9روش برای یادگیری GRE در اتوبوس

9روش برای یادگیری GRE در اتوبوس

آیا وقتی در اتوبوس یا در اتاق انتظار نشسته اید وقت اضافی دارید؟ با این روش ها وقت خود را صرف خواندن GRE کنید.

از فلش کارت برای مرور واژگان استفاده کنید

 با فلش کارت هایی که در کامپیوتر از آن ها استفاده می کنید هم همگام سازشوید. به طوری که می توانید وقتی دور از خانه هستید هم واژگان را مرور کنید.

به لغات ضبط شده گوش کنید

تعدادی فایل های لغت قابل دانلود جی آر ای در دسترس است. اگر زمان دارید، می توانید خودتان لغاتی که می خواهید تمرین کنید را ضبط کنید، سپس در حالی که حافظه خود را امتحان می کنید به لغات ضبط شده گوش دهید.

روی ریاضی ذهنی تان تمرین کنید

حس عددی را در خود بسازید و با انجام دادن حساب ها در ذهن خود، حافظه تان را تقویت کنید. با این دو تمرین شروع کنید: مربعی از اعداد 1 تا 20 را بدون کاغذ و قلم محاسبه کنید. و سپس این اعداد را به 100 برسانید.

ویدئوی ریاضی آکادمی خان را به صورت آنلاین ببینید

آکادمی خان یکی از منابع مورد علاقه ما برای بررسی محتوای ریاضی است. آنها فیلم های خود را از طریق برنامه ها اندروید و Ios در اختیارتان قرار می دهند.

معلومات علم حساب خود را با بازی های ریاضی تجدید کنید

 تعدادی از بازی های ریاضی در قالب برنامه و به صورت آنلاین در دسترس هستند. ( یکی از بهترین آن ها Zetamac Arithmetic Game است.) حتی اگر در آزمون GRE به شما ماشین حساب داده می شود، انجام دادن یک حساب ساده در ذهنتان اغلب سریع تر است. به علاوه، تمرین ریاضی به شما کمک می کند جلوی اشتباهات خود را گرفته و آن ها را تصحیح کنید.




کتاب های غیر داستانی خوب بخوانید

 چند کتاب غیر داستانی جمع کنید تا در طول مسافرت یا وقتی در انتظار هستید آن را بخوانید. هر چه بیشتر بخوانید، بیشتر با با واژگان پیچیده و منطق پیچیده مورد استفاده در مسائل GRE آشنا می شوید. برای شروع، نیویورک تایمز و یا اکونومیست را امتحان کنید.

فکر کنید اما ننویسید

 لازم نیست در هر زمان و مکانی روی کاغذ مسائل GRE را حل کنید. یک کتاب برای تمرین مسائل همراه خود داشته باشید. اما سعی کنید فقط ان را بخوانید و در مورد رویکرد صحیح آن فکر کنید. این یک تمرین عالی برای کسی است که تمایل دارد با سرعت زیاد بخواند. و دوست دارد با سرعت به ریاضی برسد. اگر وسیله شما کلام است، بسیاری از مشکلات کلامی بدون هیچ کاغذی حل می شوند.

آگاهی از زمان را در خود ایجاد کنید

 اگر میدانستید که یک دقیقه یا دو دقیقه چطور میگذرد، بدون حتی یک نگاه به ساعت GRE را می خواندید. با تنظیم یک تایمر روی گوشی تان از زمان آگاه شوید، آن را کنار بگذارید و دقیقا بعد از یک دقیقه به آن نگاه کنید. اگر این تمرین را چند بار انجام دهید حس می کنید که یک یا دو دقیقه چطور گذشته است. و وقتی زمان بیش از اندازه ای را گذراندید به شما هشدار می دهد.

کتاب های الکترونیکی GRE را در گوشی، تبلت، و یا کتاب خوان خود بخوانید

 Manhattan Prep GRE Strategy Guides راهنمایی های استراتژی مدرسه مقرماتی منهتن به صورت آنلاین در دسترس هستند. حتی به نرم افزار KINDLE هم برای خواندن آن ها نیازی ندارید. میتوانید برنامه KINDLE را روی کامپیوترتان یا گوشی اندروید یا iOS خود دانلود کنید. وقتی زمان کمی دارید، موضوع سختی را انتخاب کنید و فصل راهنمای استراتژی مربوط به آن را بخوانید یا دوباره شروع به خواندنش کنید. حداقل چیزی را که قبلا به آن فکر نمی کردید یاد خواهید گرفت.

هیچوقت برای نخواندن GRE بهانه نیاورید. نیازی نیست در یک اتاق خلوت پشت میزتان بنشینید و بدون وقفه به مدت سه ساعت متوالی بخوانید. (مگر اینکه در حال انجام تست تمرینی باشید!). تا زمانی که به نمره ای که می خواهید دست پیدا کنید، هر موقع زمان اضافی پیدا کردید ، در هر کجا، مطالعه کنید. با گذشت زمان، چند دقیقه اینجا و آنجا باعث می شود نکات بیشتری در یک روز یاد بگیرید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

مفروضات بدون ارائه دلیل یکی از معمول ترین ایرادهای موجود در بخش تحلیل استدلال در آزمون GRE است. میدونید که توی این بخش شما باید یک استدلال داده شده رو نقد کنید و ایرادهای معمولش رو پیدا کنید. این Unjustified Assumption خیلی مهمه. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter