مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مکان های تفریحی استانبول

مکان های تفریحی استانبول

استانبول تنها شهر جهان است که در دو قاره واقع شده و از یک طرف تا آسیا و از طرف  دیگر تا اروپا گسترش یافته است. بسفر (Bosphorus) در قلب شهر، دریای سیاه را به دریای مرمر وصل می کند. استانبول پیشرفته ترین و بزرگترین شهر ترکیه محسوب می شود. پایه استانبول گذاری این شهر به 400000 هزار سال پیش باز می گردد. استانبول که میزبان تمدنها و عقاید مختلف است، هنوز ساختار فرهنگی خود را حفظ کرده است.

مقصد محبوب در استانبول

1.موزه Hagia Sophia


این مهمترین آثار معماری تاریخ جهان، Hagia Sophia  از نظر معماری، زیبایی ، شکوه و جلال بسیار شگفت انگیز است. این بنا بزرگترین کلیسایی ست که امپراتوری روم شرقی در استانبول ساخته است.

2.برج Galata


هنگامی که صحبت از استانبول می شود، یکی از مکان هایی که به ذهن خطور می کند برج Galata است. Galata یکی از باشکوه ترین جاذبه های استانبول است که دارای بسیاری از مناطق تاریخیست، محل تمدن ها بوده و برای جنگ ساخته شده است. برج گالاتا، که جنوایی ها (the Genoese) آن را برج گسوس نامیدند، نام خود را از کلمه یونانی 'گالا' گرفته است، که به معنی شیر است.




3.کاخ  Çırağan


کاخ Çırağan که توسط سلطان عبدالعزیز سلطان عثمانی ساخته شده است، به خاطر منطقه ای که در آن قرار گرفته، به کاخ بشیکتاش نیز معروف است. در این کاخ که از ساختاری باشکوه و باعظمت برخوردار است، مراسمهای رقص، عروسی و مهمانی برگزار می شود.

4.Yerebatan Sarnıcı (مخزن باسیلکا)


مخزن ساخته شده در دوره بیزانس (Byzantine) منطقه ای بود که امپراطورها در آن سکونت داشتند و مردم محلی از آن به عنوان مخزن آب استفاده می کردند. نام واقعی آن Basilica Cistern است. این بنا یک بنای تاریخی با تأثیرپذیری از روم شرقی است. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

نگاهی اجمالی به هزینه های تحصیل و ویزا در ترکیه
نگاهی اجمالی به هزینه های تحصیل و ویزا در ترکیه

اگر می‌خواهید در ترکیه تحصیل کنید، ما اطلاعاتی را درباره‌ی دانشگاه‌های خوب ترکیه، شهرهای معروف ترکیه برای دانشجویان خارجی، بودجه‌ی مورد نیازتان و چگونگی کسب ویزای دانشجویی، در اختیارتان قرار می‌دهیم. ...

بیشتر بخوانید
محبوبیت دانشگاه های ترکیه در بین دانشجویان بین المللی
محبوبیت دانشگاه های ترکیه در بین دانشجویان بین المللی

بیش از 400 رشته‌ی کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در ترکیه وجود دارد که شما می‌توانید، برای تحصیل در آن‌ها، درخواست پذیرش دهید ...

بیشتر بخوانید
دانشگاه های برتر ترکیه
دانشگاه های برتر ترکیه

در رتبه بندی QS سیستم اموزشی ترکیه در رتبه ی 45 قرار دارد و 10 دانشگاه کشور ترکیه در رتبه ی دانشگاه های برتر قرار دارند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: