مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه Siena

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه Siena

شرایط تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه Siena

دانشجویان در دوره‌های علوم پایه، مانند فیزیولوژی و پاتولوژی، ‌دروس پزشکی مربوط به دندانپزشکی و دروس مربوط به دندان (برای مثال دندانپزشکی ترمیمی،‌ ریشه‌درمانی  (اندودنتیکس)،‌ لثه‌درمانی،‌جراحی دهان، ایمپلنتولوژی، پروتز، ارتودنسی، فک‌شناسی (ناتولوژی)) شرکت می‌کنند. این درس‌ها به صورت لکچر (lecture) و کلاس‌های عملی برگزار خواهد شد تا به دانش نظری دانشجویان اضافه شود و مهارت‌های شغلی آنها پرورش یابد.

برنامه دوره کارشناسی بر مبنای پیشنهاد انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا (Association of Dental European Education) و وزارت آموزش و پرورش ایتالیا است. در سال آخر تمام دانشجویان باید به صورت روزانه بر روی بیماران کار کنند و از ابزار نوآورانه دندانپزشکی دیجیتال و مواد جدید دندان‌سازی استفاده کنند.

چرا باید این دوره دندانپزشکی و پروتز دندان در دانشگاه سیه‌نا را انتخاب کنید؟ 

دوره کارشناسی دندانپزشکی اولین دوره به زبان انگلیسی و با توافق انجمن آموزش دندانپزشکی اروپا (مؤسسه اروپایی که تمام مؤسسات آموزشی دندانپزشکی مشهور را گرد هم می‌آورد) است که در ایتالیا برگزار می‌شود.

هدف اصلی در دوره جدید پرورش دادن دندانپزشک‌هایی درجه‌یک است، که برای دستیابی به این هدف، مفاهیم تثبیت‌شده و ریشه‌دار در دوره‌های درسی کلاسیک با استفاده از دانش و مهارت‌های مورد نیاز بالاترن استانداردهای بین‌المللی تکمیل می‌شود، و در آن از فناوری‌های جدید و ابزار دیجیتال استفاده حداکثری می‌شود، موضوعی که باعث پیشرفت ما در تحقیقات بنیادی و بالینی و همچنین آموزش حرفه‌ای می‌شود.

شرایط لازم در مورد زبان انگلیسی:

در این برنامه ممکن است از دانشجویان خواسته شود تا مهارت خود در انگلیسی را اثبات کنند.

در یک امتحان آزمایشی رایگان IELTS شرکت کنید.

شرایط عمومی

  • دوره دندانپزشکی یک دوره ۶ ساله با دسترسی محدود است و به منظور شرکت در آن باید در یک آزمون اجباری که توسط وزارت آموزش و پرورش ایتالیا برگزار می‌شود شرکت کنید. 
  • هزینه‌های زندگی در سیه‌نا
  • ماهانه ۹۵۰-۶۰۰ یورو
  • هزینه‌های زندگی شامل کل مخارج ماهانه برای محل اقامت، حمل و نقل عمومی، خدمات (برق، اینترنت)، کتاب‌ها و خواربار است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

با ایتالیا آشنا شوید
با ایتالیا آشنا شوید

کشور ایتالیا جذابیتهای زیادی برای جذب گردشگران و دانشجویان بین المللی دارد. جذابیتهایی همچون چشم انداز های متنوع، فرهنگ غنی و بی نظیر، میراث فرهنگی، مکانهای نمادین و تاریخی همچون کولوسئوم رومو برج پیزا تاریخ چشمگیر اختراعات و اکتشافات و البته دانشگاه های ا ...

بیشتر بخوانید
پنج دانشگاه برتر ایتالیا
پنج دانشگاه برتر ایتالیا

در مجموع 30 دانشگاه در ایتالیا در رده بندی دانشگاهای جهان قرار دارند که از این تعداد 12 دانشگاه آن در 500رتبه برتر جهان قرار دارند. ...

بیشتر بخوانید
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا
ده دلیل برای تحصیل در ایتالیا

ایتالیا یک مقصد تحصیلی محبوب برای دانشجویان خارجی است، نه‌فقط بدلیل فضای چند فرهنگی موجود در آن، بلکه به این دلیل که این کشور دارای دانشگاه‌های دولتی و خصوصی فوق‌العاده‌ای است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: