مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
بهترین شهرهای آلمان برای کار

بهترین شهرهای آلمان برای کار

کشور آلمان از نظر رشد ناخالص تولیدات داخلی رتبه ی چهارم دنیا را دارد از این رو یکی از قدرتمند ترین اقتصاد های دنیاست. به طور معمول، نرخ بیکاری در کشور آلمان حدود 5% است. براساس تحقیقات و در نظر گرفتن فاکتورهایی از قبیل: پیشنهاد کار، حقوق دریافتی، هزینه های زندگی و شانس های آینده لیست شهرهایی که فرصت های شغلی بالاتری دارند، آمده است.

شهر برلین و کار در آلمان

شهر برلین پایتخت کشور آلمان، مامن شرکت ها و  کارخانه های بزرگی است که در سطح جهانی شناخنته شده اند. شهر برلین فرصت های کاری بیشماری را برای شما به ارمغان می آورد (فراهم می اورد)، از این رو به تعداد افرادی که برای یافتن شغل رویاییشان به این شهر می آید، سالیانه افزایش می یابد. در برلین پایه ی حقوق های متفاوتی وجود دارد، با اینکه هزینه ی  زندگی در برلین بالاست ولی حقوق ها ی این شهر به شما این امکان را می دهد که زندگی خوبی داشته باشید و آینده ی درخشانی را برای خود بسازید. علاوه بر فرصت های شغلی، برلین شهر فوق العاده ایی است که به شما به عنوان یک فرد تلاش گر این فرصت را می دهدد که شغلی برای خود داشته باشید و صاحب شرکتی به نام شوید. بخش های IT، رسانه  و تکنولوژی های خلاقانه قوی ترین بخش ها برای استخدام در برلین هستند و کار در آلمان و برلین انتخابی مناسب است.

شهر فرانکفورت و کار در آلمان

فرانکفورت یک قطب اقتصاد در سطح جهانی است. بانک های بزرگی از جمله European Central Bank، Deutsche Bank، German Federal Bank در شهر فراکفورت واقع شده اند. فرودگاه فرانکفورت یکی از شلوغ ترین فرودگاه های دنیا است و بالاترین آمار استخدامی در منطقه را به خود اختصاص داده است.

با در نظر گرفتن تنوع مشاغل و شرکت ها در فرانکفورت این شهر به شما اجازه می هد که با درآمد چشم گیری که خواهید داشت، زندگی خوبی را برای خود بسازید. یکی دیگر از امارهایی که نشان می دهد این شهر در رتبه بهترین شهرها برای کار است، این می باشد که نرخ بیکاری در این شهر کمتر از نرخ کشور آلمان (5%) است.

شهر مونیخ و کار در آلمان

بزرگترین شهر ایالت باوریا، فرصت های شغلی بیشماری دارد و بهشت یافتن شغل است. کارخانه های صنعتی به ویژه در بخش مهندسی، تکنولوژی های خلاقانه و بخش سلامت فرصت های شغلی با حقوقی مناسب را برای شما به وجود می آورند. براساس امار رسمی در سال 2019 بیش از 750،000 در شهر مونیخ در بخش های بازرگانی،ارتباطات، علم و تکنولوژی، حمل و نقل، بخش دولتی و سرگرمی مشغول به کار بودند. و گروهی دیگر از افراد در بخش صنعتی مشغول به کار بودند. هزینه های زندگی در شهر مونیخ در مقایسه با سایر شهرها بالاست ولی به لطف بالا بودن حقوق و مزایا هزینه های زندگی برای شما مناسب خواهد بود. به طور مثال درآمد یک خلبان در هرساعت برابر با 61،02 یورو است در حالی که یک آرایشگر در هر ساعت حقوقی برابر با 9.05 یورو دارد.

شهر اشتوتگارت و کار در آلمان

شهر اشتوگارت قوی ترین بخش commercial metropolitan در کشور آلمان می باشد. صنایع مهندسی در این ناحیه به طور گسترده مشغول به فعالیت هستند و شرکت هایی از جمله Daimler، Porsche و Bosch در این شهر واقع شده اند. اگر شما در زمینه ایی متخصص باشید، به طور قطع شغلی مناسب برای شما پیدا می شود.




شهر هامبورگ و کار در آلمان

شهر هامبورگ دومین شهر آلمان در زمینه تجارت است.  شهر هامبورگ را با اسکله هایش می شناسند، اما صنایع دیگری نیز در این شهر وجود دارد. بخش خدماتی شامل  تجارت،توریسم،تحصیل و سلامت می باشد و قوی ترین بخش های اقتصاد هامبورگ هستند در حالی که بخش کشاورزی بایین ترین درآمد را دارد. میانگین حقوق دریافتی در این شهر از میانگین کشور بالاتر است. براساس آمار به دست آمده حقوق پایه  درسال 2019 در این شهر 90،905 یورو است در حالی که در سطح ملی برابر با 70،137 بوده است.

شهر کلن و کار در آلمان

کلن با داشتن اقتصادی پیشرفته، موقعیت های شغلی بیشماری را برای شما فراهم می کند. صنعت اتومبیل سازی هسته ی اقتصادی این شهر است، اما بخش های دیگری از جمله رسانه و بیمه موقعیت های شغلی زیادی را برای شما به وجود می آورند. حقوق دریافتی شما در این شهر، برای شما این موقعیت را فراهم می آورد که زندگی با استاندارهای بالا داشته باشید.

شهر دوسلدوورف و کار در آلمان

براورد شده است که در این شهر 85،000 شرکت مشغول به کار هستند، که این تعداد شهر را به یک قطب اقتصادی تبدیل کرده است که زندگی و کار در آن آینده ایی فوق العاده را برای شما به همراه دارد. صنایع های اصلی در این شهر عبارتند از خدمات بهداشتی و سلامت، نوآوری در صنایع. بخش مد نیز در این شهر تاثیر بسزایی در اقتصاد محلی دارد.

شهر بن و کار در آلمان

پیشنهادهای شغلی زیادی در محیط های کاری کوچک یا متوسط برای شما وجود دارد، برآورد شده است،برآورد شده است که حقوق یک شهروند در بن سالیانه 65،000 یورو است. اگر به عنوان یک فرد تحصیل کرده می خواهید کسب و کار خود را داشته باشید، بن شهری است که به شما این امکان را می دهد.

شهر لیپزیگ و کار در آلمان

لیپزیگ شهری صنعتی است و با فرصت های شغلی و حقوق بالا شناخته می شود. بزرگترین صنعت در این شهر، صنعت اتومبیل سازی است، دو شرکت شناخته شده در سطح جهانی BMW و Porsche در این شهر قرار دارند. صنعت محیط زیست در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است، از این رو نرخ بیکاری در سال 2018 به پایین ترین حد خود از سال 1991 یعنی 6.4% رسید.

شهر درمشتات و کار در آلمان

به لطف شبکه استخدامی گسترده ایی که در این شهر وجود دارد، تعداد زیادی از افراد این شهر مشغول به کار هستند.صنایع شیمی و داروسازی دو بخش پیشرفته اقتصادی در کنار تکنولوژی زیستی،ارتباطات و مهندسی زمینه کاری متفاوتی را برای شما فراهم می کند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
زبان آلمانی را بشناسید
زبان آلمانی را بشناسید

واقعیت این است که آلمانی، زبانی دشوار است، اما شما می توانید همه چیز را یاد بگیرید. بسیاری از دانشجویان بین المللی اقدام به یادگیری زبان آلمانی می کنند و موفق می شوند. آلمانی ها معتقدند :'تمرین بهترین نتیجه را خواهد داشت.' ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: