برای جی آر ای برگه تقلب بساز!

برای جی آر ای برگه تقلب بساز!

یادتون هست در دبیرستان بعضی وقتا اجازه داشتید یه برگه تقلب یه صفحه ای با خودتون بیارید؟ من همیشه روزها وقت می گذاشتم تا مطالب یک ترم رو توی اون برگه تقلب ها با خطی خوش بنویسم. چیزی که خنده داره اینه که تا روز امتحان هیچ وقت نیاز پیدا نمی کردم که به اون برگه تقلبی درست کرده بودم، نگاه بندازم. بعد از اون همه وقت که روی درست کردنشون گذاشته بودم، در عمل همه شون رو حفظ کرده بودم. بنابرین حتی اگه نتونید برگه تقلب هاتون رو با خودتون سر جلسه ی آزمون GRE بیارید، با این حال بازم می تونید از درست کردشون سود ببرید. ترکیب کردن یادداشت ها و تفکراتتون رو یه برگه بهتون نمایی بزرگ از موضوع می ده و بهتون می گه که چی می دونید و چی نمی دونید. موضوعی رو انتخاب کنید که گسترده ست، ولی نه بیش از حد گسترده. برای ایده گرفتن به فصل 5 کتاب پنج پوندی یه نگاه بندازید: از Exponents and Roots می شه یه برگه تقلب خوب ساخت،یا از Inequalities and Absolute Values, or Rates and Work هم همین طور. چیزی رو انتخاب کنید که قبلا خوندید، نه یه موضوع کاملا جدید. می خوایم چیزی رو که می دونیم خلاص کنیم و بدونیم که چه چیزی هست که باید بدونیم ولی نمی دونیم.

یک راست نرید سراغ Strategy Guide ( راهنمای راهبردی). در عوض، با خلاصه نویسی دانش خودتون شرع کنید- همچنین یادداشت هاتون، اگر دارید. روی به یاد سپاری مهم ترین اطلاعات و معادله ها، فرایندهای حل مسئله و مطالبی که باید حواستون بهشون باشه، تمرکز کنید. اگر دارید یه برگه تقلب برای سرعت و کار درست می کنید، قطعا معادله ی کار=سرعت*زمان رو در اون می نویسید. ولی حتما یه مثال هم از نحوه ی کشیدن جدول کار/سرعت/زمان یا شاید نکته ای در مورد اینکه چه موقع از تخمین و چه موقع از جبر استفاده کنیم، در اون بنویسید.

یه منبع خوب از مسئله ها پیدا کنید

به طور ایده آل، شما باید درعین حالی که مسئله های جدید حل می کنید، مسائلی رو که قبلا حل کردید مرور کنید.وقتی داشتید یه مسئله ی سرعت و کار رو حل می کردید، کاری انجام دادید که قبلا در برگه تقلب هاتون ننوشته باشید؟ بنویسیدش. توی یه تله ی خیلی هوشمندانه افتادید؟ اون رو هم به برگه اضافه کنید. اگه یه مسئله بار اول سردرگم تون می کنه ولی بعدا متوجه ش می شید و می فهمید که دفعه ی بعد چه کار کنید که سردرگم نشید، اون رو هم بنویسید. چه چیزی هست که می خواید روز آزمون GRE وقتی یه مسئله شبیه اون می بینید، بشناسیدش و حواستون بهش باشه؟




ترکیب کنید

کمی زمان بگذارید و شباهت ها و تفاوت های بین مسئله هایی که می بینید رو بررسی کنید. وقتی این اواخر با یکی از بچه ها این تمرین رو انجام دادیم، تصمیم گرفتیم مسئله های کار و سرعت رو بر اساس اینکه هر مسئله چه اطلاعاتی به ما می ده، دسته بندی کنیم. بهمون کار و سرعت رو می ده و میخواد که ما زمان رو محاسبه کنیم؟ یا اینکه کار و زمان رو می ده و می خواد که ما سرعت رو محاسبه کنیم؟ این دو موقعیت، تا حدودی دو رویکرد متفاوت رو می طلبند. ما همین طور یه طبقه بندی از مسئله های مشابه کار و سرعت انجام دادیم که همه ی اونها اطلاعاتی در مورد دو نفر یا دو ماشین که به تنهایی کار می کنن داده بودند و خواسته بودند که ما محاسبه کنیم اگر اون دو، با هم کار کنن چه اتفاقی می افته. اینطور مسئله ها معمولا رویکرد پایه ای مشابهی رو می طلبند، بنابرین شاگرد من یه طرح کلی از این رویکرد روی برگه تقلبش نوشت.

مرور و اصلاح

اگر یک تمرن در مورد شما جواب می ده ، فقط یک بار انجامش ندید و از بگذرید. یا اگر یه مسئله ی کار و سرعت رو که باید درست جواب می دادید، غلط جواب دادید، یه نگاه دیگه به برگه تقلبتون بندازید: چیزی بوده که جا انداخته باشید؟ به طور دوره ای برگه تقلب هایی که ساختید رو مرور کنید و اگه لازم بود اطلاعات یا جزئیات بیشتری رو به اونها اضافه کنید. همون طور که مطالعه می کنید و بیشتر یاد می گیرید، درکتون از یک موضوع عمیق تر می شه و عناصری رو در مسئله ها تشخیص می دید که قبلا متوجه شون نمی شدید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

مفروضات بدون ارائه دلیل یکی از معمول ترین ایرادهای موجود در بخش تحلیل استدلال در آزمون GRE است. میدونید که توی این بخش شما باید یک استدلال داده شده رو نقد کنید و ایرادهای معمولش رو پیدا کنید. این Unjustified Assumption خیلی مهمه. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter