مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با ناحیه Victoria استرالیا

آشنایی با ناحیه Victoria استرالیا

آشنایی با ناحیه ی Victoria که شهر ملبورن در این ناحیه واقع شده است.

  •  227000 دانشجوی بین المللی در این شهر مشغول تحصیل هستند.
  •  برترین شهر دانشجویی استرالیا
  •  سومین شهر دانشجویی برتر دنیا
  • 10 دانشگاه ، 12 TAFE ، 250+ موسسه ی خصوصی
  • 2200 مدرسه در سراسر ایالت (دولتی و غیر دولتی)
  •  قطبی خلاق با تنوع فرهنگی برای هنر، موسیقی و مد

ملبورن به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین شهرها برای زندگی در جهان رتبه بندی می شود و به راحتی می توان فهمید که چرا. این شهر ثبات، بهداشت و درمان، فرهنگ، محیط زیست، آموزش و زیرساخت های پیشرو در جهان را ارائه می دهد. به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا، ملبورن تقریباً برای همه چیزی برای ارائه دارد ، خواه هنر خیابانی درخشان باشد، یا طیف وسیعی از سبکهای معماری، و یا حیات وحش شگفت انگیز.

ملبورن به عنوان شهر دانشجویی برتر استرالیا و سومین شهر برتر دانشجویی در جهان شناخته شده است، بنابراین جای تعجب ندارد که بزرگترین جمعیت دانشجویی این کشور را داشته باشد. ملبورن به عنوان یک شهر دانشگاهی واقعی، دارای 227000 دانشجوی بین المللی از بیش از 170 کشور جهان است که یک سوم جمعیت دانشجویی آن را تشکیل می دهند. دانشجویان بین المللی در ملبورن از سبک زندگی پرشور و فراگیر درون شهری با گزینه های تحصیلی در سطح جهانی لذت می برند.

نیروگاهی برای یادگیری

در حالی که دانشجویان بین المللی، Victoria را به دلیل سطح بالای زندگی در آن انتخاب می کنند، کیفیت و تنوع بخش آموزش آن، از مدارس گرفته تا موسسات عالی، نیز یکی از عوامل اصلی این کشش است. دانشجویانی که می خواهند آموزشی با کیفیت، آموزش زبان انگلیسی متناسب با نیازشان و اقامتی مهمان نوازانه داشته باشند، به مدارس اینجا جذب می شوند. وقتی صحبت از دانشگاه می شود، شما با انتخاب های زیادی روبرو می شوید. دانشگاه های ویکتوریا برنامه های درسی و امکانات کلاسی در سطح جهانی ارائه می دهند و برخی از برجسته ترین فارغ التحصیلان استرالیا را تربیت کرده اند که برخی از این فارغ التحصیلان اکنون در زمینه های STEM، هنر و علوم انسانی؛ معماری و طراحی؛ هنر زیبا و مد؛ و موسیقی و فیلم سرامد هستند.

در ملبورن، برترین دانشگاه کشور، یعنی دانشگاه ملبورن (University of Melbourne) را پیدا خواهید کرد. Victoria به عنوان یکی از قطب های مهم فرهنگی و اقتصادی در نیمکره جنوبی، مجموعه ای از فرصت های کاری را برای شما فراهم می کند که می توانید در طول تحصیل از آنها استفاده ببرید.


پایتخت باحال

ملبورن به عنوان جالب ترین شهر استرالیا شناخته شده است. به عنوان یک مرکز فرهنگی بزرگ، این شهر دارای مجموعه ای از برنامه های متنوع از جمله جشنواره ها و رویدادهای شناخته شده بین المللی است؛ از جشنواره کمدی ملبورن گرفته تا هفته مد ملبورن.

صحنه های پر جنب و جوش موسیقی در ملبورن، آن را از همه ی شهرهای دیگر استرالیا – یا حتی جهان جدا می کند: گفته می شود ملبورن بیشتر از هر شهر دیگری در جهان دارای سرانه ی محل برگزاری موسیقی زنده است. با داشتن رستوران های فضای باز (al fresco) به سبک اروپایی، کافه های پشت بام و سالن های موسیقی اواخر شب، زندگی شبانه در ملبورن بسیار سرگرم کننده و در دسترس است.

در خیابان های CBD ، شما می توانید از برند های معتبر بین المللی و استرالیایی در زمینه ی مد برای یک خرید شیک و حرفه ای و همچنین از رستوران های معتبر بین المللی و استرالیایی برای یک تجربه ی غذاخوری پرنشاط لذت ببرید.

ملبورن همچنین دارای یک صحنه ی هنری پر رونق و یک منطقه تئاتر پویا است که نمایشگاه ها و نمایش های مشهور بین المللی را به خود جلب می کند.

دوران جستجوی طلا ممکن است به پایان رسیده باشد اما در منطقه ویکتوریا هنوز چیزهای زیادی برای یافتن وجود دارد.

ویکتوریا دارای مجموعه ای جذاب از مناطق، جاذبه ها و گزینه های تحصیلی است. مراکز منطقه ای مانند دیلسفورد (Daylesford) و کاسلمین (Castlemaine) ، که زمانی مناطق بین المللی جذابی برای جستجوی طلا در اواسط دهه 1800 بودند، شهرهایی عجیب و جالب با تاریخی غنی و معماری زیبا به سبک ویکتوریایی هستند.

موسسات در مراکز بزرگتر منطقه ای مدارک شناخته شده ی بین المللی و یک تجربه ی دانشجویی آرامتر و مقرون به صرفه تر ارائه می دهند. شهرهایی مانند Geelong ، Ballarat و Bendigo به شما این امکان را می دهند تا بهترین های هر دو جهان را تجربه کنید: می توانید در خارج از ملبورن تحصیل کنید و در عین حال بتوانید به راحتی از طریق حمل و نقل عمومی به پایتخت سفر کنید. در منطقه ویکتوریا، می توانید از سواحل وسیع، کوههای پوشیده از برف، آبشارهای سرسبز سرخس، تپه های تاریخی و دشتهای بادی گسترده را دیدن کنید.

دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در ویکتوریا می گیرند، در محیطی گرم، ایمن و پر جنب و جوش زندگی می کنند که گزینه های تحصیلی در سطح جهانی و طیف گسترده ای از کارها را برای شما ارائه می دهد. 

اهل هر کجا که هستید، Victoria یک تجربه ی عالی دانشجویی را ارائه می دهد و درها را به روی تجربیات و فرصت های جهانی باز می کند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: