هشت چیزی که موج سواری به من یاد داد تا برای آزمون جی ار ای بهتر آماده بشم. (درس شش،هفت وهشت)

هشت چیزی که موج سواری به من یاد داد تا برای آزمون جی ار ای بهتر آماده بشم. (درس شش،هفت وهشت)

درس 6: تنفس مهمه

صحبت از اینه که کدوم تنفس از اهمیت زیادی برخورداره! به هنگام موج‌سواری، شما باید برای گرفتن یه موج، سخت تلاش کنین و بعد (اگه مثل من باشین)، باید برای گرفتن درست اون موج و ایستادن روی اون، سخت تمرکز داشته باشین. من فهمیدم که می‌تونم اونقدر تمرکز داشته باشم که نفسم رو نگه دارم و بعد اگه اُفتادم و زیر آب رفتم، ممکنه با کمبود اکسیژن مواجه بشم. بنابراین، همواره به خودم یادآوری می‌کنم نفسم رو حفظ کنم و نفس عمیقی بکشم.

تو آزمون GRE، تنفس انرژیه. قبل و بعد از هر سوال، نفس عمیقی بکشین. اونقدر غرق سوال نشین که نفس‌تون رو نگه دارین یا به‌ سختی نفس بکشین. این ممکنه کم‌اهمیت به نظر برسه، اما اگه به انجام این کار مدام متعهد باشین، می‌فهمین که قدرت بیشتری پیدا می‌کنین و اشتباهات کمتری در جی ار ای مرتکب میشین.

درس 7: بُردهای کوچک رو جشن بگیرین

اولین باری که بر روی یه موج ایستادم و نیفتادم، رو به خاطر دارم. من فریاد می‌زدم و دست تکان می‌دادم و از همه می‌پرسیدم آیا اون صحنه رو دیدن یا نه. البته، هیچکی اون صحنه رو ندیده بود، چون یه موج کوتاه بود و عملکرد من به هیچ وجه شگفت‌انگیز نبود. من از هر موج دیگه‌ای که اون روز سوار شدم، اُفتادم و با اعصاب داغون به خونه رفتم.




آمادگی برای آزمون GRE می‌تونه یک جاده‌ی طولانی و سخت باشه. شما ممکنه در طول حضورتون در کلاس جی ار ای به یه ثبات برسین و افزایش نمره‌تون رو برای مدتی نبینین. شما ممکنه از جاییکه در اون هستین و مسیری که می‌خواین برین، بترسین. اگه می‌خواین تا آخر این مسیر سخت رو برین، واقعاً مهمه که دائماً به خودتون چیزهای خوب رو یادآوری کنین. حتی اگه این چیزی کوچکی باشه، مثل اشتباه نکردن تو ساده‌سازی یه کسر یا یادآوری یه قانون هندسی: نسبت به اون آماده باشین. مدام به خودتون تمام روش‌های کوچک و بزرگ بهتر شدن رو یادآوری کنین، حتی اگه این بهتر شدن به بهبود قابل‌توجه نمره منتهی نشه. اعتماد داشته باشین، با گذشت زمان، بهتر میشه.

درس 8: جذابیت رو پیدا کنین

من هنوز به هیچ عنوان موج‌سوار شایسته‌ای نیستم، چه برسه به یه موج‌سوار خوب. اما می‌خوام به کارم ادامه بدم، چون هر بار که میرم، کمی بهتر میشم؛ چون بر این باورم که روزی موج‌سوار شایسته‌ای میشم؛ چون در طول مسیر، لذت می‌برم.

نمی‌خوام دروغ بگم و به شما بگم درس خوندن برای GRE مثل یه طوفانه. اما شما باید روش‌هایی رو برای جذاب کردن اون پیدا کنین، چه درس خوندن با دوستان باشه یا پاداش دادن به خود با وعده‌های غذایی. اگه تصمیم به استراحت دادن به خودتون گرفتین و برای اولین بار به موج‌سواری رفتین، این توصیه‌ی من رو به یاد بیارین.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

6 ایراد معمول در رایتینگ تحلیلی GRE

مفروضات بدون ارائه دلیل یکی از معمول ترین ایرادهای موجود در بخش تحلیل استدلال در آزمون GRE است. میدونید که توی این بخش شما باید یک استدلال داده شده رو نقد کنید و ایرادهای معمولش رو پیدا کنید. این Unjustified Assumption خیلی مهمه. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter