مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کارشناسی ارشد مدیریت در ایتالیا

کارشناسی ارشد مدیریت در ایتالیا

ایتالیا- چه برای تحصیل و چه برای سفر- کشور شگفت‌انگیزی است، اما به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، می‌توانید هر دو- سفر و تحصیل- را همزمان انجام دهید. دانشگاه بولونیا در ایتالیا، یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های جهان است که سیستم فعلی دانشگاهی در جهان، مدیون تاسیس این دانشگاه است.

کارشناسی ارشد مدیریت در ایتالیا - دانشگاه کاتولیک ساکرو کور شهر میلان

شاید شهر میلان ایتالیا به پایتخت مد جهان معروف باشد، اما این شهر حرف‌های دیگری نیز برای گفتن دارد. این شهر یکی از پررونق‌ترین مناطق اروپا از نظر تجاری نیز هست. بنابراین چه شوق کار کردن در یک شرکت بزرگ را داشته باشید چه بخواهید در یک کسب و کار محلی فعالیت کنید، میلان فرصت‌های زیادی برای فارغ‌التحصیلان بلندپرواز رشته مدیریت (Management) دارد. در اینجا به ارائه امتیاز شهر میلان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت در ایتالیا و به طور خاص در دانشگاه کاتولیک ساکرو کور معروف به دانشگاه کاتولیک میلان (Università Cattolica del Sacro Cuore) می‌پردازیم.

با داشتن فرصت جابه‌جایی در فضاهای کاری محلی و جهانی، تجربه بین‌المللی فرد در مدیریت به موفقیت شغلی او کمک خواهد کرد.

بسیاری از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های کسب و کار پیشتاز در سراسر جهان، فرصت‌های بی‌نظیری را برای تفکر جهانی به دانشجویان می‌دهند تا بتوانند به افرادی حرفه‌ای در صنعت مدیریت تبدیل شوند. برای مثال، دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت در دانشگاه کاتولیک میلان ( Cattolica del Sacro Cuore ) تحصیل می‌کنند، می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد بازاریابی بین‌المللی در دانشگاه Boston در کشور آمریکا، یا در دانشگاه Western Australia در کشور استرالیا تحصیل کنند تا سطح آگاهی و نگرش خود را در زمینه مدیریت بین‌المللی ارتقاء دهند. دانستن این نکته مهم است که در هر مؤسسه کسب و کار، از خرده‌فروشی‌های لوکس تا بهداشت و درمان، مدیران بلندپرواز نه تنها باید درک درست و به روزی از امور مدیریتی داشته باشند، بلکه باید بدانند شیوه‌های مدیریتی چگونه در حال تغییر هستند و در آینده چه تغییراتی خواهند داشت.




فرصت یادگیری عملی و تجربی با شرکت در دوره های مدیریت

در بازار کار رقابتی امروز، تنها داشتن مدرک کافی نیست. فارغ‌التحصیلان باید اندوخته مناسبی از تجربیات عملی نیز داشته باشند، تا بتوانند نظریاتی را که در کلاس‌های درس می‌آموزند در دنیای واقعی به کار گیرند. به همین دلیل دانشگاه کاتولیک شهر میلان، آزمایشگاه‌های کسب و کار مختص به خود را دارد که بخشی جدانشدنی از دوره کارشناسی ارشد مدیریت هستند. این آزمایشگاه‌های کسب و کار، فرصت کسب تجربیات عملی و درک واقعی از یک کسب و کار خاص مانند شرکت مشاور، شرکت چندملیتی، شرکت فعال در حوزه کالاهای لوکس و مد، سازمان فعال در حوزه بهداشت و درمان یا یک کسب و کار کوچک، را به دانشجویان می‌دهند. همچنین برخی از دانشجویان این دانشگاه دوره کارورزی خود را در شرکت‌ها می‌گذرانند و اجرای ایده‌ها و برنامه‌های خود را در این شرکت‌ها مشاهده می‌کنند. این فرصت تأثیر مستقیم بر شرکت‌های بزرگ در دیگر دوره‌های مدیریتی بسیار کمیاب است.

چشم‌انداز عالی برای اشتغال

میلان شهری پرجنب و جوش با آینده‌ای درخشان و قطب مالی و اقتصادی ایتالیا است. با موقعیت استراتژیک در قلب اروپا، عجیب نیست که شهر میلان مقصدی بسیار جذاب برای افراد و مؤسسات جهت سرمایه‌گذاری است..

میلان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی جهان

شهر میلان پر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که آن را شایسته قرار گرفتن در 50 شهر دانشجویی برتر جهان کرده است. غذاهای لذیذ، شور و شوق فوتبال، آکادمی‌های هنر و مد، مناظر باستانی و بسیاری از جذابیت‌های دیگر باعث شده که بسیار از دانشجویان بین‌المللی مجذوب شهر میلان شوند و آن را مانند خانه خود بدانند. البته غوطه‌ور شدن در فرهنگ محلی به معنی درگیر شدن با زبان مردم نیز هست. اگرچه بسیاری از دانشگاه‌های ایتالیا دوره‌های‌شان را به زبان انگلیسی برگزار می‌کنند، باز هم برای دانشجویانی که قصد کار و اقامت در ایتالیا را دارند، بهتر است حداقل مبانی زبان ایتالیایی را یاد بگیرند. در حقیقت زبان ایتالیایی آنقدر جذاب است که تقریباً هرکسی پس از آشنایی با آن شروع به صحبت کردن به این زبان می‌کنند. بسیاری از دانشگاه‌های ایتالیا، مانند دانشگاه کاتولیک شهر امکان شرکت در دوره‌های زبان ایتالیایی را برای دانشجویان بین‌المللی خود فراهم کرده‌اند تا دانشجویان بتوانند در کنار تحصیل به یادگیری زبان ایتالیایی نیز بپردازند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج دانشگاه برتر ایتالیا
پنج دانشگاه برتر ایتالیا

در مجموع 30 دانشگاه در ایتالیا در رده بندی دانشگاهای جهان قرار دارند که از این تعداد 12 دانشگاه آن در 500رتبه برتر جهان قرار دارند. ...

بیشتر بخوانید
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا

ایتالیا یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان خارجی است، نه‌فقط بدلیل فضای چند فرهنگی موجود در آن، بلکه به این دلیل که این کشور دارای دانشگاه‌های دولتی و خصوصی فوق‌العاده‌ای است. ...

بیشتر بخوانید
تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا
تحصیل در مقطع کارشناسی در ایتالیا

ایتالیا، ترکیب کاملی از کیفیت بالای زندگی و هزینه‌های ارزان زندگی است.زندگی در ایتالیا، رویایی است که می‌تواند برای همه به تحقق بپیوندد ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: