تفاوت بین Lecture های TOEFL و Lecture های واقعی در دانشگاه

تفاوت بین Lecture های TOEFL و Lecture های واقعی در دانشگاه

Lecture TOEFL کندتر از بیشتر Lecture های در کالج است.
اساتید در Lecture های تافل با فاصله زمانی نسبتاً کندتری در مقایسه با حد متوسط سرعت Lecture استاد در دانشگاه واقعی صحبت می‌کنند. این تفاوت نسبتاً فراوان است. در واقع احتمالاً شما هم در کلاسهای آتی خود استادی خواهید داشت که با گامی کند و دقیق در زمینه Lecture های TOEFL صحبت کند. اما این موضوع را تضمین نمی‌کند و اغلب نیز در بیشتر مواقع، اساتید شما حداقل کمی سریع‌تر از استاد آزمون تافل و برخی اوقات هم بسیار سریع‌ترر از وی صحبت می‌کند!
اساتید تافل سخنگویان عمومی خبره ای هستند
سخن گفتن صرفاً در سطحی کندتر از حد متوسط فقط شیوه مورد استفاده در آزمون TOEFL نیست تا برای ممتحنین آن‌ها در سیستم ESL (انگلیسی به عنوان زبان دوم) کارها را ساده تر نمایند. کند کردن سرعت Lecture تنها تا حدودی شیوه مطلوب Lecture در سطح عمومی محسوب می‌شود (و چیزی که شما به هنگام بکارگیری سخنرانی عملی تافل باید خودتان از آن استفاده نمایید). اساتید آزمون TOEFL از لحاظ گام تعادل کاملی برقرار می‌کنند. آن‌ها به حد کافی کند و شمرده صحبت می‌کنند که کاربر متوسط زبان انگلیسی آنچه را که می‌شوند از دست ندهد و از درک ایده‌های کلیدی محروم نشود. اما آن‌ها به حد کافی سریع سخن می گویند که گام صحبت آن‌ها به شکلی دردناک آرام و کند نباشد. Lecture بسیار سریع ممکن است احتمالاً نامعقول به نظر برسد. Lecture بسیار کند و آرام ظاهراً خسته کننده و حتی توهین به مخاطب است.
اساتید آزمون تافل نیز در استفاده از لحن، تاکید، احساس و صدای شخصی در Lecture های خود ماهر هستند. گفتگوهای آزمون تافل فقط به حد کافی عاطفی هستند تا در آن‌ها شرکت کنند، اما این Lecture ها به اندازه ای عاطفی و احساسی نبوده‌اند که نامطلوب یا غیرحرفه‌ای به نظر برسند. و تاکید کلامی در Lecture های تافل به نحوی استادانه کلاً بر اطلاعات مهم تصریح می‌کنند.
اینگونه گفته نمی‌شود اساتید تافل سخنگویان عمومی خبره ای هستند- Lecture آن‌ها در واقع برای این منظور طراحی نشده که شما را به هیجان یا وجد بیاورد، آن شیوه ای برای تمرین تدریس زبان انگلیسی ted می‌تواند باشد. و مطمئناً، شما کلاسهای تدریس خوب اما نه کامل سخنگویان عمومی را در دانشگاه‌های واقعی نخواهید یافت. اما بر خلاف آزمون TOEFL ، دانشگاه‌های واقعی نیز از اساتیدی که سخنگویان ماهری نیستند سهمی برای خود دارند. بسیاری از اساتید یا خیلی سریع و یا خیلی کند صحبت می‌کنند لحن کلام خسته کننده و یکنواختی دارند که می‌تواند خیلی ساکت یا به نحوی گوشخراش باشد و امثالهم.
اساتید تافل به زبان استاندارد آمریکای شمالی صحبت می‌کنند
در Lecture های تافل، تقریباً تمام اساتید دارای نوعی لهجه می‌باشند که در مرکز غرب یا در کالیفرنیای شمالی یا جنوبی می‌شنوید. معدودی از اساتید که دارای لهجه ی رادیو و تلویزیونی استاندارد نیستند که معمولاً دارای لهجه ای مرتبط با برخی دیگر از شهرهای اصلی آمریکای شمالی همچون تورنتو یا بوستن می‌باشند. و حتی در این صورت، لهجه پخش نشده چندان قوی نخواهد بود. زمانی که شما آزمون تافل میدهید، لهجه‌های بومی آمریکا از بیرون آمریکا (استرالیا، بریتانیا و غیره) نیز از جمله احتمالات موجود هستند. اما آن‌ها فراگیر نیستند. و همچنین، این لهجه‌های غیراستاندارد نیز قوی نخواهند بود.
در سخنرانی‌ها در دانشگاه‌های واقعی، مدرسان دارای لهجه‌های متفاوتی هستند. برخی از مدرسان ممکن است به انگلیسی هندی صحبت کنند. افراد دیگر ممکنست به لهجه جنوب آمریکا صحبت کنند. اساتید شما ممکن است از نیوفوندلند باشند یا لهجه آن‌ها کمی به لهجه اسکاتلندی- ایرلندی شبیه باشد. یا آن‌ها ممکنست از کره، آلمان، یا کشوری دیگر باشند که در آن زبان انگلیسی کم صحبت می‌شود یا اصلاً صحبت نمی‌شود، و با لهجه ای سنگین و دست و پاشکسته انگلیسی سخن بگویند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

پنج نکته برای غلبه بر ترس از آیلتس

برای اونکه این ترس از بین بره، فقط یک راه‌حل وجود داره- تمرین کردن. تمرین کردن اعتماد به نفس رو بالا می‌بره و به شما یاد میده در صورتی‌که یک یا دو سوال رو از دست دادین، چه طوری خودتون رو جمع و جور کنین؛ یعنی چه جوری ادامه داده و به سوالات دیگه پاسخ بدین. ...

بیشتر بخوانید
4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

4راه برای تقویت Listening در آزمون تافل iBT

Listening تافل ترکیبی ازمکالمات پیرامون زندگی و تجارت می باشد.در این مبحث با چگونگی ارتقاء مهارت listening برای آزمون TOEFL و چگونگی کسب نمره قابل قبول در این بخش آشنا می شوید. ...

بیشتر بخوانید
برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

برای بهبود Listening در آزمون تافل این نکات را بدانید

TOEFL یک نگرش خوب بیان علمی از سخنرانی ها و گفتگوهای آکادمیک در محوطه دانشگاه یا کلاس را مهیا می کند. در این پست، به راهکارهایی که واقعا می توانند به توسعه مهارت های Listening TOEFL دانشگاهی که برای آزمون TOEFL و گرفتن نمره خوب در این بخش است بیانجامند، می ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter