مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کلیسای نوتردام نمادی از شکوه

کلیسای نوتردام نمادی از شکوه

تاریخ حک شده در سنگ

 کلیسای جامع نوتردام، با قدمتی بیش از 850 سال در مرکز شهر پاریس استوار ایستاده است. کلیسای جامع، معروف به نوتردام پاریس (بانوی ما پاریس)، یک مکان تاریخی است، مرکزی هنری، پایه و اساس معنویت و البته یک مکان دیدنی در هنگام بازدید از پاریس!

به محض رسیدن به پاریس، میدان بزرگ روبروی کلیسای جامع در Ile de la Cite، سکوت خاصی شما را مجذوب می کند. این کلیسا (بانوی ما از پاریس) از زمان ساختش در 1163 تا به امروز داستان سرایی می کند، او هم کتاب مقدس است و هم درس اخلاق، فقط آموزه ها و نمادهای موجود به جای نوشته شدن در کتاب برروی سنگ و شیشه نوشته شده اند. جذابیت جهانی نوتردام احتمالاً دلیل شیفتگی افراد به آن است.

گردش در نوتردام

در نمای غربی، سه در ورودی با معانی غنی و نمادین وجود دارد و شما را دعوت می کند تا وارد یکی از زیباترین کلیساهای گوتیک جهان شوید. منبت کاری های سنگی پیچیده، سه ورودی را تزئین می کند که از نظر اندازه متفاوت هستند. ورودی مرکزی، معروف به ورودی Last Judgment، ورودی جنوبی یا ورودی سنت آن، و ورودی North Virgin در زیر نرده ها، گالری دیدنی از مجسمه های شاهان-28 مجسمه از پادشاهان یهودا - بر روی یک دیواره افقی گسترده قرار دارد.

گنج در برجها

حالا نگاه کن ... دو برج ناقوس برجسته قرن سیزدهم در آسمان پاریس بالا می روند. در هنگام صعود از 387 پله، نگاهی دقیق تر به گالری Chimeras کنید. نمایش های گروتسک مانند strix، آب بران (gargoyle) که از بالای پاریس دیده می شود، شما را به لبخند و هراس وا می دارد. در حالی که نفس خود را حبس می کنید، با امانوئل، بوردون بزرگ و بزرگترین زنگ کلیسای جامع روبرو شوید.


سه پنجره رز

در داخل ساختمان، اثر روشنایی و چشم انداز زیبایی در انتظار است. چه چیزی برای دیدن وجود دارد؟ سه پنجره و پنجره جنوبی گل رز چشم نواز. تاج و تخت شیشه ای رنگ آمیزی شده خیره کننده با 12.9 متر عرض  بر روی گذر جنوبی، نور را فیلتر می کند تا عظمت معماری قرون وسطایی را نشان دهد. برای مثال ستون های هولناک وعظیم که به نظر می رسد سقف طاق 33 متری را حمایت و گرانش را خنثی می کند.

یادگارو عتیقه های شور و احساس

جواهرات نوتردام پاریس را کشف کنید خزانه داری در ضلع جنوبی گروه کر قرار دارد. سالانه حدود 13 میلیون نفر برای دیدن ارزشمندترین و معتبرترین اشیاء مانند تاج خارها به اینجا می آیند. یادگارهای منحصر به فرد دیگر شامل بخشی از صلیب واقعی و یکی از میخ های مقدس است.

ویکتور هوگو

سکولار، مذهبی، روشنگر و اسرارآمیز مانند سرنوشت کلیسای جامع نوتردام: تئاتری که در زمان و مرحله ای از کمدی انسانی ماندگار و مکانی بی نظیر برای عبادت همه در کنار هم، ایستاده است. ویکتور هوگو از کلیسای جامع به عنوان محلی برای رمان معروف خود به نام Hunchback of Notre-Dame (گوژپشت نوتردام) استفاده کرد. با برخورداری از فرولو، کازیمودو و اسمرالدا، میراث جهانی نوتردام پاریس زندگی خود را ادامه می دهد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ده دانشگاه برتر فرانسه
ده دانشگاه برتر فرانسه

در این مقاله شما را با ده دانشگاه برتر برای تحصیل در کشور فرانسه آشنا می کنیم. این رتبه بندی براساس سایت QS است. ...

بیشتر بخوانید
محل اقامت در فرانسه
محل اقامت در فرانسه

گزینه‌های گوناگونی برای سکونت در فرانسه وجود دارد. ایده‌ی درست، بررسی چند تا از این گزینه‌ها، قبل از تصمیم‌گیری نهایی است. وقتی این کار انجام شد، می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با بودجه‌ی شما سازگار است و تمام نیازها و خواسته‌های‌تان را برآورده می‌کند. دا ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه
هزینه ی تحصیل در کالج های فرانسه

هزینه‌های تحصیل در فرانسه، به شکل قابل‌توجهی، کمتر از کشورهای دیگر است ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: