بهترین مرکز آموزش جی آر ای کجاست؟

بهترین مرکز آموزش جی آر ای کجاست؟

کلاسی معتبر برای موفقیت در آزمون جی آر ای

باتوجه به اینکه جی آر ای یک آزمون استعداد تحصیلی می باشد و شامل بخش های مختلفی مانند وربال و رایتینگ و کوانت است و اساسا برای ارزیابی توانایی استدلال منطقی داوطلب طراحی شده است؛ الگوریتمی هوشمند و پیچیده دارد که پاسخگویی به پرسش های این آزمون را به هوش داوطلب مرتبط کرده است. اغلب افرادی که نمرات بالایی در آزمون GRE بدست می آورند، موقع اپلای کردن برای دانشگاه های معتبر آمریکا، کانادا و اروپا در اولویت هستند و به هیچ عنوان این مسئله از دید مسئول بررسی کننده ی مدارک داوطلبین پنهان نخواهد ماند.

بدست آوردن نمره ی بالا در آزمون جی آر ای کار دشواری است و مستلزم دانش زبانی خوب و استادی است که خودش تجربه ی شرکت در آزمون جی ار ای را داشته باشد و در امر آموزش دارای تجربه  کافی باشد .

قطعا شما هم نظاره گر تبلیغات افراد یا موسسات بی شماری هستید که مدعی آموزش جی آر ای هستند، اما سوال این است  از کجا می توان فهمید که فرد یا موسسه مورد نظر صلاحیت لازم برای آموزش جی آر ای را دارد؟ چون با انتخاب اشتباه هم از نظر مالی متضرر خواهید شد هم زمان زیادی را با کسب اطلاعات غلط از دست خواهید داد و اساسا به بیراهه خواهید رفت.

دقیقا نقش مهم یک استاد باتجربه یا موسسه حرفه ای در زمینه آموزش GRE، اینجا مشخص می شود.

کلاس های آزمون جی آر ای در مجموعه زنگنه

موسسه تخصصی زبان زنگنه با مدیریت دکتر ابوالفضل زنگنه از 15 سال پیش تا کنون به عنوان اولین موسسه برگزار کننده کلاس های گروهی و خصوصی GRE با بررسی وضعیت متقاضیان فراوان طی این سال ها و کسب نمرات بالا توسط زبان آموزان که کارنامه های آن ها گواه این مدعاست، دوره های آموزشی و جزواتی را طراحی کرده که در کوتاه ترین زمان ممکن متقاضی را برای آزمون جی آر ای آماده می کند و وی را از سردرگمی و شک درباره انواع منابع و کتاب های موجود در بازار رها می سازد.

این دوره ها عبارتند از:

  • وربال و رایتینگ
  • کوانت
  • ریشه شناسی یا Etymology




که برگذاری هر سه دوره نهایتا در کمتر از 3 ماه به پایان خواهد رسید.

موسسه زنگنه در دوره وربال و رایتینگ GRE علاوه بر بهره گیری از اساتید بنام خود، به بررسی و آموزش انواع سوالات، تکنیک های پاسخگویی، حل تمرین و رفع اشکال بیش از 100 نمونه سوال واقعی آزمون های قبلی با استفاده از بروزترین امکانات آموزشی و برگزاری آزمون شبیه سازی شده جی آر ای می پردازد.

در دوره ی ریاضیات (کوانت) نیز ضمن بررسی و آموزش سرفصل های مورد نیاز در آزمون جی آر ای علاوه بر حل تمرین و تست زنی به رفع اشکال مشکل ترین نمونه سوالات ریاضی GMAT پرداخته می شود؛ تا زبان آموز آماده پاسخگویی به سخت ترین سوالات در روز آزمون جی آر ای باشد. این امر به صورت ناخودآگاه باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس و از بین رفتن استرس در روز آزمون اصلی خواهد شد.

دوره ریشه شناسی لغات برای آزمون جی آر ای

این دوره در کنار وربال و رایتینگ و کوانت معنا دارد؛ به نحوی که متقاضیانی که در این دوره شرکت کرده اند در پاسخ به سوالات SE بسیار خوب عمل کرده و بالاترین امتیاز را از این بخش کسب می کنند و کوتاهترین راه برای یادگیری بسیاری از سوالات سخت و پیچیده می باشد که دانستن آن ها برای کسب نمره بالا در جی ار ای اجتناب ناپذیر است.

موسسه تخصصی زبان زنگنه برای بالابردن دانش زبان آموزان و بهبود عملکرد آن ها اقدام به برگزاری ماک تست جی آر ای (Paper Based) کرده است. اگرچه این آزمون محیط آزمون اصلی را تداعی نمی کند اما از نظر کیفیت سوالات و محک زبان آموزان در بخش رایتینگ بسیار بسیار تاثیرگذار است. به نحوی که نمرات این آزمون با نمرات آزمون اصلی تفاوت چندانی نداشته و ارزیابی علمی دقیقی بدست می دهد.

لازم به ذکر است موسسه زنگنه دوره های خود را بصورت آنلاین نیز ارائه کرده و علاوه بر کمتر کردن هزینه های متقاضیان راحتی بیشتر و امکان بازبینی ویدئوی جلسات را نیز به دیگر مزایای این دوره های اضافه کرده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
7 عادت خوب در مطالعه GRE

7 عادت خوب در مطالعه GRE

تو این مقاله، من می‌خوام یک توصیه مطالعاتی کوچیک رو با شما در میون بذارم. این سخنیه که من قاطعانه باور دارم که درسته: '30 دقیقه مطالعه‌ی با تمرکز بالا بهتر از 2 ساعت مطالعه‌ی نیم‌بنده.' هر چقدر فرد تلاش کنه از طریق یک جلسه‌ی ماراتون‌گونه‌ی پایان هفته‌ای چ ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter