مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل کارشناسی در اسپانیا

تحصیل کارشناسی در اسپانیا

مقاطع کارشناسی در اسپانیا

مقطع کارشناسی در اسپانیا به منظور ارائه یک دید کلی از دانشجویان به یک رشته خاص با تمرکز بر زمینه کاری مرتبط با آن است. در زبان اسپانیایی ، این مقطع 'grado' نامیده می شود. برای فارغ التحصیلی با این نوع مدرک، مدارک متعددی وجود دارد که دانشجویان باید کسب کنند. مدرک کارشناسی نیز کارشناسی نامیده می شود و حداقل شرایطی است که اکثر افراد در یک رشته خاص به آن نیاز دارند.

اول ، 240 واحد ECTS ( European Credit Transfer System سیستم انتقال واحد اروپایی ) در طول یک دوره چهار ساله مورد نیاز است. علاوه بر این ، پایان نامه در پایان سال گذشته اجباری است و ارزش قابل توجهی تا 30 واحد را دارد. برخی از دانشجویان تصمیم می گیرند با ثبت نام در فعالیت های فوق برنامه ، تعداد واحد خود را افزایش دهند. اینها می توانند در طول اقامت خود در دانشگاه، 6 واحد اضافی دریافت کنند. توجه داشته باشید حداکثر تعداد واحدهایی که می توانید هر سال بردارید  90 است. یکی دیگر از دلایل سختی در رابطه با دوره های قابل انتخاب است. هنگامی که فرد دوره تحصیلی خود را انتخاب می کند ، برنامه ای ساختار یافته وجود دارد که باید از آن پیروی کند. در بسیاری از موارد، تنها 10 یا کمتر از دوره های تکمیل شده آنها انتخابی خواهد بود.

عاقلانه است که قبل از انتخاب نهایی در مورد رشته خود ، این موضوع را در نظر بگیریم. استانداردهای خاصی نیز وجود دارد که باید در مورد آن ها بدانید اگر دانشجوی خارجی در مقطع کالج خود مقیم اسپانیا هستید. 'سیستم انتقال واحد اروپایی' که اغلب با عنوان ECTS شناخته می شود ، استانداردی است که دانشگاه های منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA) از آن استفاده می کنند. دلیل اصلی استفاده از آن حفظ سیستم رتبه بندی استاندارد است. واحدهای دریافتی این سیستم بر اساس کار انجام شده است و شامل موارد زیر است: ساعات حضور در کلاس ، خودآموزی ، کار کتبی و امتحانات عملی. یک واحد ECTS معادل 25 ساعت مطالعه است. اگر دانشجوی تمام وقت هستی، انتظار می رود که هر سال 60 واحد کسب کنید.

یک سوال مرتبط که ممکن است یک دانشجوی خارجی نیز بپرسد این است که برای کسب یک مکان در دانشگاه اسپانیا که در این سیستم قرار دارد، چه شرایطی لازم است. فرد باید دارای مدرک تحصیلی متوسطه یا معادل آن باشد. بسته به دانشگاه، ممکن است یک امتحان پذیرش مورد نیاز و همچنین کسب نمره خاصی برای این امتحانات وجود داشته باشد. یکی دیگر از ملاحظات ، شرایط پذیرش خاص یک رشته یا دوره است، البته شرایط بسیار متفاوت است. مدارک زبان نیز وجود دارد که اکثر دانشگاه های اسپانیا به آن نیاز دارند، که رایج ترین آنها انگلیسی است. می توان انتظار داشت که در این مورد نمره آزمونهای اساسی مهارت انگلیسی مانند تافل، آیلتس و غیره برای اکثر موسسات آموزشی کافی است. 




انواع رشته های کارشناسی موجود در اسپانیا

بسیاری از رشته های مختلف کارشناسی وجود دارد که می توانید در حالی که در اسپانیا هستید در آنها تحصیل کنید. برخی از رایج ترین در کشور عبارتند از:

  • انواع هنرها و علوم انسانی
  • علوم
  • قانون کسب و کار
  • مهندسی
  • حقوق اجتماعی

اکثر دانشگاه های اسپانیا در این دوره ها مدرک کارشناسی ارائه می دهند. آنها به شما کمک می کنند تا قدم اول پیشرفت خود را بردارید، و می توانند شما را به سطح بعدی تحصیلات برسانند. مهم نیست که به چه چیزی علاقه دارید ، همیشه مدرکی وجود دارد که برای شما است. نگاهی به تمام مقاطع موجود ایده ای است که باید دنبال کنید؛ چون این امر تضمین می کند که شما در مسیر درستی برای شغلی هستید که علاقه دارید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: