مجموعه نکاتی که در هنگام انجام تست تمرینی رسمی جی مت باید بدانید- بخش اول

مجموعه نکاتی که در هنگام انجام تست تمرینی رسمی جی مت باید بدانید- بخش اول

نکاتی در مورد شرکت تو آزمون‌های تمرینی رسمی جی‌مت

چه ‌جوری می‌تونید به بهترین شکل ممکن، از آزمون‌های آزمایشی جی‌مت استفاده کنید؟ چه زمانی باید تو اون‌ها شرکت کنید و چه‌ جوری اون‌ها می‌تونن بر برنامه‌ی مطالعاتی شما تاثیر بذارن؟ به این نکات، توجه کنید:

نکته‌ی 1: یک امتحان رو در شروع دوره‌ی آمادگی‌تون و اون یکی رو تو پایان این دوره بدین

از آنجایی‌که فقط دو تست تمرینی رسمی وجود داره، باید در ‌هنگام انتخاب زمان شرکت توی این دو تست، هدفمند عمل کنین. ما شرکت تو نخستین امتحان رو در نزدیکی زمان شروع آمادگی‌تون و دومین امتحان رو در نزدیکی انتهای دوره‌ی آمادگی‌تون، توصیه می‌کنیم. شما می‌تونید زمانی رو برای آشنایی‌تون با فرمت و ساختار امتحان جی‌مت و سپس مرور مفاهیم کلیدی اون، اختصاص بدین.

پس از آشنا شدن با آزمون، می‌تونید تو اولین تست تمرینی رسمی جی‌مت رایگان‌تون، شرکت کنید تا با تجربه‌ی امتحان دادن، آشنا بشین، سطح نمره‌ی فعلی‌تون رو تشخیص بدید و نقاط قوت و ضعف ‌تون رو شناسایی کنید.

در ادامه‌ی فرایند آمادگی‌تون، می‌تونید دوباره توی این آزمون شرکت کنید، اما احتمالاً با چند سوال تکراری مواجه خواهید شد. ما توصیه می‌کنیم که امتحان تمرینی رسمی دومتون رو زمانی نزدیک به انتهای دوره‌ی آمادگی‌تون برگزار کنید. وقتی کلی نمونه سوال رو بررسی کردید و جواب دادید، می‌تونید این آزمون رو برای سنجش پیشرفت‌تون، انجام بدین.

بین این آزمون‌های تمرینی رسمی جی‌مت، شما همچنین می‌تونید برای سنجش پیشرفت‌تون، تو آزمون‌های تمرینی غیررسمی هم شرکت کنید. از آنجایی‌که آزمون‌های رسمی، نسخه‌های واقع ‌بینانه ‌تری از امتحان جی‌مت هستن، استفاده از یکی از اون‌ها به‌عنوان یک تست تمرینی تشخیصی و آزمون دوم بعد از گذراندن مدت زمان قابل ‌توجهی از زمان درس خوندن‌تون، مفیده.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

GMAT یا GRE؟

GMAT یا GRE؟

خیلی از کسانی که هدفشون ورود به MBA هست مردد هستن که آزمون GRE رو انجام بدن یا GMAT ؟اساسا آزمون GMAT همواره معیار تعیین سطح استعداد تحصیلی در Business Schools بوده اما مدتی میشه که آزمون GRE البته بعد از تغییراتی که در سال 2011 انجام داد، تونست رقیب خوب ...

بیشتر بخوانید
اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

اشتباهات رایج در حل سوالات DATA Sufficiency جی مت

آیا دقت کرده اید که تحلیل یک گزاره در واقع سخت تر از دو گزاره است. زیرا گزاره دیگر اغلب یک نکته، یک راهنمایی یا پاره ای از اطلاعات را به همراه دارد که می توان برای تشخیص حقه یا تله سوال از آن استفاده کرد. ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

آشنایی با سوالات ریاضی آزمون GMAT

همانطور که میدونید آزمونGMAT آزمونی بین المللی است جهت ادامه تحصیل درزمینه های تجارت، بازرگانی ومدیریت. مدت زمان GMAT سه ساعت ونیم می باشد، ولی بطورکلی با احتساب زمان استراحت بین آزمون، حدود 4 ساعت به طول می انجامد. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter