مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دلایل خرید ملک در ترکیه

دلایل خرید ملک در ترکیه

محبوب‌ ترین گزینه‌ی سرمایه‌ گذاری برای گرفتن تابعیت در ترکیه، خرید ملک در ترکیه به‌ قیمت 250000 دلار است. برنامه‌ی بدون ویزای Turkey Citizenship by Investment، دسترسی به بیش از 115 کشور جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد و امتیازات گسترده‌ای را به متقاضی و خانواده‌ی او ارائه می‌دهد.

چرا باید در سال 2021 در ترکیه، ملک خریداری کنیم؟

به آب و هوا و سبک زندگی توجه کنید

ترکیه هر ساله بیش از 50 میلیون گردشگر را از تمام نقاط جهان به‌خود جذب می‌کند. یکی از دلایل اصلی این اتفاق، آب و هوای خوشایند و مطبوع، طبیعت و سبک زندگی ایده‌آل در این کشور است. بواسطه‌ی فضای آرام و سبک زندگی خارج از محیط خانه که روان هر بازدیدکننده‌ای را ارتقاء می‌بخشد، سرمایه‌گذاران بیشتر و بیشتری در حال آمدن به ترکیه برای سرمایه‌ گذاری هستند. فرهنگ ترکیه، دلپذیر و دوستانه است، دارای غذاهای سالم و خوشمزه‌ی متنوعی است و از سوی دیگر، این کشور دارای سواحل باورنکردنی، مکان‌های تاریخی زیبا و جاذبه‌های گردشگری بسیار است.

ملک در ترکیه ارزان‌تر از اروپاست

اکثر سرمایه‌ گذاران خارجی که می‌خواهند خانه‌ای برای تعطیلات خود داشته باشند، معمولاً گزینه‌های‌شان را به کشورهای پرتغال، اسپانیا، یونان، قبرس، مالت یا فرانسه محدود می‌کنند. با این حال، از بین همه‌ی گزینه‌ها، ترکیه دارای یکی از ارزان‌‌ترین املاک برای خانه‌های تعطیلات و بهترین گزینه‌های سرمایه‌ گذاری میان‌ مدت و بلندمدت است. برای مثال، قیمت آپارتمان در یک مکان ساحلی در ترکیه از 40000 دلار شروع می‌شود.

برنامه‌ی تابعیت ترکیه از طریق سرمایه‌ گذاری

برنامه‌ی تابعیت ترکیه از طریق سرمایه‌ گذاری، به متقاضی و خانواده‌ی او در ترکیه گذرنامه‌ی ترکی اعطاء می‌کند و امکان سفر به بیش از 115 کشور جهان از جمله سنگاپور، ژاپن، قطر و کره‌ جنوبی را بدون ویزا فراهم می‌کند. گزینه‌های سرمایه‌ گذاری ملک و گرفتن تابعیت ترکیه از 250000 دلار شروع می‌شود و ملک خریداری‌ شده را می‌توان اجاره داد. این برنامه همچنین اجازه‌ی تابعیت مضاعف را می‌دهد و به اقامت فرد در ترکیه نیازی ندارد و کل مراحل تابعیت را می‌توان از راه دور انجام داد. این برنامه بسیار محبوب است و بیش از 9000 نفر تا به الان از این طریق تابعیت دریافت کرده‌اند.

از سال 2000، دولت ترکیه تصمیم گرفته تا با توسعه‌ی خانه‌ سازی مدرن و جدید، بازار املاک را متحول کند و تکانی به آن ببخشد. الان می‌توانید به‌ راحتی خانه‌های مدرن بسیاری را با فضای سبز، آپارتمان‌های مینیمالیستی معاصر یا خانه‌های میلیونری را با قیمت‌های جذاب و طرح‌های سرمایه‌ گذاری سودآور در ترکیه پیدا کنید.




بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌ گذاری املاک در ترکیه

آنتالیا

آنتالیا را غالباً 'مروارید مدیترانه' می‌نامند. این شهر دارای چشم‌ اندازها و مناظر عالی رو به دریا و کوه‌ها، سواحل طولانی و 300 روز آفتاب در سال است. بازار املاک و مستغلات در آنتالیا پیوسته در حال گسترش است و گزینه‌های سرمایه‌ گذاری بی‌شماری بر روی ملک برای افراد غیرمقیم در این شهر وجود دارد.

استانبول

استانبول پنجمین شهر پُرجمعیت جهان و یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است که آن را می‌توان قطب اصلی اقتصاد، گردشگری و سرگرمی این کشور دانست. قیمت املاک در ترکیه به‌ طور متوسط از 60000 دلار شروع می‌شود و بسته به زیرساخت‌ها و تاریخچه‌ی آن ناحیه، قیمت‌ها متفاوت است.

آلانیا

یک استراحتگاه جذاب ساحلی برای توریست‌ها و گردشگران که روز به روز محبوب‌تر می‌شود. آلانیا 30٪ سرمایه‌گذاری‌های خارجی در املاک و مستقلات ترکیه را از آن خود کرده و قیمت‌ املاک در این شهر از 55000 دلار شروع می‌شود.

یالووا

این شهر دارای جنگل‌های سرسبز و دریای مرمره به‌ همراه امواج فیروزه‌ای است. بازار املاک و مستغلات در این شهر در حال گسترش است و قیمت‌ها در مقایسه با استانبول که با یک ساعت رانندگی می‌توان به آنجا رسید، همچنان بسیار پایین‌تر است.

گزینه‌های سرمایه‌ گذاری اعطای تابعیت در ترکیه

خرید ملک از 250000 دلار

  • خرید ملک مسکونی یا تجاری با محدودیت عدم‌ فروش به‌ مدت 3 سال از تاریخ خرید. سرمایه‌ گذار این حق را دارد که چندین ملک خریداری کند، به‌ شرط آنکه مبلغ کل خرید املاک با شرایط موجود در ترکیه منافاتی نداشته باشد.
  • ملک خریداری شده را می‌توان برای کسب درآمد، اجاره داد یا پس از 3 سال از دریافت تابعیت، بدون کوچک‌ترین تاثیری بر تابعیت متقاضی، می‌توان آن را به‌ فروش رساند. از یک ملک نمی‌توان دوباره برای گرفتن تابعیت در ترکیه استفاده کرد.

انتقال سرمایه از 500000 دلار

  • سرمایه‌ گذاری با دارایی ثابت که توسط وزارت صنعت و فن‌آوری تائید شده باشد؛
  • سپرده‌گذاری 500000 دلار پول نقد در یک بانک ترکیه‌ای به‌ مدت حداقل 3 سال؛
  • خرید اوراق قرضه‌ی دولتی با امکان دریافت سود به‌ عنوان درآمد که باید به‌ مدت 3 سال در جریان باشد؛

ایجاد 50 شغل یا سرمایه‌ گذاری تجاری

  • ایجاد کسب و کار و شغل حداقل برای 50 کارمند ترکیه‌ای
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

دانشگاه های برتر ترکیه
دانشگاه های برتر ترکیه

در رتبه بندی QS سیستم اموزشی ترکیه در رتبه ی 45 قرار دارد و 10 دانشگاه کشور ترکیه در رتبه ی دانشگاه های برتر قرار دارند. ...

بیشتر بخوانید
کار حین تحصیل در ترکیه
کار حین تحصیل در ترکیه

این قانون جدید کشور ترکیه حاکی از آن است که دانشجویان خارجی تحصیلات تکمیلی که به‌دنبال دوره‌های رسمی از دانشگاه‌های معروف و شناخته‌شده هستند، دارای حق جستجوی کار و گرفتن اجازه‌ی کار در ترکیه می‌باشند. ...

بیشتر بخوانید
ده دلیل برای تحصیل در ترکیه
ده دلیل برای تحصیل در ترکیه

انتخاب کشور ترکیه برای تحصیل باتوجه به سطح آموزشی بالا، هزینه های مقرون به صرفه و نزدیک بودن به ایران انتخابی مناسب برای افرادی است که می خواهند در خارج از ایران مشغول به تحصیل شوند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: