مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با Western Australia استرالیا

آشنایی با Western Australia استرالیا

آشنایی با منطقه Western Australia و پایتخت این ایالت شهر Perth

  •  55000 دانشجوی بین المللی در این ایالت مشغول به تحصیل هستند
  • 2.6 میلیون نفر جمعیت دارد
  •  6 دانشگاه در این ایالت تاسیس شده است
  •  دو مرکز شهر: پِرت (Perth) وفرمنتل ( Fremantle)
  •  مناظر دیدنی و متنوع
  •  بیش از 100 مرکز آموزشی
  • مرکز STEM و پایتخت مهندسی 

آموزشگاه / دانشگاه در Western Australia

Western Australia تجربه دانشجویی متفاوتی را با سایر جاهای دیگر ارائه می دهد. در WA ، خورشید همیشه می درخشد و مردم همیشه لبخند می زنند.

دانشجویان بین المللی می توانند در مکانی که از فرصت های شغلی بسیاری برخوردار است ، از یک زندگی راحت در ساحل غربی لذت ببرند.

مرکز شهر Perth به طور مداوم جزء 50 شهر برترجهان از لحاظ زندگی دانشجویی بین المللی قرار می گیرد و درک دلیل آن آسان است ... این شهر و مناطق اطرافش سبک زندگی 'شهری در نزدیکی دریا' را ارائه می دهند که واقعاً الهام بخش است.

شخصیت Perth بی نظیر است - و با شهرهای ساحل شرقی کاملاً متفاوت است. و علی رغم فاصله نسبی آن با سایر مراکز مهم ، مرکزیت جهانی داشته و ارتباط بسیار خوبی با مراکز تجاری ، صنعتی و تحقیقاتی در سراسر جهان دارد.

غنی از تحقیق و زیرک در تجارت

Western Australia دارای بخش آموزشی متنوع با ترکیبی از مراکز آموزشی دولتی و خصوصی از جمله مدارس ، کالج ها و دانشگاه ها است.

منطقه Greater Perth دارای شش دانشگاه برجسته و مؤسسه ی آموزش عالی فنی و حرفه ای و مدرسه است. اینجا مقصدی برتر برای علم ، فناوری ، اقتصاد و ریاضیات است.

پایتخت معدن و مهندسی استرالیا

WA با وسعت 2.5 میلیون کیلومتر مربع ، کشوری غنی از منابع، با سابقه ای درخشان در زمینه ی معادن است. بسیاری از شرکتهای بزرگ منابع طبیعی جهان از جمله BHP ، ریو Tinto و Woodside در پرت و در سراسر ایالت دفاتری دارند و در آنها فعالیت می کنند.

پایتخت این ایالت، یک قطب تجاری با بیشترین تعداد شرکت های ASX (بورس اوراق بهادار استرالیا) در سراسر کشوراست. فرصت های مفید تجربه کار که تجارت و صنعت محلی ارائه می دهد، دانشجویان را از سراسر استرالیا و جهان به این شهر جذب می کند.


مناظر شهری مدرن ، مناظر طبیعی خیره کننده

Perth که به داشتن مردمی مهربان و فضای آرامش بخش مشهور است، سبک زندگی بی دغدغه ی استرالیایی را ارائه می دهد.

شهری تمیز و مدرن را خواهید یافت که تعداد رستوران ها و صحنه های هنر و موسیقی اش رو به رشد است. این شهر، از بسیاری جهات ، به طور کلی ارزان تر از سایر شهرهای استرالیا است بنابراین برای دانشجویانی که نگران بودجه خود هستند، ایده آل است.

هیچ اقامتی در پرت بدون گشت و گذار در فضای خارج شهر و کاوش در زیبایی طبیعی و مسحورکننده ی فضای سبز وسیع اطراف Western Australia و مناظر ساحلی خیره کننده سواحل شنی سفید، کامل نخواهد بود.

در اینجا برخی از زیباترین غروب های خورشید در کشورمان را خواهید دید. در جنوب غربی ایالت ، مناطق تولید نوشیدنی و سواحل رودخانه مارگارت و آلبانی را که شهرت جهانی دارند خواهید یافت. در شمال شرق ، شگفتی های طبیعی نفس گیر ، از جمله صخره ها و سنگ های میراث جهانی یونسکو و  را کشف خواهید کرد.

Western Australia سبک زندگی دانشجویی آرام اما مهیجی را ارائه می دهد که روز به روز شما را شگفت زده و شاداب می کند. جمعیت دانشجویی این کشور همچنان رو به رشد است ، زیرا هر روز دانشجویان بیشتری مزایای باورنکردنی این ایالت را کشف می کنند.

اگر به دنبال یک تجربه فراگیر و همه جانبه در استرالیا هستید که همیشه به سال نزدیک باشد ، WA  مقصد شما برای تحصیل است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: