مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
حمل و نقل در اسپانیا

حمل و نقل در اسپانیا

در طول زندگی و تحصیل در اسپانیا چگونه باید رفت و آمد کنید؟ مطمئناً هیچ کمبودی در گزینه های حمل و نقل اسپانیا وجود ندارد و در اینجا ما به شما کمک می کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره حمل و نقل اسپانیا کسب کنید. با این اطلاعات می توانید به راحتی به هر جایی که نیاز دارید، هر زمانی که بخواهید برسید. 

خودرو اجاره ای  در اسپانیا

ماشین‌های کرایه‌ای برای دانشجویان در اسپانیا در دسترس است، اگرچه ممکن است به دلیل سن شما محدودیت‌هایی برای اجاره داشته باشند. یک ماشین کرایه ای را می توان برای یک روز، هفته یا یک ماه کرایه کرد، با تخفیف های فوق العاده حمل نقل می توانید هر چه بیشتر وسیله نقلیه در اختیار داشته باشید. انواع مختلفی از وسایل نقلیه برای اجاره در دسترس هستند، و خوبی ماشین اجاره ای این است که شما همیشه به وسایل حمل و نقل دسترسی دارید و می توانید به راحتی و بدون معطلی به مقصد مورد نظرتان برسید. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد یک ماشین کرایه ای این است که می توانید راه طولانی تری را طی کرده و از شهرهای اطراف بازدید کنید. 

حمل و نقل عمومی در اسپانیا

حمل و نقل عمومی نیز در شهرهای سراسر اسپانیا موجود و یکی از رایج ترین راه های رفت و آمد دانشجویان است. چندین گزینه برای حمل و نقل عمومی در سراسر اسپانیا وجود دارد. یادتان باشد که وسایل حمل و نقل عمومی در دسترس شما ممکن است متفاوت باشد.

  • قطار : رفت و آمد با قطار یک روش بسیار محبوب است.  رفت و آمد با قطار بسیار راحت است، اگرچه خدمات خط اصلی، قطار سریع السیر اسپانیا(AVE) بسیار محدود است و فقط از کاتالونیا به اندلس می رود و از مادرید عبور می کند. قطار سریع السیر AVE گرانتر از سایر قطارها است، ولی باز هم همه ی گزینه های قطار برای اکثر دانشجویان مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این، قطارها کاملا تمیز و راحت هستند، بنابراین می توانید به راحتی از طریق آنها رفت و آمد کنید.
  • اتوبوس: اتوبوس نیز برای رفت و آمد در اسپانیا بسیار محبوب است. اتوبوس ها از مسیرهایی می روند که قطار نمی تواند از آنها عبور کنید و همچنین خدمات مکرر و مقصدهای بیشتری را شامل می شود. چندین شرکت اتوبوسرانی مختلف وجود دارند که اتوبوس‌هایی را در سراسر اسپانیا با هزینه‌های خوبی ارائه می‌دهند که همگی نسبت به بودجه دانشجویان بسیار مقرون به صرفه هستند.
  • تاکسی: در اکثر شهرهای اسپانیا می توانید تاکسی بگیرید. تاکسی‌ها راحت هستند و می‌توانند شما را به هر جایی که نیاز دارید ببرد. تاکسی ها 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته کار می کنند. نرخ تاکسی می تواند گران باشد زیرا شرکت های تاکسی رانی برای هر مقصد مسافر نرخی به ازای هر متر محاسبه می کنند. ممکن است نرخی ثابت از ایستگاهی به ایستگاه دیگر موجود باشد. 


پیاده روی دراسپانیا

پیاده روی گزینه ای است که می توانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. درحالیکه همیشه نمی توانید به هر جایی که می‌خواهید پیاده بروید، ولی میتوانید مسیر رسیدن به آپارتمانتان را پیاده روی کنید. هنگامی که پیاده روی می کنید، علاوه بر صرفه جویی در پول، از سلامتی بیشتری برخوردار می شوید. پیاده روی روشی عالی برای بیرون رفتن و لذت بردن از هوای تازه و گشت و گذار در شهر است. اکثر دانشجویان در اسپانیا می توانند از چندین روش مختلف حمل‌ونقل استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است با همه آنها آشنا شوید تا همیشه بدانید که در هر زمان نیاز به بیرون رفتن با چه وسیله ی نقلیه ای دارید. همچنین به خاطر داشته باشید که اسپانیا حدود 70  فرودگاه مختلف دارد که می‌توانند به شما در رفت و آمد به مقاصد خود در داخل و خارج از کشور کمک کنند.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: