مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دلایل تحصیل در استرالیا

دلایل تحصیل در استرالیا

علاوه بر آموزش در سطح کلاس جهانی، انتخاب تحصیل در استرالیا فرصت‌ها و تجارب فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. 4 دلیل که شما باید استرالیا را به‌عنوان مقصد تحصیلی خود در خارج از کشور به حساب آورید، از این قرار است.

دوره‌ها و موسساتی که در سطح جهان شناخته شده هستند

دوره‌های ارائه شده توسط موسسات آموزشی در استرالیا، از سطوح مقدماتی تا دوره‌های تحصیلات تکمیلی، انعطاف‌پذیر هستند و با نگاه جهانی طراحی شده‌اند. در سال 2014، شاخه‌های علمی همچون مهندسی، حسابداری و علوم پزشکی در رتبه‌های دانشگاهی بالایی در جهان قرار گرفتند. دانشگاه‌های استرالیا هم رتبه‌های خوبی برای کیفیت آموزشی، تحقیقات و استخدام بعد از فارغ‌التحصیلی دریافت می‌کنند.

سبک زندگی شاد و سرزنده و چند فرهنگی

استرالیایی‌ها مهربان و بامحبت هستند و علاقه‌ی وافری به ورزش، غذا و سرگرمی دارند. درست همچون دانشگاه‌ها، در سراسر استرالیا، شما با افرادی از فرهنگ‌ها و ادیان مختلف مواجه می‌شوید. اگر می‌خواهید زندگی شهری شلوغ و پُرجنب و جوشی را تجربه کنید، شهرهای بزرگی همچون ملبورن و سیدنی نمونه‌ی خوبی از یک سبک زندگی مُدرن هستند؛ از موزه‌ی هنرهای معاصر و کافه‌ها تا پارک‌های شهری زیبا. از فستیوال‌های غذایی همچون  Perth's Margaret River Gourmet Escape  و Melbourne Food و Wine Festival لذت ببرید و از یکی از 60 ناحیه‌ی تولید نوشیدنی در این کشور دیدن کنید. شما می‌توانید همچنین فرهنگ‌های بومی را نیز در استرالیا تجربه کنید.


هزینه‌های تحصیلی قابل‌قبول

هزینه‌های تحصیل در استرالیا به‌شکل ملموسی کمتر از کشورهای بزرگ و مهمی همچون ایالات متحده‌ی آمریکا و بریتانیاست. هزینه‌ی مدارس متوسطه در استرالیا از 7/800 دلار استرالیا شروع می‌شود و به حدود 30/000 دلار استرالیا در سال می‌رسد. تحصیل در دوره‌ی کارشناسی، می‌تواند برای شما هزینه‌ای از 15000 تا 000/33 دلار استرالیا در سال داشته باشد و هزینه‌ی تحصیلات تکمیلی در سال، از20/000 تا 37/000 دلار استرالیا متغیّر است. دوره‌های (Vocational Education and Training (VET) و Technical and Further Education (TAFE) نیز از حدود 4000 دلار استرالیا شروع می‌شود، در حالیکه هزینه‌ی دوره‌های پایه، از 000/15 دلار استرالیا در سال آغاز می‌شود. قصد دارید در یک دوره‌ی زبان انگلیسی شرکت کنید؟ بسته به مدت دوره، این دوره‌ها از 300 دلار در هفته شروع می‌شوند.

هوای مناسب و مناظر زیبا

استرالیا دارای مناظر و سواحل زیبا، شهرهای مدرن و حیوانات منحصربه‌فردی همچون کانگروها، کوالاها، وومبات‌ها و کوکاها است. درس خواندن در استرالیا، فرصت دیدن جاذبه‌های طبیعی از جمله کوه‌های آبی در New South Wales، پارک ملی Uluru-Kata Tjuta در Northern Territory، Great Barrier Reef در کوئیزلند و Rottnest Island در غرب استرالیاست. یک مزیت بزرگ تحصیل در استرالیا، تجربه‌ی هوای آفتابی و فضای آرامی است که استرالیا برای آن معروف است. اگر آماده‌ی تحصیل در استرالیا هستید، درس خواندن در استرالیا بهترین مکان برای شروع است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: