آقا جان میخوای انگلیسی یاد بگیری این کارارو نکن! (بخش دوم)

آقا جان میخوای انگلیسی یاد بگیری این کارارو نکن! (بخش دوم)
  • از انتظار طولانی‌ مدت برای صحبت کردن به انگلیسی، خودداری کن.

یادگیری زبان انگلیسی، یه مهارته و درست مثل مهارت‌هایی همچون رانندگی با ماشین یا نواختن یک ساز موسیقی، باید رو اون تمرین داشته باشی. ممکنه انتظار داشته باشی تا اعتماد به نفس لازم رو برای صحبت به زبان انگلیسی پیدا کنی، اما خیلی صبر نکن- هرچی زودتر شروع به صحبت به زبان انگلیسی کنی، تواناییت سریع‌تر بهبود پیدا میکنه. و این ما رو به نکته‌ی بعدی می‌بره...

  •  از اشتباه کردن نترس.

از ترس باز کردن دهان برای صحبت به زبان انگلیسی و اشتباه کردن، احساس شرمندگی نکن. اگه کلمه‌ای رو اشتباه بگی، آسمون به زمین نمیاد و ترس می‌تونه مانع بزرگی باشه که غلبه بر اون سخته. به‌جای نگرانی در مورد نحوه‌ی واکنش دیگران به تلاشت برای صحبت کردن به زبان انگلیسی، این اطمینان رو داشته باش که اون رو امتحان می‌کنی- و فقط از اشتباهاتی که انجام میدی، درس یاد بگیر.

  • از گرفتار شدن تو گرامر خودداری کن.

هر زبانی قوانین گرامری خاص خودش رو داره و استفاده از ونا، فقط بخشی از فرایند یادگیری یه زبانه. اما خیلی از زبان‌ها، جنبه‌های گرامری ساده‌ای دارن. پس، بر روی بخش‌های سخت زبان انگلیسی تمرکز نکن، بلکه سعی کن ابتدا با یادگیری اجزای ساده‌تر، پیشرفتت رو ادامه بدی. به‌ عنوان مثال، آیا می‌دونستی که انگلیسی، زبان گذشته‌ی ساده‌ای داره و تو می‌تونی زبان گذشته‌ی ساده‌ی خیلی از افعال زبان انگلیسی رو با افزودن '-ed' به انتهای فعل، بدست بیاری. بله، تعداد معدودی افعال بی‌قاعده وجود داره، اما تعدادشون زیاد نیست، پس بهتره اونا رو به خاطر بسپاری.




این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter