنامه‌ی کار فارغ ‌التحصیلان در استرالیا

این ویزا به فارغ ‌التحصیلان و خانواده‌ی آن‌ها این امکان را می‌دهد که اگر در شش ماه گذشته از یک موسسه‌ی آموزشی در استرالیا فارغ ‌التحصیل شده‌اند، به‌ مدت 18 ماه در استرالیا زندگی، کار، سفر و تحصیل کنند. برخلاف ویزای برنامه‌ی کار پس از تحصیل، حتی اگر مدرک فارغ ‌التحصیلان زیر لیسانس باشد، برای مثال، مدرک دیپلم یا گواهی سطح تجارت، آن‌ها واجد شرایط دریافت این ویزا خواهند شد. برای واجد شرایط شدن برای دریافت ویزای برنامه‌ی کار فارغ ‌التحصیلان، آن‌ها باید یک ارزیابی مهارت شغلی را از یکی از شغل‌های موجود در فهرست مشاغل تخصصی بگذرانند. برای آنکه بتوانند ویزای موقت فارغ ‌التحصیلان را دریافت کنند، متقاضیان باید:

  • زیر 50 سال سن داشته باشند؛
  • از سلامتی خوبی برخوردار باشند؛
  • به زبان انگلیسی مهارت داشته باشند (نمره‌ی آیلتس 6 یا گذرنامه از یک کشور انگلیسی زبان داشته باشند)؛

وقتی تحصیلات خود را در استرالیا به ‌پایان می‌رسانید، گزینه‌های مختلفی پیش رو دارید. پس از فارغ ‌التحصیلی، بیشتر موسسات، اطلاعات لازم را در مورد گزینه‌های پیش روی شما و همچنین مشاوره‌هایی در مورد بازگشت به خانه، مهاجرت و اشتغال، در اختیار شما قرار می‌دهند.

بسیاری از دانشجویان خارجی، برای اتمام تحصیلات تکمیلی خود یا کسب مدارک بالاتر، اقامت در استرالیا را انتخاب می‌کنند. ادامه‌ی تحصیل شما را قادر می‌سازد تا حضور خود را در استرالیا بیشتر کنید و مدارک و مهارت‌های پیشرفته‌تری کسب کنید که به شما در زمینه‌ی اشتغال کمک می‌کند. شما می‌توانید ادامه‌ی تحصیل در موسسه‌ی فعلی خود را انتخاب کنید و یا به موسسه‌ی دیگر (یا حتی به شهر دیگری) بروید تا تجربه‌ی جدیدی کسب کنید.

اگر می‌خواهید تحصیلات خود را در استرالیا ادامه دهید، باید:

  • قبل از انقضای ویزای فعلی خود، باید درخواست صدور ویزای دانشجویی جدیدی به اداره‌ی مهاجرت و حفاظت از مرزها ارائه دهید.
  • باید پول کافی برای تامین هزینه‌های تحصیل و زندگی خود داشته باشید.
  • باید پوشش بیمه‌ی دانشجویان خارجی (OSHC) خود را تمدید کنید.
  • در مهلت مقرر، برای پذیرش در دوره‌ی تحصیلی انتخابی خود اقدام کنید.

اگر بعد از فارغ‌ التحصیلی تمایل به سفر، زندگی یا کار در استرالیا ندارید، به احتمال زیاد، به کشور خود باز خواهید گشت. پس از سال‌ها زندگی در استرالیا، جمع کردن وسایل و جا به‌ جایی ممکن است دشوار باشد. شما باید سرویس برق، حساب‌های بانکی و حساب تلفن همراه خود را لغو کنید. قبض‌ها را پرداخت کنید، وسایل بزرگی را که نمی‌توانید با خود به خانه ببرید بفروشید. اگر خانه‌ی اجاره‌ای دارید، اجاره‌ نامه‌ی خود را لغو کنید و کلیدها را پس دهید.

تمدید اقامت در استرالیا پس از تحصیل

دلایل زیادی وجود دارد که دانشجویان خارجی پس از پایان تحصیلات خود، مایل به اقامت در استرالیا هستند. اگر قصد تحصیلات تکمیلی ندارید، ممکن است بخواهید برای کار یا سفر در استرالیا، اقامت خود را تمدید کنید. در حالی که دیگر ویزای دانشجویی دریافت نخواهید کرد، طیف وسیعی از گزینه‌های اقامت موقت وجود دارد که می‌توانید از طریق اداره‌ی مهاجرت و حفاظت از مرزها، برای دریافت آن‌ها درخواست دهید. به دلایل زیر، ممکن است تمایل داشته باشید مدت اقامت خود را در استرالیا تمدید کنید:

سفر: بسیاری از دانشجویان، قبل از بازگشت به خانه یا پیدا کردن یک شغل تمام ‌وقت، پس از پایان تحصیلات خود، تصمیم به استراحت می‌گیرند. استرالیا کشوری بزرگ، زیبا و متنوع است. اگر می‌خواهید مدتی را به گشت و گذار در این کشور اختصاص دهید، ویزای توریستی، گزینه‌ی خوبی است که به شما امکان می‌دهد برای مدت زمان سه، شش یا دوازده ماه در این کشور بمانید. اگر می‌خواهید برای تامین هزینه‌ی سفر خود کار کنید، باید درخواست ویزای تعطیلات کاری دهید.

حضور در مراسم فارغ ‌التحصیلی خود: کسانی که می‌خواهند برای شرکت در مراسم فارغ‌ا لتحصیلی خود در استرالیا بمانند، می‌توانند برای تمدید اقامت خود، از وزارت مهاجرت و حفاظت از مرزها، درخواست ویزای توریستی کنند. بسیاری از موسسات آموزشی در استرالیا، مراسم فارغ ‌التحصیلی خود را در خارج از استرالیا نیز برگزار می‌کنند که به شما امکان می‌دهد پس از اتمام تحصیلات خود، به خانه بازگردید و در مراسم فارغ‌ التحصیلی نزدیک به خانه‌ی خود شرکت کنید.

استفاده از تعطیلات کاری: افراد بین 18 تا 30 سال از کشورهای مورد تائید، می‌توانند برای گرفتن ویزای تعطیلات کاری یا ویزای کار و تعطیلات، به اداره‌ی مهاجرت و حفاظت از مرزها درخواست دهند که اجازه‌ی کار و سفر در استرالیا را به‌ مدت 12 ماه می‌دهد.




ادامه‌ی کار برای کارفرمای فعلی خود: اگر می‌خواهید برای کارفرمای فعلی خود، کار کنید و آن‌ها می‌خواهند به‌ شکل موقت یا دائم از طریق برنامه‌ی متقاضیان کارفرمایی از شما حمایت کنند، تا زمانی‌که برای آن کارفرما کار می‌کنید، می‌توانید در استرالیا زندگی و کار کنید.

به دست آوردن تجربه‌ی کار حرفه‌ای: فارغ ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی، حسابداری و علوم کامپیوتر می‌توانند یک برنامه‌ی سال حرفه‌ای (Professional Year Program) را به‌ اتمام برسانند. این یک برنامه‌ی 12 ماهه ساختاری است که به آن‌ها کمک می‌کند تا از طریق تحصیل و به دست آوردن تجربه‌ی کاری، مهارت‌های خاص شغلی را در خود توسعه دهند. این برنامه برای دانشجویانی که می‌خواهند اقامت دائم در استرالیا داشته باشند ایده‌آل است، کسانی که این برنامه را گذرانده‌اند، پنج امتیاز اضافی در آزمون امتیاز ویزای مهاجرت کسب می‌کنند.

توسعه‌ی مهارت‌های خود: ویزای موقت فارغ‌ التحصیلان (زیرگروه 485) به دانشجویان خارجی اجازه می‌دهد تا پس از اتمام تحصیلات خود برای سفر، کسب تجربه‌ی کاری یا بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی‌شان، تا 18 ماه در استرالیا بمانند. این گزینه‌ی خوبی برای دانشجویانی است که مایلند مدت زمان اقامت خود را تمدید کرده و برای دستیابی به اقامت دائم تلاش کنند. ویزای برنامه‌ی کار پس از تحصیل، به دانشجویان خارجی که دوره‌ی لیسانس، فوق‌لیسانس یا دکترا را در استرالیا می‌گذرانند، اجازه می‌دهد تا پس از فارغ ‌التحصیلی در استرالیا باقی بمانند. فارغ‌ التحصیلان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد می‌توانند در پایان دوره‌ی تحصیل خود، برای گرفتن ویزای کاری دو ساله اقدام کنند. فارغ‌ التحصیلان کارشناسی ارشد حوزه‌های تحقیقاتی، واجد شرایط گرفتن ویزای سه ساله هستند. و فارغ‌ التحصیلان دکترا نیز می‌توانند برای گرفتن ویزای کار چهار ساله اقدام کنند.

اقامت دائم در استرالیا

بسیاری از دانشجویان خارجی، به‌ قدری از حضور وقت خود در استرالیا لذت می‌برند که درخواست اقامت دائم می‌کنند تا بتوانند به زندگی و کار در استرالیا ادامه دهند. می‌توانید درخواست خود را برای گرفتن اقامت دائم از طریق برنامه‌ی مهاجرت SkillSelect، به اداره‌ی مهاجرت و حفاظت از مرزها ارائه دهید.

پس از ارزیابی مهارت‌های شما در آزمون، ممکن است از شما برای درخواست ویزا دعوت شود. آن دسته از دانشجویانی که در آزمون، نمره‌ی قبول نمی‌گیرند یا شرایط برنامه‌ی مهاجرت SkillSelect را ندارند، می‌توانند برای تحصیلات تکمیلی خود اقدام کنند یا برای یکی از گزینه‌های ویزای موقت فوق ‌الذکر برای اقامت در استرالیا و توسعه مهارت‌های خود، درخواست دهند.

اقامت بیش از حد مدت ویزا در استرالیا

اگر شخصی در استرالیا به‌ سر می‌برد و ویزای او به زودی منقضی می‌شود، باید وضعیت مهاجرت خود را قبل از انقضای ویزای فعلی خود، روشن نماید. بسته به دلایل تمدید اقامت خود در استرالیا، او ممکن است بتواند ویزای فعلی خود را تمدید کند، برای ویزای Bridging یا نوع دیگری از ویزا درخواست دهد.

وقتی شخصی بیش از مدت زمان مجاز در ویزای خود اقامت دارد، مهم است که بلافاصله با یک وکیل یا اداره‌ی مهاجرت تماس گرفته و در مورد گزینه‌های پیش روی خود، مشورت بگیرد. اگر فرد بخواهد به هر دلیلی در آینده به استرالیا بازگردد، اقامت بیش از حد مدت مجاز در ویزا، می‌تواند پیامدهای قابل ‌توجهی برای او به ‌همراه داشته باشد. اگر ویزا منقضی شده و دارنده‌ی آن ویزا، بلیط سفر به کشور دیگری را خریداری کرده باشد، نباید به فرودگاه برود و بخواهد به‌ شکل معمول از آنجا خارج شود، زیرا ممکن است دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شود. فردی که در این شرایط قرار دارد، باید برای گرفتن ویزای Bridging Visa E در فرم شماره‌ی 1008 اقدام کند. این ویزا به‌احتمال زیاد به او اعطاء خواهد شد و به او اجازه می‌دهد تا تاریخ پرواز در استرالیا بماند.

اقامت بیش از حد از مدت زمان ویزا برای کمتر از 28 روز

اگر ویزای فردی در کمتر از 28 روز به‌ پایان می‌رسد و به شرط داشتن شرایطی خاص، آن فرد می‌تواند به ‌خاطر رابطه با یک شهروند استرالیا یا اقامت دائم در استرالیا، درخواست ماندن در استرالیا را دهد. بهتر است آن‌ها در این مورد، به مشاوره‌ی حقوقی بپردازند. اگر شخصی بخواهد وضعیت ویزای خود را مشخص کند، به Status Resolution Service ارجاع داده خواهد شد که می‌تواند به او در امور مهاجرت کمک کند. اگر شخصی در مدت 28 روز از انقضای ویزا با او تماس بگیرد، ممکن است در صورت بررسی درخواست ویزای بعدی، گزینه‌ی تمدید ویزا یا درخواست ویزای Bridging را داشته باشد.

اقامت بیش از حد از مدت زمان ویزا برای بیش از 28 روز

اگر شخصی بیش از 28 روز پس از انقضای ویزا به‌ شکل غیرقانونی در استرالیا بماند، هرگونه درخواست آینده‌ی ویزای استرالیای او، شامل یک دوره‌ی محرومیت خواهد شد. یعنی، حداقل تا سه سال نمی‌تواند ویزای سفر یا اقامت در استرالیا را دریافت کند. این دوره‌‌ی محرومیت حتی در صورتی اعمال خواهد شد که او داوطلبانه استرالیا را ترک کند. علاوه بر این، حتی پس از پایان این دوره‌ی سه ساله، او نمی‌تواند ویزای دیگری بگیرد، مگر اینکه بدهی‌های خود را به دولت استرالیا بازپرداخت کند. این شامل هزینه‌های بازداشت و اخراج او از کشور نیز می‌شود، اگر قبلاً آن را پرداخت نکرده باشد. با این حال، حتی اگر شخصی برای بیش از 28 روز از مدت زمان مجاز ویزای خود، در استرالیا بماند، باز هم ممکن است گزینه‌های دیگری در دسترس او باشد. اگر در چنین شرایطی هستید، باید در مورد گزینه‌های پیش روی خود، از مشاوره‌ی حقوقی استفاده کنید.

سایر ویزاهای استرالیا

یک شخص می‌تواند برای گرفتن ویزای موسوم به Bridging اقدام کند، در حالی که اداره‌ی مهاجرت در حال نهایی کردن پرونده‌ی مهاجرت اوست و به او مهلت می‌دهد تا برای گرفتن ویزای دیگری، اقدام کند. گزینه‌های جدید ویزای او به این بستگی دارد که آیا از زمان ورود به استرالیا، از گرفتن ویزای دیگری (به‌غیر از ویزای Bridging) منع شده یا نه و همچنین مدت زمان اقامت بیش از حد ویزای او چقدر بوده است.

اگر درخواست ویزای شخصی رد یا ویزای او لغو شده باشد، فقط در صورت شهروندی نیوزلندی خود یا شریک یا بچه‌ای که در آنجا زندگی می‌کند، می‌تواند برای گرفتن ویزای مراقبت، ویزای موقت تعطیلات، کار یا تحصیل، اقدام کند. اگر فرد قبلاً از ویزای مراقبت رد شده باشد، نمی‌تواند درخواست ویزای مراقبت دیگری دهد، مگر اینکه کشور را ترک کند و درخواست خود را از خارج از استرالیا ارائه دهد. شخص فقط در صورتی می‌تواند درخواست ویزای شریک دهد که بتواند نشان دهد که به یک شهروند غیرقانونی تبدیل شده و بیش از مدت زمان مجاز در ویزای خود در استرالیا مانده و برای عواملی که از کنترل او خارج بوده، مقصر است.

استرالیا با داشتن اقتصادی قدرتمند، اعتبار علمی بالا، سبک زندگی متعادل و مناظر جذاب، چیزی کمتر از بهشت روی زمین برای تحصیل و زندگی نیست. با در نظر گرفتن این نکته، جای تعجب نیست که بیش از 300.000 دانشجوی خارجی قصد دارند به استرالیا بیایند و در مسیر شغلی خود، تغییراتی ایجاد کنند. در 17 ژانویه‌ی سال 2018، چند تغییر در فهرست مشاغل فاقد مهارت (Skill Shortage Occupation List) توسط وزارت امور داخلی استرالیا انجام شد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که در حال حاضر در استرالیا تحصیل می‌کنید یا قصد انجام چنین کاری را دارید، احتمال اقامت دائم در استرالیا، حتماً به ذهنتان خطور کرده است.

پس از 2 سال تحصیل در استرالیا، یک دانشجوی خارجی می‌تواند تحت زیرگروه 485، درخواست ویزای کار پس از تحصیل دهد. این ویزا به دانشجویان خارجی که اخیراً از استرالیا فارغ ‌التحصیل شده‌اند، اجازه‌ی اقامت، کار یا تحصیل در استرالیا را به ‌طور موقت می‌دهد. متقاضیانی که از طریق برنامه‌ی General Skilled Migration اقدام می‌کنند، باید مهارت‌ها و صلاحیت‌های مربوط به آن شغل را که در فهرست مشاغل تخصصی ذکر شده، داشته باشند.

دولت استرالیا هر ساله فهرستی از مشاغل مورد نیاز خود را منتشر می‌کند. دانشجویان خارجی که دوره‌ی تحصیلی خود را در رشته‌ی شغلی معینی به ‌پایان رسانده‌اند، شانس بیشتری برای دریافت اقامت دائم دارند. با این حال، در بسیاری از موارد، ماهیت پویای این فهرست، انتخاب دوره‌های خاصی را که به آن‌ها در گرفتن اقامت دائم کمک کند، دشوار می‌سازد.

دوره‌هایی که منجر به گرفتن اقامت دائم احتمالی در استرالیا می شود

حسابداری

حسابداری یکی از شغل‌هایی در استرالیاست که به‌ سرعت در حال رشد است. تعداد دانشجویان خارجی متقاضی حسابداری در استرالیا بین سال‌های 2001 و 2014، 500٪ افزایش یافته است. به‌عنوان یک حسابدار در استرالیا، می‌توانید برای سازمان‌های مرتبط با مالیات، معاملات مالی و ... کار کنید. همچنین، داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری حرفه‌ای (MPA) بوده‌اند، در سال‌های 2018 و 2019، چشم‌انداز شغلی مناسبی در استرالیا داشته‌اند.

مهندسی

استرالیا در بسیاری از رشته‌‌ها از جمله مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی سازه، مهندسی مکانیک، مهندسی هوانوردی، مهندسی کشاورزی، مهندسی نرم‌افزار، مهندسی تولید یا کارخانه، مهندسی زیست ‌پزشکی، مهندسی محیط‌زیست، مهندسی ارتباطات از راه دور و ... همواره به مهندسان نیاز زیادی داشته است. به این دلیل، دانشجویان خارجی رشته‌های مرتبط با مهندسی، همیشه چشم‌ انداز مناسبی برای پیدا کردن کار و استخدام در استرالیا داشته‌اند. طبق گفته‌ی Good Universities Guide، فارغ ‌التحصیلان اخیر رشته‌های مهندسی در استرالیا، به طور متوسط 60705 دلار درآمد دارند که یکی از بالاترین حقوق‌ها در استرالیاست.

پرستاری

استرالیا یکی از بهترین کشورهای جهان در صنعت بهداشت و درمان محسوب می‌شود. درمان و خدمات مرتبط با آن در استرالیا از اهمیت بسیاری برخوردار است. دانشگاه‌های پرستاری در استرالیا بدلیل ارائه‌ی طیف وسیعی از دوره‌‌های کارشناسی، تحقیقاتی یا کارشناسی ارشد در رشته‌های بهداشت و درمان، پرستاری و مامایی، از شهرت بین‌ المللی برخوردار هستند. شما می‌توانید دوره‌ای را انتخاب کنید که متناسب با علاقه و ذائقه‌ی شما باشد، مانند پرستاری (سلامت جامعه)، پرستاری (حرفه‌ی پزشکی)، پرستاری (بهداشت کودک و خانواده)، پرستاری (بهداشت روان)، پرستاری (جراحی) و پرستاری (کودک) و غیره.

کامپیوتر و فن‌آوری اطلاعات (IT)

فن‌آوری اطلاعات، هسته‌ی مرکزی صنایع سراسر جهان است. اقتصاد پررونق استرالیا به متخصصان IT نیاز دارد که در یک دانشگاه در استرالیا، پذیرفته شده باشند یا در حرفه‌ی IT در کشور دیگری کار کرده باشند. Australian Qualifications Framework با توجه به تقاضای روزافزون متخصصان IT در کشور، حرفه‌ی IT را به 'لیست مشاغل تخصصی' خود اضافه کرده است. دانشجویان خارجی که در رشته‌ی IT در استرالیا تحصیل می‌کنند و مایل به اقامت موقت یا دائمی در این کشور هستند، فرصتی مناسب برای دریافت ویزای خود تحت اقامت موقت یا دائم دارند.

آموزش و تدریس

استرالیا دارای یکی از بهترین سیستم‌های آموزشی در جهان است. دانشجویان خارجی پس از گذراندن دوره‌ها در رشته‌ی آموزش و تدریس، می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. این دوره‌ها منجر به مشاغلی همچون معلم نیازهای خاص (Special Needs Teacher)، معلم پیش ‌دبستانی، معلم ابتدایی و متوسطه، معلم آموزش شغلی، معلم زبان انگلیسی به ‌عنوان زبان دوم برای افراد غیربومی و استاد دانشگاه می‌شود. همچنین، هنگام برنامه ‌ریزی برای تحصیل در استرالیا، اطمینان حاصل کنید که دارای پوشش بیمه‌ای برای دانشجویان خارجی هستید، زیرا وزارت امور داخلی استرالیا، داشتن بیمه‌ی درمانی را برای دانشجویان خارجی اجباری کرده است. 


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: