دوره ریشه شناسی لغت

دوره ریشه شناسی لغت

ریشه شناسی لغت زبان انگلیسی، یکی از بهترین راه ها برای افزایش دامنه لغات هست که می توانید متن های متفاوتی را بخوانید و برای زندگی در محیط انگلیسی زبان آماده می شوید و بدون شک یکی از فاکتورها برای  موفقیت در آزمون های بین المللی آیلتس، تافل، جی ار ای و جی مت می باشد.

در مجموعه زنگنه کلاس های Etymology  به صورت انلاین و حضوری برگزار می گردد، مدرس این دوره آقای  دکتر ابوالفضل زنگنه دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تهران می باشد که موسس و مدیر عامل مجموعه تخصصی زبان زنگنه هستند.

شرایط شرکت در کلاس ریشه شناسی لغت انگلیسی

برای شرکت در کلاس ریشه شناسی لغات لازم است سطح زبانی شما در حد  B2  باشد که می شود نمره ای معادل با 6.0 آیلتس.

و اگر در مجموعه زنگنه مشغول تحصیل هستید، با به اتمام رساندن دوره ی Flash IELTS 3 در دوره  های آیلتس و دوره ی Step up2 در دوره های تافل می توانید در کلاس ریشه شناسی شرکت نمایید.

آن دسته از افرادی که  می خواهند در کلاس های جی آر ای شرکت نمایند، لازم است بدانند دوره  ریشه شناسی لغات هم نیاز با دوره ی وربال و رایتینگ می باشد.، از این رو این دوره را همنیاز با وربال و رایتینگ در نظر گرفته شده است که متوجه شدن کاملا ریدینگ ها در آزمون نیازمند داشتن دانش لغوی بالا است .




موارد آموزشی در دوره ریشه شناسی لغات

در دوره ی ریشه شناسی لغات، کلمات براساس حروف الفبا به شما آموزش داده می شود، تعداد ریشه های کلماتی ک به شما اموزش داده می شود 400 ریشه می باشد که با در نظر گرفتن پیشوند و پسوندهایی که می توان با آن لغا جدید یاد گرفت، شما در این دوره  حدود 2000 کلمه می آموزید.

مدت زمان دوره های ریشه شناسی لغت انگلیسی

دوره ی ریشه شناسی لغت در مجموعه زنگنه به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود

طول دوره ی حضوری و آنلاین 30 ساعت آموزشی می باشد که ده هفته زمان میبرد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
10 روش جدید برای مطالعه لغات آزمون GRE

10 روش جدید برای مطالعه لغات آزمون GRE

اولین بار که می خواستم در GRE شرکت کنم، فکر میکردم میتوانم به راحتی آن را انجام دهم و برآن فائق بیایم. این هم یک نه دیگر. نمره ریاضی فوق العاده بود. اما فقدان دانش من از لغات من را به کشتن داد. پس باید آن را یاد می گرفتم. و تا 1600 لغت هم یاد گرفتم. همه ما ...

بیشتر بخوانید
اولویت عملگرها در بخش ریاضی GRE

اولویت عملگرها در بخش ریاضی GRE

در ریاضیات رعایت ترتیب عملگرها از اهمیت ویژه ای برخورداره. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter