منابع تست تمرینی جی مت-منهتن

منابع تست تمرینی جی مت-منهتن

Manhattan Prep

برای سومین تست تمرینی جی‌مت رایگان و غیررسمی شما، به ManhattanPrep.com مراجعه کنید. برای دسترسی به این آزمون، فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

سوالای مربوط به آزمون Manhattan Prep، دارای کیفیت بالایی هستن، اما تصاویر آزمون، با امتحان اصلی چندان مطابقتی ندارن. اگرچه توصیه میشه از زمان‌بندی مشابه امتحان جی‌مت پیروی کنین، اما گزینه‌ی تنظیم دستی تنظیمات زمان رو هم در اختیار دارید.

شما می‌تونین محدوده‌ی زمانی رو بر اساس هر بخش افزایش بدین یا آزمون رو کاملاً بدون زمان انجام بدین. شما همچنین می‌تونید برای هر سوال، محدودیت زمانی برای خود تعیین کنید. اگه از این گزینه استفاده کردید، پس از اتمام زمان‌تون، صرف‌نظر از اینکه آیا به اون سوال پاسخ دادین یا نه، باید به سوال بعدی برید.

سوالای جی‌متی رو که جواب ندین، می‌تونه نمره‌ی شما رو پایین بیاره، اما به‌هنگام ایجاد ریتم امتحانی، این گزینه می‌تونه براتون مفید باشه. در عین حال، همیشه بهترین روش، اختصاص یک زمان مشخص بر روی هر سوال توی یک بخش نیست.

برای مثال، سوالات حل مسئله، ممکنه طولانی‌تر از سوالای کفایت داده تو ریاضی باشه و سوالای درک مطلب، ممکنه طولانی‌تر از سوالای تصحیح جمله تو وربال باشه. این منبع تمرینی، می‌تونه برای تقویت مهارت‌های مدیریت زمان شما مفید باشه، اما واقع‌بینانه‌ترین تجربه‌ی شرکت تو آزمون جی‌مت نیست.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter