ثبت نام در کلاس مکالمه انگلیسی مبتدی آنلاین و حضوری

ثبت نام در کلاس مکالمه انگلیسی مبتدی آنلاین و حضوری

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. موفق بودن در یادگیری زبان دوم به فاکتورهای زیادی از جمله: معلم، منابع آموزشی، روش تدریس و توانایی زبان آموز بستگی دارد. یکی از مواردی که همیشه در موسسه زنگنه بر روی آن تاکید شده، به کارگیری روش های نوین و خلاقانه آموزشی است. روش هایی که دانشجو محور هستند و بالاترین سطح تعامل را بین دانشجویان ممکن می سازند. بعلاوه اگر تجربه شرکت در کلاس های آموزشی ما را داشته باشید حتماً میدانید تا چه اندازه بر روی کیفیت اساتید حساسیم. اساتید منتخب پس از گذراندن دوره های متنوع تربیت مدرس به طور دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرند و در جلسات دوره ای کنترل و ارتقاء کیفیت آموزشی شرکت می کنند. همینطور در هر دوره در مقاطع مختلف از زبان آموزان درخواست می شود در نظرسنجی شرکت کنند و از این طریق نظر خود را نسبت به کلاس و منابع آموزشی و استاد به سوپروایزرهای مجموعه منتقل کنند. این نظرات به طور کامل بررسی و حتی المقدور برای دست یابی به رضایت حداکثری اعمال می شوند. در میان فاکتورهایی که بالاتر ذکر شد، اهمیت کتاب ها و منابع آموزشی کمتر از سایر موارد نیست. این منابع به فرد هدف می دهند و کمک می کنند تا با یادگیری صحیح نیازهای زبانی خود را مرتفع کند.




تیم تخصصی موسسه زنگنه به طور مرتب در حال بررسی منابع مختلف آموزشی و نیاز سنجی زبان آموزان است تا بتواند بهترین کتاب های آموزشی را به آن ها معرفی کند. کتاب هایی که با روش های نوین تدریس همخوانی دارند و برای مخاطب ایرانی ملموس و کاربردی هستند. در حال حاضر و با در نظر گرفتن جمیع جهات سری کتاب های آمریکن اینگلیش در کلاس های موسسه تخصصی زنگنه تدریس می شوند. موضوعات انتخاب شده در این کتاب ها موضوعات روزمره هستند و هر فردی می تواند درباره ی آنها صحبت کند بدون نیاز به داشتن هیچ دانش تخصصی. هدف استفاده از این کتب برای دوره های مکالمه زبان انگلیسی زنگنه این است که زبان آموزان بتوانند با اعتماد به نفس بالا و با کمترین اشتباهات در محیط صحبت کنند. جزوات انحصاری و تمارین متنوع در کلاس و منزل به شما کمک میکنند به طور موثر کلمات و اصطلاحات را با تلفظ صحیح فرا بگیرید و جملات درست تولید کنید. در این دوره ها هر چهار مهارت لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ به شما آموزش داده می شود. اما تمرکز اصلی بر روی مهارت اسپیکینگ خواهد بود. منابع آموزشی در بخش مکالمه به صورتی طراحی شده است که فرد بتواند درباره ی موضوعات روزمره به راحتی صحبت کند. تنوع موضوعات باعث می شود که زبان آموزان قدرت صحبت کردن درباره هر موضوعی را داشته باشند و محیط آموزشی برایشان خسته کننده نباشد.

اگر هنوز در ابتدای راه هستید و مایلید انگلیسی را راحت تر آموخته و استفاده کنید، ENGLISH را بخاطر بسپارید که ازحرف اول هفت واژه بسیار مهم درست شده است.

تکرار و تمرین

مانند هر کار دیگری یادگیری زبان نیز نیازمند تمرین است. روزانه پانزده دقیقه را به زبان اختصاص دهید و کار مورد علاقه خود را انجام دهید. مثلا موسیقی گوش داده، کتاب بخوانید و در اینترنت بگردید. عبارات بیاموزید: درست است که یادگیری لغات به تنهایی آسان تر است ولی به همان انداره نیز بی فایده می باشد. having یادگیری عبارات کمک میکند تا انگلیسی روان تر، صحیح تر و طبیعی تری داشته باشید. بطور مثال making breakfast متفاوت می باشد از breakfast.

مصمم باشید: جا نزنید، سعی و تلاش کنید. یک ضرب المثل انگلیسی هست که میگوید 'اگر بار اول موفق نشدید، بارها بارها و بارها تلاش کنید'. برای حفظ انگیزه خود به هدفی که دارید بیاندیشید.

جهت تعیین سطح رایگان و ثبت نام در کلاس های آنلاین و حضوری مکالمه مبتدی و پیشرفته ی موسسه زنگنه اینجا کلیک کنید.

 خطاها و اشکالات خود را یادداشت کرده و مرور کنید تا مجددا آن ها را مرتکب نشوید. از اشتباهات خود نترسید؛ آنها انعکاسی از توانایی های ذهنی شما هستند. روش های ساده ابداع کنید. مثلا به تمام وسایل خانه خود برچسب بزنید تا همیشه معادل انگلیسی آنها را ببینید. حتی می توانید از رنگ های متفاوت برای وسایل مختلف استفاده کنید. مثلا سبز برای لوازم الکتریکی.

راهی بهتر از این وجود ندارد که از نظر روحی و روانی حمایت خانواده و دوستان را همراه خود داشته باشید. با این کار آنها را تحت تاثیر قرار دهید. مثلا با اعضای خانواده سلفی بگیرید و آنها را به انگلیسی معرفی کنید. با گذر زمان شاهد پیشرفت خود خواهید بود. هر بار بخشی از زبان را مشخص کنید و روی آن بخش متمرکز باشید. بطور مثال عبارات مربوط به 'خرید کردن'. در دفتر روزانه خود این اهداف را ثبت کنید و در آخر هر هفته چک کنید که آیا به اهداف خود رسیده اید یا نه. سختی اینکار اگر با احساسات مثبت همراه شود بدون شک کمتر خواهد شد. اگر مرتکب اشتباهی شدید به آن بخندید و به راه خود ادامه دهید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

سه نکته مهم و اساسی در ایمیل زدن در کسب و کار

این دو ایمیل در واقع حرفه ای به نظر آمده و کسی برداشت منفی نسبت به آنها نخواهد داشت. و همچنین برای دریافت کننده ایمیل٬ پیدا کردن ایمیل شما کار آسانی خواهد بود. ولی اگر شما اسم خود را در ایمیل نداشته باشید٬ پیدا کردن ایمیل شما بسیار سخت خواهد شد. ...

بیشتر بخوانید
ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

ده تکنیک برا ی موفقیت در مصاحبه های شغلی

برای موفقیت در مصاحبه کاری شما می بایست از هر جهت آماده بوده تا بتوانید در رقابتی که برای رسیدن به شغل مورد نظرتان وجود دارد شانس خوبی داشته باشید. بنابرین هنگامی که تصمیم به رفتن به مصاحبه کاری را داشتید این ۱۰ نکته را فراموش نکنید ...

بیشتر بخوانید
9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

9روش برای نوشتن یک رزومه موثر و تاثیرگذار به زبان انگلیسی

نوشتن یک رزومه موفق یکی ازچالش های دشوار در پیدا کردن شغل می باشد. اکثر کارفرمایان فقط با چند ثانیه نگاه گذرا بر روی رزومه نظر مثبت و یا منفی خود را ارائه می دهند. در این مقاله سعی شده است که شما را با ۹ روش موثر برای نوشتن رزومه آشنا کنیم. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter