مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه جورج سایمون

دانشگاه جورج سایمون

تحصیل در آلمان رایگان است و می توانید در این کشور به زبان انگلیسی و یا آلمانی تحصیل کنید. دانشگاه جورج سایمون اهم یکی از انتخاب های دانشجویان ایرانی است و می توانید در آلمان همزمان با تحصیل تا 20 ساعت در هفته کار کنید و بعد از پایان دوره ی تحصیلتان این اجازه به شما داده می شود که تا 18 ماه در آلمان اقامت داشته و در صورت پیدا کردن کار مرتبط ویزای کاری به شما داده می شود، اخذ ویزای کار آلمان با تحصیل در آلمان اولین قدم برای اخذِ اقامتِ دائم آلمان و پاسپورتِ آلمان است. برای اخذِ پذیرش از دانشگاه های آلمان لازم است مدارک تحصیلی خود را ترجمه و تاییدیه سفارت آلمان را بگیرید، مدرک زبان انگلیسی یا آلمانی داشته باشید، در این مقاله تحصیل در دانشگاه جورج سایمون اهم آلمان را بررسی می کنیم. در دانشگاه جورج سایمون آلمان می توانید در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی، بیزینس، علوم و جامعه شناسی تحصیل کنید و یکی از معروف ترین رشته ها برای تحصیل در این دانشگاه رشته ی MBA است، هرچند اکثر رشته هایی که در این دانشگاه آموزش داده می شود به زبان آلمانی است، اما دوره هایی هستند که به زبان انگلیسی تدریس می شوند. برای تحصیل در دوره های آلمانی زبان دانشگاه جورج سایمون اهم آلمان در مقطع کارشناسی ارشد باید مدرک زبان آلمانی در حد C1 داشته باشید و در صورتی که در زمان درخواست برای اخذ پذیرش، سطح زبانی شما پایین تر باشد، می توانید برای دوره ی کارشناسی درخواست دهید.

در دانشکده ی مدیریت دانشگاه جورج سایمون اهم آلمان بالغ بر 2100 دانشجو به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل هستند، هدف این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص برای ورود به بازار اقتصاد جهانی و تربیت مدیران کسب و کار در آینده است. طبق رده بندی سال های اخیر توسط شرکت های مک کنزی و ویسنشافت، دانشکده ی مدیریت دانشگاه جورج سایمون اهم به دلیل ارائه دوره های کاربردی، با کیفیت و مقرون به صرفه، جزء سه دانشگاه برتر دولتی در آلمان شناخته شده است. حدود 50 درصد از دانشجویان دانشکده ی مدیریت این دانشگاه آلمانی نیستند که از سایر نقاط دنیا اعم از آفریقا، آسیا، اروپا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی آمده اند و در این دانشکده مشغول به تحصیل می باشند که نمایانگر ماهیت بین المللی این دانشگاه است.




مزایای تحصیل رشته MBA در دانشگاه جورج سایمون اهم آلمان

  1. تحصیل در رشته ی MBA در این دانشگاه به زبان انگلیسی است. از آنجاییکه اغلب دروس و رشته ها در دانشگاههای آلمان به زبان آلمانی تدریس میگردد و کسب مدرک زبان آلمانی برای اکثر افراد چندان ساده نیست، تدریس به زبان انگلیسی در این رشته مزیتی بزرگ محسوب می شود.
  2. دانشگاه جورج سایمون اهم در ایالت باواریا و در شهر نورنبرگ واقع شده است. از نظر صنعتی این شهر به قطب صنعتی کشور آلمان مشهور بوده و کمپانی های بسیار معتبری همچون بی ام و، آدیداس، آئودی، زیمنس و غیره در نزدیکی این شهر قرار دارند. دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند امکان کارآموزی در این شرکت ها را به جهت روابط نزدیکی که دانشگاه با این کمپانی ها داشته و نزدیکی فاصله ی جغرافیایی دارند، بعلاوه شهر نورنبرگ در جنوب آلمان واقع شده است و از منظر آب و هوایی شرایط به مراتب مساعدتری نسبت به شمال این کشور که اغلب آب و هوای سردی بر آنجا حاکم است داشته و دانشگاه نیز در منطقه بسیار خوش آب و هوا در مجاورت رودخانه پگنیتز واقع شده است.
  3. دانشجویان این رشته می توانند بعضی از واحدهای درسی خود را در صورت موافقتِ دانشگاه در کشورهای آمریکا و چین بگذرانند. (دانشگاه میامی آمریکا و ژجیانگ چین).


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
چگونه می توان از دانشگاه های آلمان پذیرش گرفت؟
چگونه می توان از دانشگاه های آلمان پذیرش گرفت؟

راه های مختلفی برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان وجود دارد. بهترین راه برای شما این است که در اولین مرحله، رشته ایی که می خواهید و منطقه ایی که ترجیح می دهید در آن زندگی کنید را مشخص نمایید. مدارک مورد نیاز و آخرین زمان برای اخذ پذیرش برای هر دانشگاه با ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: