مجموعه نکاتی که در هنگام انجام تست تمرینی رسمی جی مت باید بدانید – بخش دوم

مجموعه نکاتی که در هنگام انجام تست تمرینی رسمی جی مت باید بدانید – بخش دوم

نکاتی برای آزمون‌های آزمایشی رسمی جی‌مت

چگونه می‌توانید به بهترین شکل ممکن، از آزمون‌های آزمایشی جی‌مت استفاده کنید؟ چه زمانی باید در آن‌ها شرکت کنید و چگونه آن‌ها می‌توانند بر برنامه‌ی مطالعاتی شما تاثیر بگذارند؟ به این نکات، توجه کنید:

نکته‌ی شماره 2: شرایط تست اصلی را شبیه ‌سازی کنید

آزمون‌های آزمایشی رسمی، تجربه‌ی حقیقی شرکت در امتحان جی‌مت را به شما می‌دهند. تنها نکته‌ای که مثل امتحان اصلی نیست، خود مرکز آزمون است.

برای اینکه هرچه بیشتر این تجربه واقعی باشد، باید فضایی آرام و عاری از حواس‌پرتی پیدا کنید. زمان‌بندی مشابه امتحان را دنبال کنید و بعد از بخش‌های (Reasoning Integrated (IR و Quantitative، یک استراحت هشت دقیقه‌ای به خودتان بدهید. از ماشین‌ حساب خود استفاده نکنید، بلکه به استفاده از ماشین‌ حساب روی صفحه‌ی کامپیوتر عادت کنید (این فقط برای بخش Integrated Reasoning به کار می‌رود).

در اصل، شما باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا تجربه‌ی امتحان را تا جای ممکن به امتحان حقیقی نزدیک کنید.

نکته‌ی شماره‌ی 3: از آزمون‌های آزمایشی برای تمرین امتحان دادن استفاده کنید، نه یادگیری مفاهیم.

امتحان‌های آزمایشی به شما کمک می‌کند تا داوطلب بهتری شوید. شما می‌توانید مدیریت زمان خود را تمرین و برای خود ریتم ایجاد کنید و از درک خود برای تمرین سوال‌ها، استفاده کنید.

آزمون‌های تمرینی کامل، برای بررسی مفاهیم مفید نیستند. برای یادگیری تمام مهارت‌های ریاضی، گرامر یا تفسیر داده‌های مورد نیاز برای جی‌مت، نباید فقط بر روی تست‌های تمرینی تکیه کنید.

درعوض، می‌توانید از این امتحان‌ها برای فهمیدن نا آگاهی‌های خود استفاده کنید و سپس با انجام سایر تمرین‌ها، عیب‌های‌تان را رفع کنید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter