مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با دانشگاه فنی مونیخ (Munich Technical University)

آشنایی با دانشگاه فنی مونیخ (Munich Technical University)

دانشگاه فنی مونیخ در یک نگاه

دانشگاه فنی مونیخ (TUM) یکی از برترین دانشگاه های اروپا و شناخته شده برای ارائه ی بهترین ها در تحقیق و تدریس، آموزش چند رشته ای و ارتقا فعالیت دانشمندان جوان می باشد. همچنین این دانشگاه، ارتباطات محکمی با شرکت ها و موسسات علمی در سراسر جهان برقرار می کند. دانشگاه TUM از اولین دانشگاه های آلمان بود که در دسته ی برترین های دنیا قرار گرفت؛ علاوه بر این، TUM دائما در بین دانشگاه های برتر اروپا و در رنکینگ بین المللی قرار می گیرد.

TUM به عنوان بهترین دانشگاه اتحادیه ی اروپا شناخته شد

(QS (Quacquarelli Symonds متخصص انگلیسی در تجزیه و تحلیل موسسات آموزش عالی، نظرسنجی هایی را مبنی بر علم و تجارت در مورد کیفیت دانشگاه ها انجام می دهد. همچنین، OS، فراوانی استناد به انتشارات، نسبت دانشکده به دانشجویان و کارکنان بین المللی را نیز ارزیابی می کند.

طبق آخرین آمار TUM با افزایش پنج رتبه ای در جایگاه پنجاهم لقب بهترین دانشگاه اتحادیه ی اروپا را گرفته است. در مقایسه با pan- European، این یکی از چهار دانشگاه فنی میان 50 کشور برتر، به همراه ETH زوریخ، امپریال کالج لندن و EPF لورزان است. انتخاب جایگاه های برتر در رنکینگ، توسط دانشگاه های آمریکا اعلام می شود.

علاوه بر آن TUM در سایر رده بندی های بین المللی در جایگاه های بسیار خوبی قرار دارد. برای مثال، در 'رده بندی جهانی اشتغال پذیری دانشگاه ها' در رده ی چهارم قرار دارد؛ که این رده بندی برای ارزیابی کیفیت دانش فارغ التحصیلان دانشگاه ها می باشد.


سازمان دهی دانشگاه: مدیریت دانشگاه

دانشگاه فنی مونیخ از دسته دانشگاه های کارآفرینی به حساب می آید. ساختارهای مدیریتی و نظارتی این دانشگاه  به گونه ای  سازماندهی شده اند که احساس توانمندی و ابتکار عمل را در دانشجویان و اساتید به وجود بیاورند و آنها را تشویق کنند. 

آمار و نکات

دانشگاه فنی مونیخ 15 دپارتمان دارد و محیطی بسیار عالی را برای تحقیق، پژوهش و آموزش 402،705 دانشجو فراهم کرده که 36 درصد این تعداد را بانوان تشکیل می دهند. بودجه ی این دانشگاه 1,552.5 میلیون یورو است که شامل بیمارستان های این دانشگاه نیز می شود.

آمارهایی از دانشگاه TUM

TUM در یک نگاه :

  • متشکل از 15 دپارتمان
  • ساخت 6 مرکز تحقیقاتی
  • همکاری با 7 شرکت تحقیقاتی
  • دارای 10،825 پرسنل


  • 42,705 دانشجو

جامع ترین آموزش ها را در TUM دریافت کنید. 32 درصد از دانشجویان این دانشگاه خارجی هستند.

  • 178 اختراع

178 اختراع در سال 2017 توسط دانشمندان این دانشگاه به عنوان کار تحقیقاتی ثبت شده است.

  • 17 جایزه نوبل

از سال 1927 تا کنون 17 جایزه نوبل به اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه فنی مونیخ  اعطا شده است. به عنوان مثال رودولف مباور (نوبل فیزیک) و ارنست اتو فیشر (نوبل شیمی).

  • 22 جایزه Leibniz

از سال 1987 تا کنون به دانشمندان TUM اعطا شده است.

  • 80 استارت آپ

از آپریل 2019 با حمایت دانشگاه فنی مونیخ شروع به کار کرده اند.

  • 15000 موقعیت شغلی

در حال حاضر شرکت هایی که حاصل آموزش های این دانشگاه هستند، پیشنهادهای شغلی ارائه می دهند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

آلمان در یک نگاه
آلمان در یک نگاه

به عنوان یک عضو از سازمان ملل، کشور آلمان متعهد شده است که از صلح جهانی حراست کند، برقوانین بین المللی پایبند باشد، از حقوق انسان ها در سراسر جهان محافطت کند و با تمام کشورها طبق قوانین سازمان ملل،همکاری داشته باشد. ...

بیشتر بخوانید
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟
آیا می دانید که در حین تحصیل در آلمان، اجازه ی کار دارید؟

کارآموزی شغلی کوتاه مدت است و به شما به عنوان یک دانشجو این دید را می دهد، که زندگی حرفه ایی به چه صورت است. در دوران کارآموزی شما شانس این را دارید که دانش تئوری خود را به مرحله ی اجرا برسانید و تجربه کسب کنید ...

بیشتر بخوانید
هشت قدم تا تحصیل در آلمان
هشت قدم تا تحصیل در آلمان

اگر شما با حجم زیادی از اطلاعات برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان روبه رو شده اید و نمی توانید تصمیم بگیرید، ما در اینجا مرحله به مرحله روند اخذ پذیرش را برای شما آورده ایم. ما روند اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان را، در هشت مرحله برای شما توضیح می دهیم، ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: