چه چیزهایی باید سر جلسه ی GRE همراه داشت؟

چه چیزهایی باید سر جلسه ی GRE همراه داشت؟

تبریک – دیگه داره روزش میرسه! آیا میدونید که چه چیزهایی باید سر جلسه امتحان GRE بیارید وچه چیزهایی رو باید توی خونه بذارید؟

کارت شناسایی 

یه کارت شناسایی از نظر تکنیکی کافیه، ولی جهت احتیاط دو تا بیارید. کارت های شناسایی معتبر شامل گذرنامه، گواهینامه ی رانندگی و کارت پایان خدمت می شن. اسمی که روی کارت شناسایی تون هست، دقیقا باید با مشخصاتی که هنگام ثبت نام درج کردید، منطبق باشه! این شامل هر کاراکتر خاصی هم که در اسمتون هست، می شه.

ایمیل تاییدیه

این همون ایمیلیه که موقع ثبت نام آزمون از ETS گرفتید. اونو پرینت کنید و همراهتون بیارید.

چندتا مداد 

مرکز آزمون GRE ممکنه بهتون مداد بده. ولی قانون رسمی ETS اینه که مداد وپاک کن نباید به بچه ها داده بشه. چندتا مداد (نه مدادنوکی) که تیز تراشیده شدن با خودتون بیارید که روز آزمون سردرگم نشید.

یه میان وعده و نوشیدنی و خوراکی هایی با کربوهیدرات ساده 

روز امتحان جی آر ای وقت رژیم گرفتن نیست. مغز شما از گلیکوژن که نوعی قند هست، به عنوان سوخت استفاده می کنه. با اینکه موقع آزمون شما نشستید و تحرکی ندارید، ولی مغزتون داره به شدت ورزش می کنه. کم آب شدن بدن هم می تونه باعث بشه نتونید درست فکر کنید. کمی آب یا از نوشیدنی هایی که وقت ورزش استفاده می کنید و همین طور یه میان وعده ی پرکبوهیدرات، مثل میوه ی خشک یا چوب شور، با خودتون بیارید. اگه معمولا برای کار کردن به کافئین نیاز دارید با خودتون نوشابه یا قهوه بیارید. اگه نه، روز آزمون GRE وقت تست کردن نیست، خوراکی هایی بیارید که همیشه با بدنتون سازگاره.




لیست دانشگاه ها یا مدرسه ها

می تونید رایگان نتیجه ی امتحانتون رو به چهار دانشگاه بفرستید. اگه از قبل وقتی داشتید ثبت نام می کردید، لیستی از این مدرسه ها تهیه نکردید، چنین لیستی رو روز آزمون GRE در ذهنتون داشته باشید. موقعی که دارید آزمون می دید این شانسو دارید که دانشگاهی که دوست دارید رو به طور دقیق ذکرکنید.

کفش و لباس راحت

چندلایه لباس بپوشید و به راحتی لباسها هم توجه کنید. موقعی که دارید آزمون می دید، قراره که چند ساعت ثابت یک جا بنشینید؛ قطعا دلتون نمی خواد تموم این مدت یه زیپ یا آویز لباس اذیتتون کنه. روز امتحان جی آر ای وقت خوبی برای استفاده از سویشرت و گرمکن مورد علاقه تونه. حواستون باشه که ممکنه به عنوان قسمتی از فرایند امنیتی، ازتون بخوان که جیب هاتون رو خالی کنید، آستین ها یا پایین شلوارتون رو بالا بزنید، یا کت یا سویشرت تون رو بتکونید.

جواهرات و ساعت ممنوع!

دستبند، گردنبند، کیف دوشی، کیف پول، هدفون یا هر چیزی شبیه اینا نیارید. باید اینا رو در طول آزمون GRE داخل کمد قرار بدید. کمد ها قاعدتا امنیت دارن، ولی اگه وسایل غیر ضروری تون رو توی ماشین یا خونه بذارید، خیالتون راحت تر خواهد بود. فقط حلقه های ازدواج و نامزدی از این امر استثناء هستن.

ماشین حساب ممنوع!

برای قسمت کوانت فقط از ماشین حساب روی صفحه استفاده خواهید کرد.

موبایل ممنوع!

می تونید موبایلتون رو داخل کمد بذارید ولی من شخصا وقتی موبایلمو توی خونه یا ماشین می ذارم خیالم راحت تره. قوانین GRE برای استفاده از موبایل، حتی در تایم استراحت، خیلی سخت گیرانه ست. هیچ کس نمی خواد به خاطر یه اشتباه ساده یا یه سوء تفاهم، نمره ش کنسل بشه.

دوستان یا اعضای خانواده رو با خودتون نیارید.کسی اجازه نداره با شما سر جلسه بیاد.

امتحان کردن راهکارهای جدید ممنوع!

تا اینجای کار خوب پیش اومدی. تا الان کلی تلاش کردی و تنها کاری که الان باید بکنی اینه که آزمون رو تموم کنی. هیچ استراتژی جدیدی رو روز آزمون GRE امتحان نکنید و همون تکنیک های خوبی رو که تا الان استفاده می کردید در طول آزمون هم به کار ببرید: حدس زدن در روز آزمون نیازه، با دقت خوندن، و با دقت به سوال فکر کردن به جای عجله کردن هم از نکات مهمه. امیدوارم روزامتحان موفق باشید!

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

مفروضات بدون ارائه دلیل یکی از معمول ترین ایرادهای موجود در بخش تحلیل استدلال در آزمون GRE است. میدونید که توی این بخش شما باید یک استدلال داده شده رو نقد کنید و ایرادهای معمولش رو پیدا کنید. این Unjustified Assumption خیلی مهمه. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter