مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با New South Wales  استرالیا

آشنایی با New South Wales استرالیا

در این مقاله منطقه ی New South Wales را بررسی می کنیم، شرایط زندگی و مراکز علمی در این ناحیه از استرالیا

  •  در New South Wales یازده دانشگاه تاسیس شده است، که شش دانشگاه آن در رتبه بندی دانشگاه های برتر جهان  QS 300 قرار دارند.
  •  سیدنی در بین 5 شهر برتراز لحاظ امنیت قرار گرفت.
  • NSW  بزرگترین اقتصاد استرالیا است.
  • سیدنی به عنوان یکی از 10 شهر برتر جهان از لحاظ کیفیت زندگی دانشجویی QS انتخاب شد.
  • سیدنی دومین شهر برتر در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای نوآوری است.

هنگامی که در NSW تحصیل می کنید ، به بیش از 260،000 دانشجوی بین المللی از بیش از 160 کشور مختلف جهان ملحق خواهید شد. برای شگفت زده شدن آماده باشید. NSW  فرصت های بی شماری برای یادگیری ، کار و کاوش ارائه می دهد.

NSW  بزرگترین نیروگاه اقتصادی استرالیا است. اقتصاد 600 میلیارد دلاری آن از مالزی و سنگاپور قوی تر است. می توانید در شهرها و مناطق اطراف آن تنوعی را بیابید که در هر جای دیگر استرالیا بی نظیر است. همه چیز در نظر گرفته شده ، NSW واقعاً یک مقصد جهانی برای دانشجویان بین المللی است.

NSW  دارای یک بخش آموزش حرفه ای (VET) پر رونق  است ، که شامل TAFE NSW دولتی است. همچنین برخی از ارائه دهندگان حرفه ای آموزش خصوصی استرالیا و کالج های تخصصی زبان انگلیسی را پیدا خواهید کرد. دولت و مدارس متوسطه مستقل (دبیرستان ها) که در NSW یافت می شوند نیز از بهترین های جهان هستند.

رشته تحصیلی مورد نظر شما هرچه که باشد ، می توانید آن را در مجموعه ی متنوع NSW از دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی پیدا کنید.

سیدنی - شهر جهانی استرالیا

سیدنی دروازه بین المللی استرالیا برای تجارت و جهانگردی است. این شهر به عنوان یکی از شهرهای بزرگ جهان شناخته شده است و از نظر کیفیت زندگی به طور مداوم در بین 10 کشور برتر دنیا قرار دارد. سیدنی و NSW دسترسی به برخی از بهترین فرصت های تحصیلی در جهان را دارند بنابراین جای تعجب نیست که سیدنی در حال حاضر در یکی از پنج شهر دانشجویی برتر جهان قرار دارد.

این شهر، به خاطر پل دیدنی هاربر (Harbour Bridge) و خانه ی اپرای سیدنی (Sydney Opera House) در جهان مشهور است که هر بار که از آنها دیدن کنید شما را شگفت زده خواهند کرد. با این حال ، سیدنی از بسیاری جهات دیگر نیز توجه بین المللی زیادی را به خود جلب می کند.


این شهر مرکز اصلی نوآوری در نیمکره جنوبی است ، جایی که هم دولت و هم تجارت، از مبتکران، پشتیبانی و قدردانی می کنند. بیش از 200 شرکت از500 شرکت برتر استرالیا، در NSW ، و 64٪ از استارت آپ های فنی آن در سیدنی مستقر هستند. این محیط کسب و کار پویا تجربه کار و فرصت های شغلی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.

این تمرکز بر نوآوری در کلاسهای درس و جلسات سخنرانی دانشگاههای سیدنی که در سطح جهانی هستند، آغاز می شود ، که زمینه های پیشرفت اندیشمندان را فراهم می کنند. تنوع بخش آموزش سیدنی در هر زمینه ای از پزشکی و علوم گرفته تا هنر و علوم انسانی ، چهره های شاخصی را معرفی کرده است.

خواه در حال تماشا و کاوش در بندرگاه خیره کننده سیدنی ، سواحل باندی (Bondi) و مانلی (Manly) باشید و یا بخواهید که از مکانهای دیدنی مناطق دیگر سیدنی دیدن کنید ، با جمعیتی مهربان و چند فرهنگی محاصره خواهید شد. سیدنی که تقریبا 30٪ از ساکنانش متولد خارج از کشور هستند ،محل زندگی جوامع مهاجر از سراسر آسیا ، خاورمیانه ، اروپا و موارد دیگر است.

این ترکیب از فرهنگها باعث شده است که سیدنی به مرکز جهانی خلاقیت و فرهنگ تبدیل شود. از بزرگترین جشنواره جهانی فیلم کوتاه ، Tropfest ، گرفته تا جشنواره دیدنی سیدنی (Vivid Sydney )، همیشه چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که اکثراً رایگان هستند. دانشجویان علاقمند به گرفتن مدرک در رشته های خلاقانه مانند هنرهای زیبا ، فیلم و موسیقی ، سیدنی را خانه خود می یابند.

دانشجوی بین المللی مرلین وانگ در حالی که برای یک مقام دولتی محلی یعنی شهر سیدنی (City of Sydney) کار می کند ، در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی 'کار اجتماعی در دانشگاه کاتولیک استرالیا' تحصیل می کند.


ساحل جنوبی - آرامش جنوب سیدنی

از سیدنی به مدت یک ساعت به سمت جنوب در امتداد Grand Pacific Drive بروید و به ساحل جنوبی NSW خواهید رسید. این منطقه دارای موسسات آموزشی در سطح جهانی و زیبایی های طبیعی بی نظیر است.

از شهر Wollongong گرفته تا شهرها و دهکده های جذاب ساحلی ، مانند Kiama و Shellharbour ، مکانهای بسیاری وجود دارند که دانشجویان بین المللی می توانند از آنها دیدن کنند.

دانشگاه (Wollongong UoW) 

دارای بیش از 36000 دانشجو است و در بین 250 دانشگاه برتر جهان  قرار دارد. UoW دارای یک گروه فرهنگی دانشجویی چند فرهنگی و پر جنب و جوش است که بیش از 160 ملیت را در محوطه دانشگاه و بیش از 300 رشته دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. دانشجویان بین المللی برای زندگی آرام ساحل استرالیا و نزدیکی به مراکز شهری مانند سیدنی و کانبرا به منطقه ساحل جنوبی جذب می شوند.

ساحل جنوبی همچنین دارای یک بخش VET و ELICOS پویا است که به هزاران دانش آموز فرصت کسب مهارت در مراکز پیشرودر منطقه ، از جمله TAFE NSW Illawarra ، را می دهد.

ساحل شمالی - کانون دانشجویی منطقه ای

منطقه ساحل شمالی که در گوشه شمال شرقی نیوساوت ولز واقع شده است، دربردارنده ی  شهرهای بزرگ Lismore ، Ballina و Tweed Heads  است. ساحل شمالی با داشتن هر دو جاذبه طبیعی ساحلی و شهری ، یک مقصد تحصیلی ایده آل برای کسانی است که به دنبال تجربه  استرالیای پوشیده از بوته ها و مناظر ساحلی خیره کننده هستند.

 دانشگاه (Southern Cross University SCU) 

 مؤسسه ای جوان و پر جنب و جوش است که پردیس اصلی آن در لیسمور واقع شده است. SCU یکی از 100 دانشگاه برتر آسیا و اقیانوسیه است و دارای یک دانشگاه مدرن ، از جمله 9 مرکز تحقیقاتی است. SCU از لحاظ حمایت از دانشجویان بین المللی رتبه ی اول را در استرالیا دارد و یکی از 50 دانشگاه برتر نسل Y در جهان است. این دانشگاه دارای برخی از دوره ها با بالاترین رتبه بندی های کشور برای روانشناسی ، جهانگردی و هتل داری است.

TAFE NSW North Coast

 بیش از 60 دوره درسی ارائه می دهد و بیش از 45000 دانش آموز هر سال در آن ثبت نام می کنند. کلیه دانشگاه ها فضایی دوستانه، انجمن هایی با فعالیت های بسیارو مکانهایی برای استراحت کردن، مطالعه و یا گرد هم آمدن با دوستان دارند.

طیف گسترده ای از دبیرستان ها در سراسر ساحل شمالی ، از جمله مدارس دولتی ، خصوصی ، مستقل و جایگزین با تمرکز جدی بر تعالی دانشگاهی ، آموزش فوق العاده ، رفاه دانش آموزان و امکانات یادگیری وجود دارند.

منطقه ی هانترولی ( Hunter Valley) - شهر بندری احاطه شده با مناظر سبز

هانترولی برای اهالی سیدنی جایی عالی برای آخر هفته است. آنها به دلیل تپه های زیبای هانترولی و شرابخانه های مشهورش به این منطقه می آیند. بزرگترین شهر منطقه و هفتمین شهر بزرگ استرالیا ، نیوکاسل ، تنها 160 کیلومتری شمال سیدنی واقع شده است، در قلب دره شکارچی قرار دارد و با سواحلی خیره کننده دور تا دور آن را گرفته است. دریاچه مک کواری (Macquarie) ، بزرگترین دریاچه آب نمکی استرالیا ، در شمال نیوکاسل واقع شده و تنها با یک ساعت رانندگی می توان به آنجا رسید.


این منطقه دارای چندین گزینه تحصیلی جذاب برای دانشجویان بین المللی است. بزرگترین موسسه منطقه ، دانشگاه نیوکاسل (UoN) ، بیش از 35000 دانشجو از 100 کشور جهان دارد. دانشجویان اینجا از یک زندگی دانشجویی پررونق لذت می برند.

UoN به طور مداوم در بین 10 دانشگاه برتر استرالیا قرار می گیرد و 15 مورد از رشته های تحصیلی آن در بین 200 رشته ی برتر دانشگاههای جهان قرار دارند. مرکز زبان انگلیسی UoN از سال 1989 شروع به کار کرده و شهرت و تعالی پیدا کرده است. این مرکز هر ساله حدود 800 دانش آموز از بیش از 30 کشور جهان را با موفقیت آموزش می دهد.

TAFE NSW هانتر (hunter) و ساحل مرکزی (central coast) بیش از 64000 دانشجو را که در طیف گسترده ای از رشته های صنعتی ثبت نام کرده اند ، آموزش می دهند.

برخی از بزرگترین شرکتهای منابع طبیعی جهان در هانترولی فعالیت دارند و UoN مسیرهای محکمی برای ورود دانشجویان مهندسی به صنعت محلی دارد.

نیوانگلند – زندگی در شمال کشور

منطقه نیوانگلند و منطقه ی شمال غربی NSW در شمال ایالت و غرب Great Dividing Range واقع شده است. این منطقه به پارک های ملی که میراث جهانی هستند ، جنگل های گرمسیری باستانی و حیوانات وحشی فراوان معروف است.

این منطقه یک مقصد مطالعاتی محبوب در بین دانشجویان بین المللی است و گزینه های مطالعاتی مختلفی در دسترس است. دانشگاه نیوانگلند (UNE) در شهر دیدنی آرمیدال واقع شده و دارای شهرت بین المللی بسیار خوبی در زمینه تدریس و تحقیق است. دانشجویان، به دلیل کلاس های کوچک و تعامل با کارکنان آموزش ، تجربه خود را بسیار ارزشمند ارزیابی می کنند. UNE تنها دانشگاه دولتی استرالیا است که 13 سال متوالی 5 ستاره را برای تجربه کلی دانشجویان (Overall Experience) کسب کرده است.

UNE یک مرکز زبان انگلیسی است که دوره های معتبر آموزش زبان انگلیسی را ارائه می دهد و یک محیط یادگیری انگیزاننده را ، با منابع عالی و استانداردهای بالای دانشگاهی، برای دانشجویان فراهم می کند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: