مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
کارآفرین ها در اسپانیا

کارآفرین ها در اسپانیا

ویزای کارآفرینی اسپانیا یک ویزای اقامت طولانی مدت است که به دارنده آن امکان می‌دهد بیش از سه ماه در اسپانیا بماند و به فعالیت‌های با حقوق بپردازد.

گروه هدف ویزای کارآفرینی اسپانیا

  • کارآفرینان
  • متخصصان بسیار ماهر
  • محققین
  • کارگرانی که عملیات تجاری بین شرکتی انجام می دهند

ویزای کارآفرین اسپانیا به دارنده آن اجازه می دهد در اسپانیا زندگی و در زمینه تخصص خود کار کند. این کشور از متقاضیان حرفه ای یا ایده های استارتاپی در راستای منافع عمومی اقتصاد اسپانیا حمایت می کند.

انواع ویزای کارآفرینی اسپانیا

شما با توجه به شغل و دلیل درخواستتان برای ویزای کارآفرینی اسپانیا، می توانید یکی از موارد زیر را درخواست دهید:

  • ویزا برای کارآفرینان و فعالیت های تجاری (REM) این ویزا برای سرمایه گذارانی با طرح تجاری مشخص است که به نفع اقتصادی عمومی اسپانیا باشد. برای ان ویزا سرمایه گذاری قابل توجهی مورد نیاز است.
  • ویزا برای افراد حرفه ای با مهارت بالا (TAC) این ویزا برای خارجی های بسیار ماهر است که در اسپانیا پیشنهاد شغلی در زمینه مدیریت دارند.
  • کارکنان بسیار ماهر در مشاغل / شرکت های بزرگ
  • SME ها (بنگاه های کوچک ومتوسط) در بخش های استراتژیک
  • این ویزا برای فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه ها و مدارس معتبر تجاری صادر می شود.
  • ویزا برای انتقال درون شرکتی (TTI) این ویزا برای مدیران و سایر اشخاصی است که در سمت های بالا در یک شرکت خارج از اسپانیا قرار دارند و شرکت آنها می خواهد آنها را به شعبه/دفتر اصلی خود در اسپانیا منتقل کند.
  • ویزای اقامت برای آموزش یا تحقیق (RIN) این ویزا برای خارجی هایی است که می خواهند در آموزش، تحقیق، پیشرفت یا نوآوری در یک موسسه دولتی یا خصوصی در اسپانیا شرکت کنند.
  • ویزا برای اعضای خانواده (RFI) این ویزا برای اعضای خانواده افرادی است که دارای هر یک از انواع ویزای کارآفرینی ذکر شده در بالا هستند.


چگونه برای ویزای کارآفرینی اسپانیا اقدام کنیم؟

مراحل درخواست ویزای کارآفرینی اسپانیا بسیار ساده است. با این حال، یک اشتباه کوچک برای این نوع ویزاها، می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. از آنجایی که فرآیندها، اگرچه ساده، نیاز به انرژی زیادی دارند، به نفع خودتان است که برای دریافت پاسخ مثبت در اولین درخواست تمام تلاش خود را انجام دهید.

راهنمای گام به گام درخواست ویزای کارآفرینی اسپانیا

ببینید که آیا باید برای ویزای کارآفرینی اسپانیا درخواست بدهید یا خیر؟

هر کسی که صلاحیت های لازم را داشته باشد می تواند برای ویزای کارآفرینی اسپانیا درخواست دهد. اما، اتباع کشورهای عضو اتحادیه اروپا و چهار عضو شنگن غیر اتحادیه اروپا می توانند برای چنین مقاصدی بدون این ویزا به اسپانیا نقل مکان کنند. لطفا ویزای کارآفرین را با ویزایی که به شما امکان می دهد برای مقاصد تجاری به اسپانیا سفر کنید اشتباه نگیرید. اگر می خواهید در فعالیت های مرتبط با تجارت شرکت کنید، باید برای ویزای شینگن اسپانیا برای تجارت اقدام کنید.

بررسی کنید زمان مناسب برای درخواست چه زمانی است؟

حداکثر سه ماه و حداقل یک ماه قبل از تاریخ عزیمت خود به اسپانیا درخواست دهید.

تحقیق کنید که کجا باید درخواست ویزای کارآفرینی اسپانیا خود را ثبت کنید

اغلب اوقات، چنین درخواست هایی باید در کنسولگری اسپانیا ارائه شود. با این حال، هنگام تعیین وقت ویزا، درمورد چنین اطلاعاتی هم سوال کنید.

نوع ویزای کارآفرین مناسب خودتان را انتخاب کنید

همانطور که بالاتر در همین مقاله ذکر شد، ویزایی را انتخاب کنید که بیشتر با هدف شما از سفر به اسپانیا مطابقت دارد. توجه داشته باشید که در حقیقت روند درخواست به نوع ویزا بستگی دارد.

پرونده درخواست خود را تکمیل کنید

این پرونده شامل فرم درخواست و مدارک مورد نیاز برای ویزای کارآفرین اسپانیا است . این مدارک در پایین ذکر شده اند:

  • مدارک استاندارد مورد نیاز برای درخواست ویزای اسپانیا: گذرنامه، فرم درخواست تکمیل شده، عکس، کپی پاسپورت و ویزا های فعلی و قدیمی.
  • گواهی عدم سوسابقه: این سند باید تأیید کند که شما در 5 سال گذشته هیچ جرمی در کشور یا کشورهایی که در آن اقامت داشته اید مرتکب نشده اید.
  • اثبات داشتن بودجه کافی برای تامین مالی خودتان: این سند می تواند صورت حساب های بانکی شما، قرارداد کاری با کارفرمایتان در اسپانیا و غیره باشد.
  • بیمه درمانی از یک ارائه دهنده معتبر در اسپانیا: این بیمه باید بازگرداندن بیمار به وطن در صورت لزوم، تصادفات، موارد اورژانسی، کمک های بهداشتی و غیره را بدون فرانشیز و بدون پرداخت مشترک پوشش دهد.

وقت  ملاقات ویزا بگیرید

بسته به اینکه اسپانیا چطور این موضوع را در کشور محل اقامت شما تعیین کرده است میتوانید از طریق تلفن یا وب سایت کنسولگری یا مرکز درخواست ویزا ، وقت ملاقات بگیرید. 

در مصاحبه شرکت کنید

در روز مصاحبه به موقع حاضر شوید. مصاحبه ملاقاتی بین شما و افسر ویزا است. شما مدارکی را که جمع آوری کرده اید ارسال می کنید، هزینه را پرداخت می کنید و به سوالات کنسولگری پاسخ می دهید.


شرایط لازم با توجه به نوع ویزای کارآفرینی

کارآفرینان و سرمایه گذاران تجاری: گزارشی که تأیید می کند پروژه تجاری یا فعالیت های نوآورانه کارآفرینی به نفع جامعه اسپانیا است. این سند می تواند توسط دفتر اقتصادی و بازرگانی مربوطه منطقه جغرافیایی یا توسط اداره کل تجارت و سرمایه گذاری بین المللی صادر شود.

متخصصان واجد شرایط، انتقال درون شرکتی، آموزش یا تحقیق: به مجوز اقامت صادر شده توسط اداره کل مهاجرت نیاز است. این مجوز باید توسط واحد شرکت های بزرگ و بخش های استراتژیک اقتصادی به عنوان بخشی از طرف قرارداد بررسی شده باشد.

اعضای خانواده: مدرکی دال بر داشتن رابطه خانوادگی با دارنده ویزای کارآفرین، مثل گواهی ازدواج یا تولد. توجه داشته باشید که تنها همسر و فرزندان زیر 18 سال فرد دارنده ویزا واجد شرایط درخواست هستند.

بعد از ورود به اسپانیا

پس از ورود به اسپانیا، یک ماه فرصت دارید تا یک کارت شناسایی خارجی (TIE) دریافت کنید. شما باید ظرف یک ماه پس از ورود به اسپانیا، در اداره اتباع خارجی در منطقه ای که در آن ساکن شده اید، برای کارت شناسایی خارجی درخواست دهید. برای این کار به پاسپورت خود به همراه ویزای اسپانیا، سه قطعه عکس و رسید پرداخت هزینه مربوطه نیاز دارید.

هزینه ویزای کارآفرینی اسپانیا

برای درخواست ویزای کارآفرینی اسپانیا، باید هزینه های ویزای اسپانیا را بپردازید. هزینه ها بر اساس ملیت متقاضی متفاوت است، زیرا هزینه های اتباع ایالات متحده و کانادا به دلیل اقدامات متقابل متفاوت هستند.

این هزینه ها عبارتند از:

  • شهروندان ایالات متحده باید 167 یورو برای ویزای کارآفرینی بپردازند.
  • شهروندان کانادا باید برای این ویزا 100 یورو هزینه بپردازند.
  • و شهروندان بقیه کشورهای جهان فقط ملزم به پرداخت 80 یورو هستند.

اعتبار ویزای کارآفرینی اسپانیا

ویزای کارآفرینی اسپانیا یک سال اعتبار دارد. در حالی که این ویزا اعتبار دارد، می توانید برای مجوز اقامتی که دو سال اعتبار دارد و قابل تمدید است، درخواست دهید. اما قبل از رسیدن تاریخ انقضا باید برای تمدید آن اقدام کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

هزینه زندگی در اسپانیا
هزینه زندگی در اسپانیا

هزینه های زندگی در اسپانیا برای همه یکسان نیست. این واقعا بستگی به محل زندگی شما و شیوه زندگی که می خواهید داشته باشید دارد. زندگی در اسپانیا می تواند بسیار مقرون به صرفه یا بسیار گران باشد، و شما عامل تعیین کننده ای برای آن هستید. به عنوان یک دانشجو، احتم ...

بیشتر بخوانید
زندگی دانشجویی در اسپانیا
زندگی دانشجویی در اسپانیا

برنامه روزانه شما به عنوان دانشجو با توجه به کالجي که در آن ثبت نام کرده ايد و نيز دوره هايي که انتخاب کرده ايد متفاوت خواهد بود. کالج ها دوره های کامل و پاره وقت ارائه می دهند و زمان زیادی برای مطالعه، یادگیری و لذت بردن از زندگی دانشجویان وجود دارد. شما ...

بیشتر بخوانید
خدمات پزشکی و درمانی برای دانشجویان در اسپانیا
خدمات پزشکی و درمانی برای دانشجویان در اسپانیا

از سرماخوردگی معمولی گرفته تا آنفولانزا و شکستگی استخوان ها تا آلرژی و همه چیز در این بین، و همچنین بسیاری از بیماری های مختلف می تواند باعث بیماری فرد و مراجعه به پزشک یا مراجعه به بیمارستان یا مرکز اورژانس شود. حتی به عنوان دانشجویی که در اسپانیا تحصیل م ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: