مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شهر Canberra در استرالیا

شهر Canberra در استرالیا

نگاهی کلی به پایتخت استرالیا شهر Canberra

  • یکی از پرجمعیت ترین شهرها در جهان و یکی از 25 شهر دانشجو پذیر در دنیا است.
  • ACT کوچکترین قلمرو خودگردان استرالیا است.
  • محل برخی از دانشگاه های برتر استرالیا
  • کمترین نرخ بیکاری و بالاترین نرخ دستمزد در استرالیا
  • بیشترین تعداد دانشجو از نظر زندگی در خوابگاه دانشگاه
  • پنج دانشگاه و یک TAFE مهم
  • 19000 دانشجوی بین المللی
  • 425000 نفر جمعیت

رشد کانبرا ، از بیش از 100 سال پیش که به عنوان پایتخت کشور انتخاب شد، با جذب مردم از سراسر استرالیا و جهان رقم خورده است و دانشجویان سهم زیادی از این تنوع را به خود اختصاص داده اند.

در حالی که در طول تاریخ، تمرکز این شهر بر روی تجارت بوده است ، اخیراً کانبرا به عنوان مکانی پویا برای یادگیری ، هنر و فرهنگ ، غذا و نوشیدنی ، ورزش و نوآوری شهرت یافته است.

در حقیقت ، Lonely Planet ، مقام مسافرتی معتبر ، كانبرا را سومین مکان برتر جهان برای بازدید در سال 2018 نامگذاری كرد. این شهر با سایز متوسط خود، كه به دلیل دکور زیبای فضای های باز و سبک زندگی آسانش شهرت یافته است، همیشه در بین بهترین شهرها برای زندگی رتبه بندی می شود.

این شهردر بخش انرژی های تجدید پذیر، پیشرو است و برنامه دارد که تا سال 2020 به جایی برسد که به طور کامل از انرژی های تجدید پذیر استفاده کند. کانبرا همچنین یکی از تمیزترین ، ایمن ترین و سالم ترین پایتخت ها در جهان است. در سال 2017 ، سازمان بهداشت جهانی ، کانبرا را جزء سه پایتخت برتر از لحاظ کیفیت هوا معرفی کرد. برای هرکسی که در کانبرا تحصیل می کند ، واضح است که چرا این شهر جز 25 شهر برتر دانشجویی جهان قرار دارد.

پایتخت آموزش استرالیا

نزدیک به 50 درصد از ساکنان Canberra دارای مدرک لیسانس ، بسیار بالاتر از میانگین کشوری ، و یک نفر از هر شش نفر مشغول به کار یا تحصیل در یک موسسه آموزش عالی است. این شهر دارای اقتصاد دانش بنیان است و ساکنان زیادی در آن در خدمات عمومی و حرفه ای و صنایع آموزش و پرورش مشغول به کار هستند.

بسیاری از شرکت های جهانی دارای دفاتری در کانبرا هستند وبه دلیل اقتصاد قوی آن ، از جمله کمترین نرخ بیکاری و بالاترین درآمد در استرالیا ، فارغ التحصیلان کانبرا از مزایای اشتغال زایی چه در طول تحصیل و چه بعد از فارغ التحصیلی برخوردار هستند.

Canberra همچنین بالاترین میزان محل اقامت دانشجویی در دانشگاه را در استرالیا ارائه می دهد ، به طوری که  به بیش از 90 درصد دانشجویان جدید اقامت تضمینی ارائه می دهد.

مرکز نوآوری و اکتشاف در استرالیا

محیط بی نظیر Canberra برای همکاری بی نظیر است و دسترسی آسان به رهبران دولت و صنعت را در زمینه های علمی ، تحقیق و آموزش فراهم می کند. شهرت این شهر به عنوان کانون توجه برای نوآوری و رشد مشاغل، منجر به ظهور چندین سازمان پشتیبانی مانند شبکه نوآوری کانبرا ، مرکز نوآوری انرژی تجدیدپذیر و مرکز کارآفرینی فناوری در کشاورزی شده است.

تمرکز این شهر بر دانش ، ترکیب شگفت انگیزی از رهبران ، اندیشمندان نوآور ، برندگان جوایز نوبل ، هنرمندان و محققان ، و همچنین بازنمایی قوی از شرکتهای چند ملیتی است که مشتاق ایجاد و رشد حضور خود در استرالیا هستند. در حقیقت ، بیش از 60 درصد اشتغال با بخش خصوصی است که بیش از 25000 شغل ایجاد می کند. بسیاری از نمایندگی های مهم دولتی استرالیا در Canberra مستقر و از ارتباطات محکمی با موسسات برخوردار هستند. ترکیب منحصر به فرد از سازمانهای برجسته دولتی و خصوصی منجر به فرصت های کاری وکارآموزی بی نظیر برای دانشجویان می شود و به واسطه ی کمترین نرخ بیکاری و بالاترین درآمد متوسط استرالیا ، فارغ التحصیلان کانبرا از مزایای اشتغال قوی برخوردار هستند.

در فاصله ی کمی از کانبرا می توانید مجموعه ی ارتباطات اعماق فضا،  CSIRO ، را بیابید که به نمایندگی از ناسا اداره می شود و این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند تا به عنوان بخشی از علوم فضایی برجسته کشور ، تجربه ی ملموس باورنکردنی را کسب کنند. کانبرا همچنین مرکزی برای دانشجویانی است که در رشته های بهداشت و علوم ورزشی تحصیل می کنند. انستیتوی ورزش استرالیا که در آن بسیاری از ستارگان ورزشی فعلی و آینده ما برای رقابت در صحنه های جهانی آموزش می بینند ، در بین دو بزرگترین شهر، که به راحتی قابل دسترسی ست، واقع شده است.


قلبی جوان

کانبرا  شهری جوان است که صدمین سالگرد تاسیس خود را در سال 2013 جشن گرفته است. این شهر یکی از معدود شهرهای طرح ریزی شده ی جهان است که ترکیبی منحصر به فرد از ذخایر طبیعی بکر ، فضای شهری معاصر و پویا و مناطق شلوغ با یکپارچه سازی بی نظیر عناصر طبیعی و پیشرفته دارد.

کانبرا که تقریباً 25 درصد از جمعیتش را دانشجویان تشکیل می دهند ، متوسط سن کمتری نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر استرالیا دارد. هویت جوان کانبرا ، جوانان این شهر را به عنوان قطب خلاقیت می بیند و تجارب درجه یک فرهنگی ، اجتماعی و اصیلی را به آنها ارائه می دهد.

تقویم رویدادهای این شهر مملو از رویدادهای ورزشی ، کنسرت ها و جشنواره هایی در سطح جهانی است که به کانبرا سطح نشاط و پختگی شهرهای بزرگتر را - در مقیاس کوچکتر - می بخشد.

کاوش در جاذبه های ملی ، گالری ها و موزه های کانبرا کمک می کند تا داستانی کاملا استرالیایی برای نقل کردن داشته باشید. در مجموع آنها چیزی را ارائه می دهند که برای همه جذاب است - از دایناسورها گرفته تا مجسمه ها. حیوانات تا ورزش؛ و نمایشگاه های ملی و بین المللی پرفروش و متنوع.

جایی برای تنفس

مهم نیست که در کجای کانبرا قرار دارید ، فقط یک پیاده روی یا دوچرخه سواری کوتاه کافی ست تا از پارک های سرپوشیده و یا طبیعت خیره کننده استفاده کنید. به همین دلیل است که این شهر به پایتخت بوته های استرالیا معروف است.

کانبرایی ها افرادی بسیار فعال هستند که از فعالیتهای تفریحی شگفت انگیز موجود و 246 روز آفتاب در هر سال بهره می گیرند. چشم انداز سرسبز این شهر طیف گسترده ای از پیاده روی ها در طبیعت و مسیرهای دوچرخه سواری با چشم اندازهای دیدنی را ارائه می دهد که تجربه هایی شگفت انگیز خواهند بود.

در اطراف دریاچه زیبای Burley Griffin  پیاده روی یا چرخه سواری کنید و در National Arboretum ، محل 94 جنگل از درختان نادر ، در معرض خطر و نمادین در سراسر استرالیا و جهان، توقف کنید.

به عنوان یک شهر طرح ریزی شده، کانبرا از ازدحام کمتری برخوردار است و میانگین رانندگی در مسیرهای مختلف آن 25 دقیقه است. بسیاری از دانشجویان تصمیم می گیرند که از بیش از 400 کیلومتر راه مخصوص دوچرخه سواری یا کرایه های باتخفیف دانشجویی که در اتوبوس ها و راه آهن سبک در دسترس هستند، استفاده کنند.

کانبرا همچنین به عنوان دروازه ای به مناطق اطراف ، فقط دو دقیقه با سواحل بکر و کوه های زیبا و پوشیده از برف ، و سه ساعت با سیدنی فاصله دارد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: