مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل در Bordeaux

تحصیل در Bordeaux

تحصیل در Bordeaux

دانشجویان می توانند بسیاری از برنامه های تحصیلی بین المللی را برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا (PhD) ، از جمله برنامه های دارای برچسب اتحادیه اروپا، بیابند.

بیشتر دوره های تحصیلی به زبان فرانسه برگزار می شوند و معمولاً امتحان DELF برای دانشجویانی که می خواهند در یک برنامه تحصیلی ارائه شده به زبان فرانسوی ثبت نام کنند، پذیرفته می شود. اما در برخی دانشگاه ها دوره های انگلیسی ، اسپانیایی و آلمانی نیز وجود دارد.

در دانشگاه های بوردو می توانید برای تحصیل در زمینه های آموزشی مانند: ریاضیات ، فیزیک ، فناوری ، پزشکی و علوم زندگی ، حقوق ، اقتصاد ، علوم سیاسی ، باستان شناسی ، تاریخ هنر ، زبان و ادبیات فرانسه و موارد دیگر اقدام کنید. شما می توانید دوره های دو مدرکه را دنبال کنید، یا یک دوره کوتاه مدت را بگذرانید و یا برای مدارس تابستانی که دوره های مقدماتی یا تحصیلات جامع در بسیاری از مباحث دانشگاهی را ارائه می دهند، درخواست دهید.

برنامه های جالب و کاملاً منحصر به فردی در سطح کارشناسی ارشد، برای تخصص هایی از قبیل: شناسی و علوم نوشیدنی ، تاکستان و یک برنامه کارشناسی ارشد بین المللی محیط و منابع دریایی ارائه می شود.

بسیاری از برنامه های آموزشی آنلاین (از راه دور) می توانند بطور کامل آنلاین یا با بازدیدهای منظم از دانشگاه انجام شوند.

فرصت های شغلی در Bordeaux

بوردو بیشتر برای صنعت نوشیدنی و جهانگردی مشهور است، اما صنعت هوانوردی ، املاک و مستغلات و تجارت نیز در شکوفایی اقتصاد شهر نقش بسزایی دارند. برخی از بزرگترین شرکتهایی که محصولات هواپیما تولید می کنند عبارتند از: Dassault ، EADS Sogerma ، Snecma ، Thales و SNPE. دیگر شرکتهای چند ملیتی که دارای شعب محلی هستند عبارتند از: Sanofi Aventis ، Thales Group ، شرکت Ford Motor ، Oxbow ، LU ، Arena ، Pernod Ricard و موارد دیگر.

شما می توانید بسیاری از فرصت های کارآموزی و پروژه های تحقیقاتی را در یکی از شرکتهای متعدد بوردو پیدا کنید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: