چطور با دیدن اخبار انگلیسی یاد بگیریم؟

چطور با دیدن اخبار انگلیسی یاد بگیریم؟

یادگیری انگلیسی می‌تونه به شما کمک کنه تا بفهمین تو دنیا چی می‌گذره. برای انجام این کار، فقط باید اخبار رو بخونین!

خوندن اخبار به زبان انگلیسی، نه‌ فقط به شما تو یادگیری زبان کمک میکنه، بلکه این امکان رو در اختیار شما قرار میده که به‌ هنگام ملاقات با دیگرانی که انگلیسی صحبت می‌کنن، درباره‌ی موضوعات روز صحبت کنین. هر روز، چند خبر که به نظرتون جالبه رو پیدا کنین. سپس، می‌تونین در مورد موضوعاتی که تو جهان رخ داده، با دیگران گفتگو کنین.

وب‌ سایت‌های زیادی وجود داره که توش می‌تونین مقالات خبری نوشته شده برای زبان‌ آموزای انگلیسی رو بخونین. Voice of America دارای مقالاتیه که به‌ آسونی قابل‌ فهمه، اما کلمات و جملات چالش‌ برانگیز هم داره. Breaking News English و News In Levels دارای سطوح مختلفی از اخبار هستن که می‌تونین بر اساس سطح مهارت انگلیسی‌تون، اونا رو انتخاب کنین.

همچنین می‌تونین به هر وب‌ سایت خبری به زبان انگلیسی مثل Yahoo News یا ABC News مراجعه کنین، اما این موضوع رو بخاطر بسپارین که درک مقالات این وب‌ سایت‌ها، سخت‌ تره.




اگه اخبار جهان براتون مهم نیست، ما شما رو مجبور نمی‌کنیم که حتماً تو این زمینه، اخبار بخونین! هر چیزی که براتون جالب یا مهمه رو پیدا کنین و اخبار مربوط به اون رو بخونین. اگر عاشق فن‌ آوری و تکنولوژی هستین، ممکنه از TechCrunch لذت ببرین. اگه اخبار موسیقی رو ترجیح میدین، ممکنه MTV وب‌سایت بهتری براتون باشه.

تمرین خوندن اخبار (و صحبت کردن اون):

  • مقاله ی خبری مورد علاقتون رو پیدا کنید.
  • دنبال کلماتی تو اون مقاله باشین که باهاشون آشنا نیستین و تعاریف‌شون رو پیدا کنین. یعنی، باید بدون اینکه تمام کلمات رو بخونین، مقاله رو جستجو کنین.
  • مقاله رو بخونین.
  • آیا حداقل ایده‌ی اصلی مقاله رو فهمیدین؟ اگه این‌طوره، با صدای بلند توضیح بدین که این مقاله در مورد چیه، مثل اینکه دارین با کسی در موردش صحبت می‌کنین.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

نوشتن یک رزومه موفق یکی ازچالش های دشوار در پیدا کردن شغل می باشد. اکثر کارفرمایان فقط با چند ثانیه نگاه گذرا بر روی رزومه نظر مثبت و یا منفی خود را ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است که شما را با ۹ روش موثر برای نوشتن رزومه آشنا کنیم. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter