مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
هزینه های ضروری زندگی در فرانسه

هزینه های ضروری زندگی در فرانسه

همانطور که قبلاً بحث کرده ایم، هنگام تصمیم گیری برای رفتن به کالج در فرانسه، باید چندین فاکتور مهم دیگر را در ذهن داشته باشید. دولت شما را ملزم می کند که بتوانید در زمان حضور در دانشگاه، خود را از لحاظ مالی تامین کنید، بنابراین مهم است که پول مورد نیاز را همراه خود داشته باشید. اگر شما دانشجوی بین المللی باشید، قوانین در فرانسه به شما این امکان را می دهد که در هنگام تحصیل در فرانسه به طور پاره وقت تا 20 ساعت در هفته کار کنید. هر چند مطمئناً این پول می تواند کمک کند، اما ممکن است برای پوشش دادن تمام موارد مورد نیاز شما کافی نباشد.

موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد که در کالج مورد نیاز است. شما به قلم و کاغذ، مداد و ماژیک و البته برای وسایل خود به کیف نیاز خواهید داشت. شما وقتی در مدرسه هستید به تنقلات، صبحانه، ناهار و شام نیاز دارید. هزینه های زندگی هم هست که شامل اجاره، امتیازات (آب، برق، و غیره)، تلفن همراه و لوازم بهداشتی مانند شامپو و نرم کننده ی مو، صابون و محصولات مراقبت از مو و صورت، می شود.

برآورد می شود که شما در هنگام تحصیل دانشگاه در فرانسه، به حدود 430 یورو در ماه نیاز خواهید داشت، اما این رقم کم است و هرگز داشتن کمی بیشتر ضرری ندارد. تمام مواردی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم شامل موارد زیاد دیگری که هنگام تحصیل به آن ها نیاز خواهید داشت، نمی شود؛ از جمله لباس، سرگرمی، هزینه ی آزمون های مدرسه و غیره. بنابراین، همراه داشتن پول بیشتری از آنچه توصیه می شود، این اطمینان را می دهد که روزهای کالج شما در فرانسه بسیار لذت بخش تر می گذرند.

همچنین به خاطر داشته باشید که این مبالغ شامل هزینه شهریه شما در دانشگاه نمی شود.

اگر می خواهید بیش از سه ماه در فرانسه باشید، بهتر است که یک حساب در یک بانک فرانسوی باز کنید. داشتن حساب بانکی، مانند حساب پس انداز، می تواند به شما کمک کند که از تمام پولی که واریز می کنید سود ببرید، همچنین به شما کمک می کند تا حساب میزان پولی که دارید، مبلغی که خرج شده و غیره را داشته باشید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: