مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ویزای کارآفرینی ایتالیا

ویزای کارآفرینی ایتالیا

کارآفرینان خارجی که می خواهند به ایتالیا مهاجرت کنند چندین انتخاب دارند که بسیار جذاب و بدست آوردن اکثر آنها آسان است. اگر تا همین اواخر دولت ویزای کارآفرینی را از طریق روشی طولانی و سخت صادر می کرد، با معرفی برنامه Startup Visa که هم کارآمد است و هم دسترسی به آن آسان است همه چیز تغییر کرده است.

راه های اصلی اخذ ویزای کارآفرینی در ایتالیا

انواع مختلفی ویزا وجود دارد که به سرمایه گذاران خارجی امکان مهاجرت به ایتالیا و اخذ ویزای کارآفرینی را می دهد. از جمله این موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه ویزای سرمایه گذار جدید که به کارآفرینان خارجی سه گزینه سرمایه گذاری می دهد.
  • ویزای خود اشتغالی که به سختی قابل دریافت است اما به زمان و حوصله نیاز دارد.
  • برنامه StartUp Visa که مناسب سرمایه گذاران خارج از اتحادیه اروپاست که علاقه مند به مهاجرت به ایتالیا می باشند.
  • ویزای تجاری ایتالیا که یکی از سریعترین راههای مهاجرت به این کشور است.

بدون در نظر گرفتن گزینه ای که برای کارآفرینی در ایتالیا انتخاب میکنید، می توانید برای دریافت ویزای تجاری در ایتالیا به خدمات پشتیبانی مهاجران ما اعتماد کنید. ما همچنین می توانیم به شما کمک کنیم برای دریافت تابعیت ایتالیا اقدام کنید.

ویزای سرمایه گذار به عنوان ویزای کارآفرینی در ایتالیا

طرح ویزای سرمایه گذار به عنوان پاسخی به سرمایه گذاران خارجی که به دلایل اقتصادی به مهاجرت به ایتالیا علاقه مند شده اند، ایجاد شده است. این نوع ویزای کارآفرینی را می توان با خرید اوراق قرضه دولتی به ارزش حداقل 2 میلیون یورو، یا با سرمایه گذاری 1 میلیون یورو در یک شرکت یا از طریق کمک مالی دریافت کرد (متقاضی باید 1 میلیون یورو برای یک پروژه خیرخواهانه و عام المنفعه کمک کند).

ویزای سرمایه گذار را می توان از طریق روال سریع که معمولاً بصورت آنلاین تکمیل می شود، دریافت کرد. مزیت اصلی ویزای سرمایه گذار این است که به متقاضی اجازه اقامت 2 ساله اعطا می شود که می تواند با انقضا 3 سال دیگر تمدید شود. پس از طی دوره 5 ساله، به متقاضی اقامت دائم ایتالیا اعطا می شود. دارندگان ویزای تجاری در ایتالیا همچنین می توانند برای اقوام نزدیک خانواده خود که به ایتالیا مهاجرت می کنند، ویزای پیوستن به خانواده را دریافت کنند.




ویزای خود اشتغالی برای کارآفرینان در ایتالیا

سیستم خود اشتغالی اجازه می دهد تا اتباع خارجی به ایتالیا مهاجرت کرده و فعالیتهای مختلف مستقل را انجام دهند. با توجه به اینکه ویزای خوداشتغالی براساس سهمیه خاصی هر سال صادر می شود، گرفتن آن دشوارتر است.

ویزای StartUp برای سرمایه گذاران خارجی در ایتالیا

یکی از محبوب ترین برنامه هایی که تحت آن می توان ویزای کارآفرینی را در ایتالیا دریافت کرد، طرح ویزای StartUp است. این برنامه دو گزینه را به علاقمندان به مهاجرت به ایتالیا به عنوان کسبه ارائه می دهد، کلید این برنامه این است که این شرکت نوآور باشد. دو گزینه برای سرمایه گذاران خارجی متقاضی ویزای کارآفرینی برای ایتالیا از این طریق موجود است:

  • ایجاد یک شرکت جدید که در آن متقاضی باید حداقل 50000 یورو سرمایه گذاری کند.
  • سرمایه گذاری حداقل 100000 یورو در یک شرکت نوآور موجود.
  • برای گزینه دوم، متقاضی ملزم به ارائه یک طرح تجاری دقیق است.
  • دولت حتی وب سایتی برای علاقه مندان به مهاجرت به ایتالیا از طریق طرح StartUp Visa ایجاد کرده است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید و ما می توانیم به شما در گرفتن ویزای تجاری در ایتالیا کمک کنیم.

ویزای تجاری دارای اجازه اقامت در ایتالیا است.

اخذ ویزای کارآفرینی برای ایتالیا

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از طریق آن یک شهروند خارجی می تواند ویزای کارآفرینی ایتالیا را دریافت کند، درخواست برای ویزای تجاری است. طبق این مجوز، متقاضی ملزم به خرید یک شرکت ایتالیایی با فعالیت اقتصادی حداقل 3 سال و استخدام در آن است. راه دیگر برای دریافت ویزای کارآفرینی از این طریق، ایجاد دفتر شعبه یک شرکت خارجی است. این برنامه برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا در نظر گرفته شده است، زیرا شهروندان اتحادیه اروپا برای مهاجرت به ایتالیا نیازی به ویزا ندارند.

بهترین روش مهاجرت به ایتالیا به عنوان یک کارآفرین چیست؟

روشی که از طریق آن ویزای کارآفرینی ایتالیا به دست می آید کاملاً به متقاضی و پولی که مایل به سرمایه گذاری است بستگی دارد. از جمله دلایل مهم برای سرمایه گذاری در ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایتالیا بعد از آلمان دومین کشور مهم در تولید اتحادیه اروپا است.
  • 60 میلیون گردشگر در سال 2017 از ایتالیا بازدید کردند و این کشور را به یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپا تبدیل کرده است.
  • املاک و مستغلات یکی از جذاب ترین صنایع در ایتالیا است که تنها میلان 4.2 میلیارد یورو سرمایه گذاری در سال 2017 را به خود اختصاص داده است.
  • در صورت تمایل، ساکنان جدید می توانند سالانه 100000 یورو از درآمد حاصل از منابع خارجی خود را مشمول مالیات ثابت کنند.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط پرداخت مالیات در ایتالیا
شرایط پرداخت مالیات در ایتالیا

اگر می‌خواهید به هر شکلی درآمدی در ایتالیا داشته باشید، طبیعی است که بخواهید بدانید سیستم مالیاتی در ایتالیا چگونه است. مالیات بر درآمد در ایتالیا، در بین کشورهای اروپایی، جزو بالاترین‌هاست ...

بیشتر بخوانید
انواع ویزای کار در ایتالیا
انواع ویزای کار در ایتالیا

چند نوع ویزای کاری در ایتالیا وجود دارد که می‌توانید برای درخواست آن‌ها، اقدام کنید. چه بخواهید ویزا و مجوز کار دائمی در ایتالیا بگیرید و چه ویزای نیروی کار ماهر دارای کارت آبی اتحادیه‌ی اروپا و چه ویزای خود اشتغالی، شما می‌توانید تمام شرایط و فرایندهای مو ...

بیشتر بخوانید
اخذ اقامت موقت ایتالیا
اخذ اقامت موقت ایتالیا

در این بخش، چگونگی درخواست اجازه‌ی اقامت موقتی و در نهایت، اقامت دائم در کشور ایتالیا ارائه می‌شود. اجازه‌ی اقامت شما در ایتالیا، به‌همراه ویزای شما صادر نمی‌شود. وقتی برای اولین بار وارد ایتالیا می‌شوید، هشت روز فرصت دارید تا اجازه‌ی اقامت خود را ارائه ده ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: