بهترین تست های تمرینی جی مت-بخش اول

بهترین تست های تمرینی جی مت-بخش اول

Official Free GMAT Practice Tests

GMAC، دو تست تمرینی جی‌مت کامل رو تو نرم‌افزار رایگان GMAT Prep خودش ارائه میده. بعد از ایجاد یک حساب کاربری و دانلود نرم‌افزار، می‌تونین به دو تست دسترسی پیدا کنین. شما همچنین 90 سوال تمرینی جی‌مت رایگان رو هم دریافت خواهید کرد- 30 سوال کوانت، 45 سوال وربال و 15 سوال Integrated Reasoning.

این دو تست رایگان تمرینی جی‌مت، تقریباً مشابه همون امتحانیه که تو روز آزمون مشاهده خواهید کرد. اون‌ها دارای هر چهار بخش امتحان اصلی جی‌مت هستن- آنالیتیک رایتینگ، Integrated Reasoning، کوانت و وربال و بین هر بخش، صفحات دستورالعمل‌هایی مثل امتحان اصلی تعبیه شده.

از اونجایی‌که سوالا توسط خود طراحان آزمون اصلی طراحی میشه، پس آزمون‌ها، نمایش واقع ‌بینانه‌تری از سوالای جی‌مت هستن. امتحان شما مثل امتحان اصلی جی‌مت، نمره‌گذاری میشه.

چند تفاوت بین تست‌های تمرینی رایگان جی‌مت و آزمون واقعی وجود داره. تست‌های تمرینی، به شما این امکان رو میده تا زمان رو نگه دارین و تا جایی‌‌‌که دوست دارین و می‌خواین، دستورالعمل‌های مربوط به پاسخ دادن به سوالا رو بخونین. تو تست جی‌مت اصلی، 10 دقیقه برای خوندن راهنمایی‌های مربوط به بخش آنالیتیک رایتینگ و فقط یک دقیقه برای خوندن راهنمایی‌های سوالات دیگه وقت دارین.

شما همچنین می‌تونین تو هر زمانی، تست‌های تمرینی رو نگه دارین، سوال‌هایی رو که در موردشون اطمینان ندارین، کنار بذارین و هر زمان که دوست دارین، پاسخ یک سوال رو ببینین. البته، هیچ‌کدوم از این گزینه‌ها، به‌هنگام برگزاری امتحان اصلی، در دسترس شما قرار نمیگیره، اما اون‌ها ابزارهای مطالعاتی مفیدی هستن.

یک ویژگی مفید دیگه هم برای این دو تست تمرینی رسمی جی‌مت وجود داره. از اونجایی‌که اون‌ها منبع عظیمی از سوالای تمرینی هستن، در واقع، می‌تونین بیش از یک‌بار از اون‌ها استفاده کنین. ممکنه چند سوال تکراری هم ببینین، اما بیشترشون برای بار دوم و حتی سوم، جدیدن. در حقیقت، به‌لطف نرم‌افزار GMAT Prep، چهار تا شش تست تمرینی رایگان، در اختیارتون قرار میگیره.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter