تعیین سطح آزمون GRE

تعیین سطح آزمون GRE

تعیین سطح GRE و آشنایی با آزمون GRE

داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، فرصت های بیشماری را برای هر فرد به وجود می آورد. در تحقیقات اخیر اثبات شده است، هرچه مدرک تحصیلی فرد بالاتر باشد، دستمزد بیشتری دریافت خواهد کرد و نرخ بیکاری در این گروه کمتر است. اگر تصمیم دارید تحصیلات خود را در رشته های مدیریت، حقوق یا سایر رشته ها ادامه دهید، شرکت در آزمون GRE قدمی بزرگ برای تحقق بخشیدن به رویاهایتان است.

آزمون GRE توسط موسسه ETS برگزار می شود و آزمونی کامپیوتری است، این آزمون در گروه آزمون های استعداد تحصیلی است که در آن توانایی های فرد مورد ارزیابی قرار می گیرد و مدرک این آزمون جز مدارک لازم برای پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در اکثر دانشگاه های آمریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا و کشورهای اروپایی است.

آزمون GRE در دو ماژول جنرال و سابجکت برگزار می شود. در آزمون GRE جنرال سه مبحث Verbal Reasoning،Quantitative Reasoning و Analytical Writing مورد ارزیابی قرار می گیرد. اعتبار آزمون GRE برخلاف آیلتس و تافل که دو ساله هستند، پنج سال است.

تعیین سطح GRE و مدارک لازم برای ثبت آزمون GRE

برای ثبت نام در آزمون GRE اولین قدم این است که در سایت ETS حساب کاربری داشته باشید، چگونگی ساختن حساب کاربری در ویدئو اول آموزش داده شده است، برای ساخت حساب کاربری به این نکته دقت فرمایید که نوشتن اسم و فامیل شما باید مشابه با نحوه ی نگارش اسم شما برروی کارت شناساییتان باشد. برای داوطلبینی که از ایران برای شرکت در آزمون GRE پاسپورت به عنوان مدرک شناسایی قابل قبول است، از شما عکس گرفته می شود و امضا نیز خواسته می شود. در ویدئو دوم نحوه ثبت نام آزمون GRE آموزش داده شده است.

تعیین سطح آزمون GRE برای کسب نمره 320+

همانطور که در ابتدا گفتیم، در آزمون GRE سه مبحث مورد ارزیابی قرار می گیرند، بخش ریاضی، بخش وربال و نگارش رایتینگ. برای تعیین سطح لازم است مهارت شما در هر سه زمینه ارزیابی شود. تعیین سطح در مجموعه ی تخصصی زنگنه برای آزمون GRE به سه صورت انجام می پذیرد، که عبارتند از:

  • تعیین سطح حضوری
  • تعیین سطح با استفاده از سوشیال مدیا
  • تعیین سطح از طریق سایت (آنلاین)

در تعیین سطح حضوری GRE، شما می توانید از طریق تماس با یکی از شعبات مجموعه با هماهنگی، برای تعیین سطح تشریف بیاورید، در تعیین سطح حضوری GRE، از شما آزمون کتبی در مهارت های وربال و ریاضی گرفته می شود و بعد از اتمام آزمون، شما برای بررسی نتایج به اتاقِ سوپروایزرِ مجموعه راهنمایی می شوید، سوپروایزر مجموعه شرایط شما را بررسی می کنند و باتوجه به شرایطتان (نمره ی مورد نظر و ددلاینی که دارید) کلاس مناسب را به شما پیشنهاد داده می دهند، شما می توانید در کلاس های حضوری-گروهی GRE، گروهی-آنلاین و یا خصوصی شرکت کنید). امکان ست کردن زمان برای حضور در مجموعه از طریق سایت ztcprep.com نیز امکان پذیر است.

 تعیین سطح با استفاده از سوشال مدیا، در این تعیین سطح شما از طریق تماس با یکی از شعبات مجموعه و یا ارسال پیام در واتس اپ، تلگرام یا اینستا درخواست تعیین سطح خود را اعلام می کنید و برای شما تعیین سطح GRE ارسال خواهد شد، بعد از پاسخگویی به سوالات، سطح شما و مدت زمان لازم برای کسب نمره ی مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

برای اینکه تعیین سطح از طریق سایت (آنلاین) داشته باشید، وارد سایت مجموعه شده و بعد از ساختن حساب کاربری و انتخاب تعیین سطح GRE در مدت زمانی مشخص باید به سوالات مربوطه پاسخ دهید. 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

6 نکته برای اینکه در طول آزمون GRE خونسردی تون رو حفظ کنید!

شما هم قبل از امتحان دلتون هُرّی می ریزه؟ حتی سر جلسه ی آزمون آزمایشی GRE ؟ منم همین طور، با اینکه هشت ساله دارم توی آزمون های GRE شرکت می کنم. من در طول این سالها چندتا فن یاد گرفتم که کمکم میکنه در طول آزمون GRE آرامش خودمو حفظ کنم و نمره ی عالی بگیرم، ا ...

بیشتر بخوانید
5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

5 راه برای انتخاب برنامه کارشناسی ارشد

پیدا کردن برنامه های تحصیلات تکمیلی متناسب با حرفه و نیاز های شما می تواند خسته کننده باشد. با توجه به میانگین هزینه یک فارغ التحصیل در ایالات متحده حدودا از $ 30،000 تا $ 120،000 ، سرمایه گذاری بزرگی در آینده است که نمی توانید به آسانی از آن بگذرید.حتی پی ...

بیشتر بخوانید
7 عادت خوب در مطالعه GRE

7 عادت خوب در مطالعه GRE

تو این مقاله، من می‌خوام یک توصیه مطالعاتی کوچیک رو با شما در میون بذارم. این سخنیه که من قاطعانه باور دارم که درسته: '30 دقیقه مطالعه‌ی با تمرکز بالا بهتر از 2 ساعت مطالعه‌ی نیم‌بنده.' هر چقدر فرد تلاش کنه از طریق یک جلسه‌ی ماراتون‌گونه‌ی پایان هفته‌ای چ ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter