مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه های ارزان قیمت برای دانشجویان بین المللی در اسپانیا

دانشگاه های ارزان قیمت برای دانشجویان بین المللی در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا یک تجربه مفید از نظر علمی ، فرهنگی و اجتماعی است. هزاران دانشجو در سراسر جهان علاقه مند به ادامه تحصیل در اسپانیا هستند. یکی از عواملی که اسپانیا را به مقصدی ایده آل برای تحصیل در مقطع دکتری تبدیل می کند این است که دانشگاه های اسپانیا ، فارغ از برتری تحصیلی، مقرون به صرفه هستند، به ویژه در مقایسه با مقاصد اصلی تحصیلی خارج از کشور مانند ایالات متحده آمریکا یا استرالیا. به خاطر داشته باشید که دانشگاه های دولتی در اسپانیا معمولاً ارزان تر از دانشگاه های خصوصی هستند. بنابراین ، اگر به دنبال گزینه مقرون به صرفه تری هستید ، ممکن است دانشگاه های دولتی همان چیزی باشند که شما به آن نیاز دارید. شهریه دانشجویان بین المللی در اسپانیا بیشتر از دانشجویان داخلی و اتحادیه اروپا است. اما به طور کلی، متوسط هزینه های تحصیل معقول و مقرون به صرفه است، به خصوص زمانی که با هزینه زندگی و اجاره در اسپانیا مطابقت داشته باشد. در بخش های زیر، ما برخی از ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا را برای دانشجویان بین المللی لیست کرده ایم تا روند انتخاب دانشگاه ساده شود. در اینجا ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا برای دانشجویان بین المللی آمده است:

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه والنسیا Valencia

شهریه متوسط: 2/600 یورو

دانشگاه والنسیا Valencia واقع در والنسیا ، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های باقی مانده در اسپانیا است. در این دانشگاه ، شما بخشی از یک محیط متنوع و مهمانواز خواهید بود که علم ، فرهنگ و ارزشهای دموکراتیک جامعه را به طور کلی ارتقا می بخشد. دانشگاه والنسیا Valencia دارای طیف متنوعی از دوره های تحصیلی برای انتخاب و سابقه غنی (با تخصص قابل توجه در آموزش ، نوآوری و تحقیق) است. فارغ از کسب دانش و مهارت های مادام العمر، دانشجویان می توانند بخشی از موسسه ای باشند که برای کیفیت، ارزیابی و بهبود ارزش قائل است.

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه سانتیاگو د کامپوستلا Santiago de Compostela

شهریه متوسط: 3/700 یورو

این دانشگاه در میان ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا برای دانشجویان بین المللی ، در شهر سانتیاگو د کامپوستلا Santiago de Compostela در گالیسیا Galicia اسپانیا واقع شده است. این دانشگاه به دلیل ویژگی بین المللی، کیفیت دانشگاهی و طیف گسترده ای از دوره های تحصیلی ، سالانه حدود 3/000 دانشجوی بین المللی را جذب می کند. همچنین دارای امکانات علمی مدرن است که آموزش های تحقیقاتی عالی را بیشتر قابل دسترسی و کارآمد می کند. شما در یک محیط راحت قرار خواهید گرفت که در آن با ملزومات حرفه ای حرفه ای خود آشنا می شوید، با افراد مختلف ملاقات می کنید ، با فرهنگ های دیگر آشنا می شوید و در محل اقامت خود احساس راحتی می کنید.

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه گرانادا Granada

شهریه متوسط: 4/760 یورو

این دانشگاه که در قلب گرانادا Granada واقع شده است ، یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا است ، جایی که هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی بسیار مقرون به صرفه است و بسته به دوره تحصیلی و سطح تحصیلات می تواند به طور متوسط حدود 4/760 یورو باشد. این دانشگاه مجموعه گسترده ای از دوره ها و مدارک را ارائه می دهد ، از جمله بیش از 70 دوره کارشناسی، 100 دوره کارشناسی ارشد و 28 دوره دکتری. موقعیت مکانی عالی گرانادا با نزدیکی به ساحل مدیترانه، خدمات با کیفیت بالا و میراث تاریخی و فرهنگی غنی دارد. گرانادا دارای فعالیت های فرهنگی متعددی است، چه در موسیقی جاز، تانگو، شعر و چه در رقص.

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه سالامانکا Salamanca

میانگین شهریه: 2/560 یورو

دانشگاه سالامانکا در سال 1218 تأسیس شد و آن را تبدیل به قدیمی ترین دانشگاه اسپانیا و یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در اروپا کرد. در حالی که یکی از مقرون به صرفه ترین دانشگاههای اسپانیا است، هر ساله هزاران دانشجوی انتقالی و بین المللی را به دلیل تخصص، امکانات پیشرفته و فضای چند فرهنگی جذب می کند. این دانشگاه یک مؤسسه پیشرو برای آموزش زبان اسپانیایی به دانشجویان بین‌المللی است و از سال 1929 دوره‌های مشابهی را ارائه می‌دهد. دوره‌های دانشگاه در مرکز شهر قدیمی سالامانکا برگزار می‌شود، جایی که جمعیت دانشجویی بسیار بالا است و زیرساخت‌های خوبی نیز وجود دارد.

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه ساراگوسا Zaragoza

متوسط شهریه : 4/850 یورو

دانشگاه ساراگوسا در سال 1542 تأسیس شد و در منطقه آراگون Aragon اسپانیا واقع شده است. این برنامه در هر سه سطح ، لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکتری دوره های تحصیلی ارائه می دهد. دانشگاه ساراگوسا Zaragoza با داشتن تقریباً 2/000 دانشجوی بین المللی در بین کل جمعیت دانشجویی خود، محیط متنوع و چند فرهنگی را فراهم می کند که در آن تحصیل و دانش به سادگی رشد می کند. این دانشگاه به دلیل تعهد خود به آموزش ، نوآوری و تحقیق با کیفیت شناخته شده است. دانشجویان این دانشگاه می توانند در شهری زندگی کنند که دارای تاریخ غنی است و به دلیل تأثیرات رومی و عربی شهرت دارد.


 ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه مستقل مادرید Autonomous University of Madrid

شهریه متوسط: 3/000 یورو

دانشگاه مستقل مادرید که به دلیل تحصیلات ، خدمات و تحقیقات خود به طور بین المللی شناخته شده است ، یکی از مقرون به صرفه ترین دانشگاههای اسپانیا برای دانشجویان بین المللی است. این دانشگاه دارای موافقت نامه مبادله بین المللی با برخی از بهترین دانشگاه های جهان است، جایی که بیش از 1000 دانشجوی این دانشگاه از سفرهای تحصیلی خارج از کشور لذت می برند. دانشگاه مستقل مادرید به پردیس زیست محیطی پایدار دانشگاه خود افتخار می کند، زیرا توجه ویژه ای به محیط زیست دارد و اهمیت آن را می داند. دانشجویان از فعالیت های مختلف فرهنگی از جمله دوره های تابستانی و دوره های علوم انسانی معاصر لذت می برند که در رشد اجتماعی و فرهنگی دانشجویان نقش اساسی دارد.

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه آلیکنته Alicante

متوسط شهریه: 3/600 یورو

دانشگاه آلیکانته Alicante یکی از جدیدترین دانشگاههای اسپانیا است که 30 هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه در رشته های اقتصاد، مهندسی شیمی، گردشگری و مدیریت مهمانداری، علوم بهداشتی و غیره در بین بهترین های اسپانیا قرار دارد. همچنین حدود 200 رشته به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می دهد. دانشگاه آلیکانته با داشتن محوطه ای در زمره بهترین ها در اروپا ، به دلیل کیفیت آموزشی خود نیز مشهور است. این دانشگاه با دعوت از دانشجویان خود برای مشارکت در فعالیت های داوطلبانه و انجمن های اجتماعی، قصد دارد تعهد اجتماعی را ارتقا دهد. همچنین رویدادهای مختلف فرهنگی مربوط به تئاتر ، موسیقی ، سینما ، هنر و غیره را سازماندهی می کند.

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه پامپئو فابرا Pompeu Fabra University

میانگین شهریه: 9/000 یورو

دانشگاه پامپئو فابرا Pompeu Fabra به دلیل شرایط و خدمات عالی شهرت دارد. کیفیت تدریس و تحقیق در این دانشگاه در سطح بین المللی مشهور است. حدود 20 درصد از دانشجویان مقطع کارشناسی آن بورسیه تحصیلی دریافت می کنند در حالی که 40 درصد واجد شرایط تخفیف در شهریه هستند. این دانشگاه که در مرکز بارسلونا قرار دارد، با استفاده از حمل و نقل عمومی به راحتی قابل دسترسی است. همچمین دوره های کارشناسی این دانشگاه شامل سمینارهایی است که برای ترویج کاربرد عملی نظریه و سهولت یادگیری طراحی شده است. دانشجویان با تسهیل کلاسهای کوچک و روشهای استثنایی آموزش و یادگیری مهارتهای لازم را برای یک حرفه موفق یاد می گیرند.

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه لاکُرونیا A Coruña

میانگین شهریه: 1/462 یورو

این دانشگاه علاوه بر اینکه در بین ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا برای دانشجویان بین المللی قرار دارد ، دوره هایی را نیز ارائه می دهد که به طور مداوم نیازهای دانشجویان را برآورده می کند. این دانشگاه در سال 1989 تأسیس شد و در شهر لاکُرونیا A Coruña ، گالیسیا Galicia واقع شده است. این دانشگاه رشته های سنتی تک، مدارک دوگانه، برنامه های تحصیلی بین المللی، مدارک تحصیلی انگلیسی و دوره های کارشناسی ارشد و دکتری متعددی را ارائه می دهد. دانشکده ها ، مدارس و مراکز تحقیقاتی آن بین پردیس های لاکُرونیا Coruña و فرول Ferrol از طریق اتصالات کامل حمل و نقل عمومی تقسیم شده اند. 

ارزان ترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه Jaén

میانگین شهریه: 2/056 یورو

این دانشگاه دربین دانشگاه هایی که دارای کمترین شهریه برای دانشجویان بین المللی در اسپانیا هستند، قرار دارد. دانشگاه Jaén در آندلس Andalucía واقع شده است. این دانشگاه بعنوان یک دانشگاه نسبتاً جوان ، به دلیل خدمات ، روشهای تدریس و کارآمدی خود هزاران دانشجو را به محل آموزشی خود جذب کرده است. این دانشگاه دارای بیش از 40 مدرک در علوم انسانی و آموزش ، علوم تجربی ، علوم بهداشتی و اجتماعی ، حقوق و مهندسی است که به زبان انگلیسی و اسپانیایی تدریس می شود. کتابخانه آن شامل بیش از 480/000 نشریه دیجیتالی است و جدا از محوطه اصلی آن، مجبور است پردیس های ماهواره ای در Linares و Ubeda را نیز ارسال کند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: