مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با شهر Bordeaux

آشنایی با شهر Bordeaux

Bordeaux در یک نگاه

Bordeaux نام های مستعار بسیاری دارد، 'رم کوچک' که در گذشته های دور به کار می رفت، 'La perle d'Aquitaine' (مروارید آکویتین) و 'La Belle Endormie' (زیبای خفته) در اشاره به مرکز قدیمی که به خاطر آلودگی دارای دیوارهای سیاه بوده است. این شهر به دلیل وجود بناهای بیشمار فرهنگی و سنت تاریخی غنی که هنوز هم در معماری این شهر قابل مشاهده است، به عنوان 'شهر هنر و تاریخ' دسته‌بندی شده است؛ بوردو همچنین به دلیل استقبال گرمی که هر ساله از دانشجویان بین المللی می کند محبوب است. در بوردو، دانشجویان می توانند از آموزش عالی، معلمان واجد شرایط و فعالیت های تحقیقاتی برجسته با قیمت های مناسب بهره مند شوند. دوره های آموزشی تقریباً در هر زمینه ای که تصور کنید، برنامه های تحصیلی چند رشته ای را شامل می شود. بوردو، ششمین شهر بزرگ فرانسه، یک شهر بندری است؛ پایتخت منطقه آکویتین، که بر روی رودخانه Garonne، در جنوب غربی فرانسه واقع شده است.

  • جمعیت: 240 هزار نفر
  • هزینه های زندگی: 1050 - 750 یورو در ماه
  • تعداد دانشگاه ها: 6 دانشگاه

زندگی شهری در Bordeaux 

هر کس که یک بار به بوردو می آید می خواهد دوباره به آنجا برگردد، زیرا این شهر جذابیت بی نظیری دارد که شما ناگزیر عاشق آن خواهید شد. زمانی که در بوردو زندگی می کنید، از فرصت استفاده کنید و از مکان های بی نظیر و شگفت انگیزی که در این شهر وجود دارد، دیدن کنید.

دیدنی های مشهور برای بازدید در بوردو شامل موارد زیر است:

  • Esplanade des Quinconces - بزرگترین میدان اروپا
  • Monument aux Girondins
  • Grand Théâtre 
  • Allées de Tourny 
  • Cours de l'Indendance
  • Place du Chapelet 
  • Place du Parlement 
  • The gothic Basilica of Saint Michael - برج 243 پله ای که در انتهای آن می توانید از منظره پانورامای بوردو لذت ببرید.
  • Porte Cailhau - دروازه قرون وسطایی دیوارهای قدیمی شهر


از مجموعه ی بزرگ موزه ها در شهر بازدید کنید؛ به عنوان مثال موزه ی Musée des Beaux Arts (موزه هنرهای زیبا) - جایی که می توانید از نقاشی های Delacroix ، Renoir ، Seurat ، Matisse  و Picasso  دیدن کنید و آن ها را تحسین کنید؛ موزه ی Musée d'Aquitaine (موزه باستان شناسی و تاریخ)؛ و موزه ی Musée du Vin et du Négoce  (موزه تجارت نوشیدنی).

برای خرید، نباید Rue Sainte-Catherine را از دست بدهید؛ یکی از طولانی ترین خیابان های خرید در اروپا، جایی که می توانید بسیاری از رستوران ها و کافه ها را نیز پیدا کنید.

در Miroir d'eau (اسکله ی آینه) خوش بگذرانید - بزرگترین استخر انعکاس دهنده جهان؛ با کشتی (Le Bus du Fleuve) از برخی از تاکستان های خارق العاده دیدن کنید، و یکی از بهترین شراب هایی که تا کنون چشیده اید را امتحان کنید.

در طول زمستان، از اسکی در دامنه های کوه های پیرنه لذت ببرید و وقتی می خواهید آب و هوایی عوض کنید، همیشه می توانید به تولوز ، مونپلیه ، بیاریتز بروید که همگی نزدیک بوردو قرار دارند.

فضای بین المللی در Bordeaux 

بوردو یک جاذبه گردشگری مهم است و یکی از بهترین مقاصد سفر در اروپا به حساب می آید. در کنار گردشگرانی که مدام از گوشه و کنار دنیا می آیند، مهاجران زیادی بوردو را برای زندگی خود انتخاب کرده اند. در میان آن ها تعداد زیادی ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، ترک و آلمانی وجود دارند.

بوردو از نظر تجارت بین المللی بسیار قدرتمند است، زیرا خارجی ها و کارآفرینانی که علاقمند به پروژه های تجاری محلی هستند، به برنامه های استارت آپ و توسعه کسب و کار دسترسی دارند.

آب و هوایBordeaux 

بوردو دارای تابستان های گرم و زمستان های معتدل است. در تابستان بارندگی های زیادی رخ می دهد و میانگین دما در حدود 21 - 22 درجه سانتی گراد است (70 تا 72 درجه فارنهایت). در زمستان، میانگین دمای روز 7 درجه سانتیگراد (44 درجه فارنهایت) همراه با یخبندان های معمول است، اما بارش برف به ندرت اتفاق می افتد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: